Nanten IHP injektiohartsi, apua kaivataan!

DIY - Do It Yourself, tee se itse ajatuksella toteutetut ja haaveissa olevat projektit.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
SJ_10
Junior Member
Junior Member
Viestit: 56
Liittynyt: 19:34, 08.02.2010
Sukupuoli: Nainen

Nanten IHP injektiohartsi, apua kaivataan!

Viesti Kirjoittaja SJ_10 »

Onko kukaan laittanut itsetehtyihin taustoihin tai kiviin muuta pinnoitetta kuin Nanten IHP injektiohartsia? Soitin tuonne juuri tilatakseni, mutta suoramyyntiä ei enää ole, joten saa vain rautakaupan kautta tilaamalla, ja meidän kylän rautakaupan kautta se ei ole kyllä perillä vielä ens vuonnakaan. Ja tausta odottaa jo muuten valmiina.

Tai tietääkö joku myydäänkö suoraan jossain rautakaupassa?
dogfish
Member
Member
Viestit: 321
Liittynyt: 16:18, 04.11.2001
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Porvoo

Re: Nanten IHP injektiohartsi, apua kaivataan!

Viesti Kirjoittaja dogfish »

Olen käyttänyt polyesterihartsia, eli venelakkaa. Se on paljon edullisempaa, mutta tuppaa irtoilemaan/ hilseilemään pois levyinä. Kai tuota voi hätätilassa laittaa, mutta muista antaa kuivua hyvin ja pitkään. Ja jos käytät, käytä sille puolelle, joka ei jää näkyviin.
Jupe
Starting Member
Starting Member
Viestit: 15
Liittynyt: 19:03, 20.03.2007
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Lahti

Re: Nanten IHP injektiohartsi, apua kaivataan!

Viesti Kirjoittaja Jupe »

Biltemasta saa laminointiepoksia, eli epoksihartsia, joka on samaa tavaraa kuin tuo injektiohartsi.
http://www.biltema.fi/fi/Veneily/Kemika ... 000020523/
Tätä olen menestyksellä käyttänyt useammassa taustassa. Kuivuu kirkkaaksi, vain vähän tummentaen värejä.
Hauki On Kala
Starting Member
Starting Member
Viestit: 7
Liittynyt: 17:52, 17.03.2012
Sukupuoli: Mies

Re: Nanten IHP injektiohartsi, apua kaivataan!

Viesti Kirjoittaja Hauki On Kala »

Minä tilasin Nanten injektiohartsin pienen rautakaupan kautta. Kun olin muutenkin siellä asioinut niin sain sovittua pienen katteen rautakaupalle. Mutta kyllähän noille litkuille hintaa tuli, toimittajan osuus, rahti + rautakaupan siivu.

Itse toimitus oli nopeaa (vielä kun olisi tekijän liikut :) )
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “DIY, eli tee se itse”