Ongelmia Tampereen Akvaarioseuran jäseneksi liittymisessä

Etusivulla näkyvät uutiset. Käyttäjät voivat kommentoida aiheita, mutta eivät lähettää uusia viestejä.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Ville K.
Senior Member
Senior Member
Viestit: 731
Liittynyt: 17:12, 30.01.2002
Akvaarioseurat: TAS ry, HAS ry ja Ciklidistit ry
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Ongelmia Tampereen Akvaarioseuran jäseneksi liittymisessä

Viesti Kirjoittaja Ville K. »

Hei,

Tampereen Akvaarioseura ry:n jäseneksi liittymisessä on ilmennyt viime aikoina merkittäviä ongelmia ja vika johtuu toistaiseksi epäkunnossa olevasta web-lomakkeestamme. Ongelma pyritään korjaamaan mahdollisuuksien rajoissa mahdollisimman nopeasti.

Olen istahtanut 11 vuoden jälkeen syrjään TAS:n puheenjohtajan tuolilta ja toimin tällä hetkellä yhdistyksen jäsensihteerinä ja rahastonhoitajana. Olen saanut joitakin yhteydenottoja, joissa on ollut ihmettelyä hankalasta jäseneksi liittymisen käytännöistä. Pyrin vastaamaan saamiini yhteydenottoihin 4.3.2013 alkavan viikon aikana sunnuntaihin mennessä.

Hieman perinteistä poikkeavat toimihenkilövaihdokset ovat aiheuttaneet minulle kohtuullisesti lisätyötä nyt alkuvuodesta ja tämä yllättävä jäsenrekisterilomakkeen toimintahäiriö aiheuttaa lisää manuaalisesti tehtävää työtä. Vastaan minulle tulleisiin tiedusteluihin, mutta toivon tässä poikkeavassa tilanteessa vielä hieman kärsivällisyyttä.

Jos olet kiinnostunut TAS:n jäsenyydestä ja olet viimeaikoina lähettänyt jäsenrekisterilomakkeen saamatta vastausta minulta, kannattaa toimia seuraavasti:

1) Mene osoitteeseen http://tas.aqua-web.org/palaute.php
2) Anna lomakkeen kysymät tiedot ja kerro palautekenttään lisäksi oheiset tietosi:
- Syntymävuosi
- Perheen jäsenen nimi, jos perheessäsi on jo ennalta yhdistykseen kuuluva jäsen.
-Mainitse (kyllä/ei), saako tietojasi saa luovuttaa muiden yhdistyksen jäsenten tietoon (jäsenrekisterin tietoja ei luovuteta TAS:n ulkopuolisille tahoille).
3) Lähetä lomake ja saat allekirjoittaneelta ohjeet jäseneksi liittymiseen.

Jäsenrekisteristä on laadittu henkilötietolain mukainen rekisteriseloste.

Pahoittelen jäseneksi liittymisestä aiheutunutta ja toistaiseksi aiheutuvaa poikkeuksellista vaivaa.

Ystävällisin terveisin

Ville Kivisalmi, jäsensihteeri, rahastonhoitaja
email: ville.kivisalmi@aseptolog.fi

Tampereen Akvaarioseura ry
Ville Kivisalmi
email: ville.kivisalmi@aseptolog.fi
internet: http://www.aseptolog.fi
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Etusivun uutiset”