Lainaus ekasta viestistä: Ainakin Lähi-Vakuutus kieltäytyi kunniasta _heti_. Vaikkakin meillä on kaikki mahdolliset kotivakuutukset, mutta akvaario on kuulemma aina riski?pleko_88 kirjoitti:Jos toisella on laaja, mutta toisella on taas ihan tavallinen vakuutus
Lainaus nasu_02:n viestistä: Laaja kotivakuutus Lähivakuutuksessa, sekä akvaarion hajoaminen että siitä aiheutuvat vahingot korvataan
Eli onhan tuossa nyt aikamoinen ristiriita.
Eräs vakuutusyhtiö - hyvin tunnettu ja suuri - kertoi hiljattain, että asiakaspalveluhenkilöt saavat puhua tiskillä ihan mitä vaan lupailla asiakkailla mitä vaan, koska he vain myyvät vakuutuksia eikä heidän tarvitse tietää vakuutuksista/vakuutuslaista mitään. Aika erikoinen näkemys ja siksi ko. vakuutusyhtiön asiakkaaksi en mielellään mene. Kohta tulee vain aika tarkastaa vakuutukset, mistä sen halvemmalla saa..Cory kirjoitti:ja asiakaspalvelussa kyllä sen tietävätkin.
Ts. jos kysyy jotain vakuutuksista, kannattaa kysyä ne aina kirjallisesti (sähköposti) ja printata se posti talteen vakuutuspaprujen kanssa. Asiakaspalvelulta on turha tiedustella mitään, eivät ne kuitenkaan tietäisi ja Pohjolallakin he antavat toisen henkilön nimen aina, jolta voi tarkemmin kysyä.