Mielenkiintoisia havaintoja

Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
lynnel
Starting Member
Starting Member
Viestit: 3
Liittynyt: 14:02, 09.10.2001
Viesti:

Mielenkiintoisia havaintoja

Viesti Kirjoittaja lynnel »

Hums...mielenkiintoista sinänsä, miten teistä on ihan ok mainostaa muissa keskustelufoorumeissa omaanne, mutta jos joku uskaltaa tulla tänne mainostelemaan niin aihe menee heti lukkoon. En tokikaan väitä että kyseinen mainostaja olisi mitenkään enemmän oikeassa mainostaessaan kuin tekään, mutta mielestäni vähän tekopyhää sallia mainostus kun siitä on teille hyötyä, ja pitää sitä paheksuttavana kun se on teille "haitaksi".





Ja tämä ihan senkin uhalla että leimaatte minut vastarannan kiiskeksi, kala se on sekin :)
Sam Salonen
Imperaattori
Imperaattori
Viestit: 2535
Liittynyt: 05:37, 17.06.2001
Akvaarioseurat: HAF, HAS, TAS, TAY
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sam Salonen »

Hums...mielenkiintoista sinänsä, miten teistä on ihan ok mainostaa muissa keskustelufoorumeissa omaanne, mutta jos joku uskaltaa tulla tänne mainostelemaan niin aihe menee heti lukkoon. En tokikaan väitä että kyseinen mainostaja olisi mitenkään enemmän oikeassa mainostaessaan kuin tekään, mutta mielestäni vähän tekopyhää sallia mainostus kun siitä on teille hyötyä, ja pitää sitä paheksuttavana kun se on teille "haitaksi".
Itse en ole enää tätä paikkaa mainostellut missään suurinpiirtein kuukauteen, jos joku muu sitä on tehnyt niin en ota vastuuta.

Maketzun keskustelufoorumi löytyy linkeissä ja siitä on maininta useamassa viestissä,
eronahan täällä Suomi24:n keskusteluun on että viestit ovat helpommin luettavissa ja haettavissa,
jolloin uusia viestejä ei tarvi lähetellä joka päivä samasta asiasta.
Ja tämä ihan senkin uhalla että leimaatte minut vastarannan kiiskeksi, kala se on sekin :)
Ei täällä leimaamaan ketään ruveta, jokaisella on oikeus omaan mielipiteensä jos sen pystyy perustelemaan.


- Varaudu tulooni varsinkin silloin kun et odota minua! -
Gandalf
maketzu
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 2408
Liittynyt: 09:35, 26.09.2001
Akvaarioseurat: TAS
Paikkakunta: Loppi, Kormu City
Viesti:

Viesti Kirjoittaja maketzu »

Miten niin useammassa viestissä? Eikös se ole vain muutamassa?
Sam Salonen
Imperaattori
Imperaattori
Viestit: 2535
Liittynyt: 05:37, 17.06.2001
Akvaarioseurat: HAF, HAS, TAS, TAY
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sam Salonen »

Miten niin useammassa viestissä? Eikös se ole vain muutamassa?
Ainakin minun tietojen mukaan 2 on jo useampi , kun viestit ovat vielä perättäisiä niin...



- Varaudu tulooni varsinkin silloin kun et odota minua! -
Gandalf
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua (akvaario)”