Project PJF 1001 ulkosuodatin
Valvoja: Moderaattorit
Project PJF 1001 ulkosuodatin
Kokemuksia kyseisestä ulkosuodattimesta? Pikaisesti. Hinta luokka?
~Katja~
Käytössä tuommoinen, piti ostaa kun oli edullinen ja Eheimiin ei juuri sillähetkellä ollut varaa.
Toimii ihan hyvin. Pakettiin pitää ostaa erikseen hanat jos semmoiset haluaa. Itse massojen pöntöllä on kuulemma taipuvaisuutta hajoamiseen kovassa käsittelyssä mutta varovaiselle ei käy kuinkaan.
On saanut haukkuja mutta minä annan pöntölle pisteen.
Ceres
Toimii ihan hyvin. Pakettiin pitää ostaa erikseen hanat jos semmoiset haluaa. Itse massojen pöntöllä on kuulemma taipuvaisuutta hajoamiseen kovassa käsittelyssä mutta varovaiselle ei käy kuinkaan.
On saanut haukkuja mutta minä annan pöntölle pisteen.
Ceres
*Moralisti - Ihminen, joka pelkää kuollakseen, että jollakin jossakin on hauskaa.*
-
- Senior Member
- Sukupuoli: Nainen
Re: Project PJF 1001 ulkosuodatin
Sain käytetyn akvaariopaketin mukana otsikon mukaisen ulkosuodattimen. Suodattimen omat letkut ovat kovin lyhyet, joten ajattelin laittaa ne vaihtoon. Minkä paksuiset letkut tuohon pitäisi siis hankkia?
seura-akvaariot 350l + 112l. Akvaarioharrastuksessa mukana myös kissarouva ja labradorilapsi.
Ainakin omaani (joka on mallia PJF 501) käy 16 x 20 mm letku.
-
- Advanced Member
- Akvaarioseurat: TAS, HAS, Ciklidistit
Hermen kirjoitti:Sain käytetyn akvaariopaketin mukana otsikon mukaisen ulkosuodattimen. Suodattimen omat letkut ovat kovin lyhyet, joten ajattelin laittaa ne vaihtoon. Minkä paksuiset letkut tuohon pitäisi siis hankkia?
Kaikkien Projectin ulkosuodattimien letkuiksi käy esim. Eheimin 16/22 mm letku. Pienintä mallia (PJF 201) lukuunottamatta, johon tulee 12/16 letkut. Mutta itse en sinuna laittaisi vaihtoon pelkkiä letkuja, vaan koko laitteen, vielä kun on hermot tallella