Ostetaan Malawi/mbuna ahvenia

Valvoja: Moderaattorit

Ostetaan Malawi/mbuna ahvenia

ViestiKirjoittaja Dunedin » 01:02, 03.11.2017

Hei, eka malawiallas nyt kypsymässä eli kaivataan kalastoa (ja vinkkejä). Löytyisikö Itä-Suomesta harrastajien kautta mbuna ahvenia, kasvis- ja sekasyöjiä. Mielellään poikasia mutta kaikkea saa tarjota koska allas nyt täysin ilman kalastoa. Sisustus on erittäin hieno hiekka sekä luonnonkivikasoja, ja vettä n. 317l. Olen kiinnostunut mm. sinihuulista, Ps. cyaneorhabdos, mbamba ja auratus lajeista mutta täytyy sitten katsoa kalojen yhteensopivuutta jne. Saa myös ehdottaa aloittajalle sopivaa kalastoa joita voisin yrittää hankkia NL-aquan, akvaariolinnan tms. kautta jos mahdollista.
Dunedin
Starting Member
Starting Member

Sukupuoli: Nainen

Re: Ostetaan Malawi/mbuna ahvenia

ViestiKirjoittaja santsu » 13:26, 09.01.2018

Moi,

Mulle olisi kohta syntymässä Labidochromis caeruleus, Melanochromis cyaneorhabdos sekä Metriaclima estherae poikasia. Eli menee kyllä hetki että saa luovuttaa. Lahdesta löytyy. Missä päin asustelet?
santsu
Starting Member
Starting Member

Re: Ostetaan Malawi/mbuna ahvenia

ViestiKirjoittaja MissMetu » 10:28, 10.01.2018

Moikka! Mulla on siilinjärvellä muutama socolofin poikanen vailla kotia, ihan tarkkaa määrää en tiedä, mutta näillä näkyminen 6 kpl :) Viikonloppuna niitä lähtee uuteen kotiin x-määrä, joten tästä syystä en voi vielä varmaksi sanoa montako jää seuraavalle halukkaalle.
Pistä viestiä jos kiinnostaa
050-5718178 Marita
MissMetu
Starting Member
Starting Member

Paluu Malawi ja Tanganjika - Ostetaan