suunnitteluapua kaivataan

Kasvien hoito, ongelmat ja sisustus.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
kaikau
Junior Member
Junior Member
Viestit: 177
Liittynyt: 18:15, 06.01.2013

suunnitteluapua kaivataan

Viesti Kirjoittaja kaikau »

Hei!

Minulla on nyt vihdoin hyvin toimiva akvaario. Mutta nyt kun ei ole mitään erityistä säätöä menossa, kaipaisin jotain piristystä sisustukseen. Haluaisin vetää kaikki ylös, ja istuttaa samat elementit jotenkin eri järjestykseen. Olisiko teillä vinkkejä?


Kasvit ovat tiikerivallisneria vasemmalla takana, keskellä takana punarotala, oikealla takana Taiwanin lumme, joka ei oikein lisäänny, vaan ehkä enemmänkin hiipuu. Keskellä karahkaan sidottua joulusammalta. Edessä vasemmalla ja oikealla kahden väristä lummetta. Voivat hyvin ja lisääntyvät. Keskellä edessä ruskomelalehtiä. Ja kaikkialla vähän jotain matalaa vihreää ruohon näköistä. Sekään ei oikein lisäänny, mutta pysyy entisellään varjossa. Valossa siihen tulee tupsulevää.
Liitteet
image.jpeg
Tällä hetkellä enemmän kasveja kuin kaloja.
Rockhill
Senior Member
Senior Member
Viestit: 797
Liittynyt: 08:51, 26.08.2013
Akvaarioseurat: -
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: pk-seutu

Re: suunnitteluapua kaivataan

Viesti Kirjoittaja Rockhill »

mä olen saanut paljon apua ja ideoita näistä golden ratio in aquarium -sivuista
http://www.thegreenmachineonline.com/bl ... erspectiv/
Then the truth it hit me, got me off my knees. It's my life I'm living, I'll live it as I please. /Twisted Sister
kaikau
Junior Member
Junior Member
Viestit: 177
Liittynyt: 18:15, 06.01.2013

Re: suunnitteluapua kaivataan

Viesti Kirjoittaja kaikau »

Kiitos hyvästä linkistä! Koko eilisen illan lueskelin ja ihailin upeita akvaarioita. :)

Vielä kaipaisin konkreettisia ehdotuksia: Mitä tekisit akvaarioni sisustukselle, jos akvaario olisi sinun?
Tällä hetkellä enemmän kasveja kuin kaloja.
Jnnerjk
Junior Member
Junior Member
Viestit: 210
Liittynyt: 08:08, 03.12.2015
Sukupuoli: Mies

Re: suunnitteluapua kaivataan

Viesti Kirjoittaja Jnnerjk »

Tuota on toisen vaikea sanoa mitä sinun pitäisi tehdä akvaariollesi. Jokainen tekee akvaariostaan sellaisen kuin itse pitää, mieti millaisen itse haluat. Tuo sivusto minkä Rockhill linkkasi on hyvä alku, katsele sieltä mikä omaa silmääsi miellyttää ja lähde sillä liikkeelle, teethän kuitenkin akvaariota itsellesi, tärkeintä on mistä SINÄ pidät.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Kasvit ja sisustus”