Kuopioon akvaarioseura

Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Erik P
Starting Member
Starting Member
Viestit: 49
Liittynyt: 14:22, 24.04.2002
Paikkakunta: Kuopio

Kuopioon akvaarioseura

Viesti Kirjoittaja Erik P »

Löytyisiköhän tarpeeksi kinnostuneita jotta saisimme aikaan akvaarioseuran - virallisen ry:n tai ihan epäävirallisen akvaarioharrastajien yhteystominnan tänne Savoon?

Kun noin vuosi sitten yritin niin tuli aika huonosti palautetta - tosin en ehkä tehnyt parhaani. Nyt on asuntokaupat, mutto ym. takana ja yksi ja toinen on kysynyt onko tomivaa seuraa jo olemassa. Itse ihmettelin miksei Kuopion kokoisessa kaupungissa voisi olla akvaarioseuraa. Minusta sellaiselle toiminalle olisi tilaa ja ehkä se voisi parantaa akvaarioliikkeitten tarjontaakin.

Eli, laittakaa viestiä ja palautetta jos aihe kiinnostaa sekä ilmoittakaa muille akvaarioharrastajille tästä.

Erik
TiHe
Rekihurja
Rekihurja
Viestit: 1926
Liittynyt: 13:00, 02.09.2002
Paikkakunta: Kuopio Finland

Viesti Kirjoittaja TiHe »

\o/
pehis
Imperaattori
Imperaattori
Viestit: 1010
Liittynyt: 15:24, 19.06.2001
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja pehis »

Toinen kiinnostunut.
iekku
Katalysaattori
Katalysaattori
Viestit: 1313
Liittynyt: 12:38, 06.11.2001
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja iekku »

Minä myös kiinnostunut olen.
kankaanp
Junior Member
Junior Member
Viestit: 167
Liittynyt: 18:16, 06.01.2002
Paikkakunta: Kuopio, Finland
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kankaanp »

Me too! :D
Olenkin jo katsellut Aqua-Webin käyttäjälistaa sillä silmällä: siellä on paljon kuopiolaisia. Uskallan väittää että minulla on tietämystä ja tuntemusta yhdistystoiminnasta ja tarjoan sen osaamiseen käytettäväksi. Tosin olen sitä mieltä että ensin viritellään toimintaa ja jos se kantaa niin sitten siitä muodostetaan yhdistys eikä toisin päin...
Tero Kankaanperä
jarvij
Elite Senior Member
Elite Senior Member
Viestit: 15316
Liittynyt: 16:24, 05.11.2001
Akvaarioseurat: HAS, Ciklidistit,
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Helsinki/HAS/Ciklidistit/TAS
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarvij »

kankaanp kirjoitti:Me too! :D
Olenkin jo katsellut Aqua-Webin käyttäjälistaa sillä silmällä: siellä on paljon kuopiolaisia. Uskallan väittää että minulla on tietämystä ja tuntemusta yhdistystoiminnasta ja tarjoan sen osaamiseen käytettäväksi. Tosin olen sitä mieltä että ensin viritellään toimintaa ja jos se kantaa niin sitten siitä muodostetaan yhdistys eikä toisin päin...
Hei!
En ole Kuopiolainen, mutta voittehan kokontua säännöllisestikin jossain ja ilmoitella olemassa olostanne kauppojen ilmoitustauluilla ja ilmaisjakelulehdissä yms.
Jos päätätte perustaa seuran, yhdistyksen jne., niin täällä on aiheesta:
http://www.akvaariotieto.info/suomi/akv ... o.htm#ala4
http://www.akvaariotieto.info/suomi/akv ... hdmals.htm
Sivuillani voi jo olla vastaus kysymykseesi:
http://www.aquahoito.info/suomi/sivuni.php
jo yli 15000 kirjoittamaani viestiä täällä.
Erik P
Starting Member
Starting Member
Viestit: 49
Liittynyt: 14:22, 24.04.2002
Paikkakunta: Kuopio

Kupion akvaarioseura - yhteystiedot

Viesti Kirjoittaja Erik P »

Olen Teron kanssa samaa mieltä siitä että ensin toimintaa ja sitten voisi perustaa seuran. Ilman ihmisiä ei kuitenkaan tomintaa. Eli, pitäisi saada kokoon niitä kiinnostuneita.

Laittakaa vaikka yhteystietonne ja kaikenlaisia ideoita ja ehdotuksia (akvaarioseuratoiminnasta ensi sijassa!) osoitteeseen erik.peltomaa@luukku.com
kankaanp
Junior Member
Junior Member
Viestit: 167
Liittynyt: 18:16, 06.01.2002
Paikkakunta: Kuopio, Finland
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kankaanp »

Olemme Erikin kanssa keskustelleet toiminnan käynnistämisestä jo tänä keväänä. Tarkoitus olisi ensin järjestää vain tilaisuus tutustua ja keskustella siitä miksi akvaarioseura halutaan perustaa eli millaista toimintaa on tarkoitus harjoittaa.

:!: Olemme katselleet kalenteria sillä silmällä ja tarjouksessa olisi tapaaminen keskiviikkona 15.5. klo 18 alkaen kahvila Lukemassa. Lukema on keskellä yliopistoaluetta Studentialla (se sinivalkoinen rakennus) sisäänkäynti on Snellmaniaa kohti.

Erikillä on lista edelliseen yritykseen osallistuneista sekä sen jälkeen häneen yhteyttä ottaneista. Pohtimiamme tiedotuskanavia: Aqua-Web (täällä ollaan!), uutisryhmä (sfnet...), Suomi24-keskustelu, ilmaiset paikallislehdet (Uutis-kukko, ViikkoSavo ja Kuopion kaupunkilehti), ylioppilaslehti Stimulus ja kampuksen viikkotiedote (Wiikko-Ärsyke) sekä akvaarioliikkeet. Ja TIETYSTI puskaradio eli jokainen kertokoon kaverillekin!

:arrow: Mikäli kuulolla on muita innokkaita järjestelijöitä niin otamme vastaan kaiken saatavilla olevan avun.
Tero Kankaanperä
TiHe
Rekihurja
Rekihurja
Viestit: 1926
Liittynyt: 13:00, 02.09.2002
Paikkakunta: Kuopio Finland

Viesti Kirjoittaja TiHe »

kankaanp kirjoitti: :arrow: Mikäli kuulolla on muita innokkaita järjestelijöitä niin otamme vastaan kaiken saatavilla olevan avun.
"Kukkonen" taisi puuttua tuosta listasta ? (vai luinko liian hätäisesti ?)

Minulla on yliopistolla muutamia akvaariotuttavia kanssa, mutta nämä "thutkiat" ovat vaan valitettavasti liian kiireisiä tälläisiin kissanristiäisiin... :twisted:

Laitan heille tämän threadin e-mailina vielä tänäiltana. Itsekukin varmasti voi tiedottaa asiasta akvaarioita harrastaville tuttavilleen. Kuopiossa on suhteessa aika paljon aktiivisia akvaarioharrastajia, mutta jostakinsyystä seuratoiminnasta ei olla kiinnostuneita.
kankaanp
Junior Member
Junior Member
Viestit: 167
Liittynyt: 18:16, 06.01.2002
Paikkakunta: Kuopio, Finland
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kankaanp »

Joo, paiskataanpa tietoa myös Kukkoseen. Kampus tulee hyvin katetuksi, mitä voisi perustella sillä että useammalla meistä on yliopistotausta ja sieltä vielä lisää akvaristituttavia (oliskohan eläintieteellä ja eräillä tutkimusohjelmilla jotain vaikutusta asiaan :) ). Mutta: olen useammassa yhteydessä yrittänyt välittää tietoa erilaisista tapahtumista PSAMK:n yksiköihin, varsin huonolla menestyksellä. [?] Onks tietoo, ilmestyykö siellä joku viikkotiedote?

Olen tehnyt ilmoituksen jota voi vapaasti levittää mieleisiinsä paikkoihin, sen saa imuroitua PDF-muodossa osoitteesta http://www.hytti.uku.fi/~kankaanp/akvaa ... oseura.pdf. Ilmoitus on värillinen, mutta toimii ihan yhtä hyvin mustavalkoisena.

Tilaisuuteen olisi varsin helppo järjestää kahvi/tee + jotain pientä ja vieläpä halvalla, mutta se edellyttäisi jonkinlaista aavistusta osallistujamäärästä sekä maksusysteemiä. (Kahvila on varsinaisesi jo suljettu silloin mutta tilauskahvitus onnistuu ei tosin minun kustannuksellani.) Ideoita?
Tero Kankaanperä
pehis
Imperaattori
Imperaattori
Viestit: 1010
Liittynyt: 15:24, 19.06.2001
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja pehis »

kankaanp kirjoitti::!: Olemme katselleet kalenteria sillä silmällä ja tarjouksessa olisi tapaaminen keskiviikkona 15.5. klo 18 alkaen kahvila Lukemassa. Lukema on keskellä yliopistoaluetta Studentialla (se sinivalkoinen rakennus) sisäänkäynti on Snellmaniaa kohti.
Nostetaanpa muistutukseksi ylöspäin...
Tapaaminen siis tosiaan ylihuomenna em. paikassa.
maketzu
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 2408
Liittynyt: 09:35, 26.09.2001
Akvaarioseurat: TAS
Paikkakunta: Loppi, Kormu City
Viesti:

Viesti Kirjoittaja maketzu »

En itse tosin asu Kuopiossa ja kuulun eri seuraan.
Mutta toivotan onnea yritykselle. Toivottavasti saatte toimintaa ja seuran sinne Kuopioon.
kankaanp
Junior Member
Junior Member
Viestit: 167
Liittynyt: 18:16, 06.01.2002
Paikkakunta: Kuopio, Finland
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kankaanp »

Pistetään se houkutin vielä: kahvia ja pullaa!
Ei tosin ilmaiseksi tällä kertaa. Sovin että kahvilan kassa on vielä 15-30 minuuttia auki kuuden jälkeen jotta halukkaat voivat ostaa kahvin tms. virvokkeen ja jotain pientä viihdykkeeksi tapaamiseen. Lukemalla on halpaa hyvää kahvileipää. :D
Tero Kankaanperä
iekku
Katalysaattori
Katalysaattori
Viestit: 1313
Liittynyt: 12:38, 06.11.2001
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja iekku »

kankaanp kirjoitti:Pistetään se houkutin vielä: kahvia ja pullaa!
Ai no sitten pitää tulla ;)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua (akvaario)”