Akvaarion päällystäminen

DIY - Do It Yourself, tee se itse ajatuksella toteutetut ja haaveissa olevat projektit.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Merppa
Starting Member
Starting Member
Viestit: 15
Liittynyt: 20:08, 27.03.2017
Sukupuoli: Nainen

Akvaarion päällystäminen

Viesti Kirjoittaja Merppa »

Olisiko helppoa tapaa saada juwelin kalusteakvaarion kalusteosat eri värisiksi? Ei sovi sisustukseen. Joku oli jaksanut värillisellä kontaktimuovilla teipata, mutta oma kädenjälki tuskin on kovin siistiä. Perinteinen maalaaminen ei houkuttaisi, kun on niin vaivalloista ja haisevaa. Väri on nyt punertava puu ja haluaisin valkoiseksi tai mustaksi.
Heska
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1389
Liittynyt: 20:16, 15.08.2013
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: VANTAA

Re: Akvaarion päällystäminen

Viesti Kirjoittaja Heska »

Merppa kirjoitti:Olisiko helppoa tapaa saada juwelin kalusteakvaarion kalusteosat eri värisiksi? Ei sovi sisustukseen. Joku oli jaksanut värillisellä kontaktimuovilla teipata, mutta oma kädenjälki tuskin on kovin siistiä. Perinteinen maalaaminen ei houkuttaisi, kun on niin vaivalloista ja haisevaa. Väri on nyt punertava puu ja haluaisin valkoiseksi tai mustaksi.
Vaihtoehdot lienee vain teippaaminen tai maalaaminen ja jos molemmat tuntuu liian vaivaloisilta tehdä itse niin palkkaat jonkun tekemään ne. Sit ei tarvii kuin kaivaa lompakkoa :P
Tai sit teet vaihdetaan ilmoituksen, josko joku mustan tai valkoisen omaava vaihtais.
Malawipossuja 2metrin karsinassa+ poikasallas malaweille.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “DIY, eli tee se itse”