Käyttäjätunnukseni

Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.

Valvoja: Moderaattorit

mirzun
Junior Member
Junior Member
Viestit: 53
Liittynyt: 10:44, 29.06.2003
Paikkakunta: Lappeenranta

Käyttäjätunnukseni

Viesti Kirjoittaja mirzun »

mihin voin ilmoittaa että minun käyttäjätunnukseni voidaan poistaa
haluan poistaa ne sen vuoksi että täällä kaikki on mennyt liian pikkutarkaksi nipottamiseksi kauniisti sanottuna
nipotetaan kirjoitusvirheistä kirjoitustyylistä ja otetaan vastaan ilmoituksista ja kaikesta mitä ammattilainen ei tekisi eikä tämä sovi aloittelijoille koska täällä ei osata vastata asiallisesti jos jollakin on esimerkiksi kultakala 60 litraisessa tai jotain muuta vastaavaa eikä täällä kaikki muutenkaa osaa vastata asiallisesti
minä en ainakaan suosittelisi tätä sivustoa aloittelijalle
nipottakaa ammattilaiset keskenänne
Vain nopeat elävät... hitaat jäävät jalkoihin
111na
Elite Member
Elite Member
Viestit: 9127
Liittynyt: 16:21, 27.12.2003

Viesti Kirjoittaja 111na »

Moi Mirzun! Näillä - kuten sanot, "ammattilaisilla" - on tosiaan oppimista realiteeteista ja suhteuttamisesta. Mutta unohtuu se itse kultakin välillä. Maailmaa ja todellisuutta ei aina saada ehdottomuudella ja dogmeilla paremmaksi. Jätä omaan arvoonsa huonot fiilikset tähtiä kumartelevista tiukkapipoista. Itsetutkiskelu kuuluu kehittyvälle ihmiselle ja tilanne ei minun mielestäni ole täällä ollenkaan toivoton - siitä kertoo myös alkeissa parhaillaan olevat keskustelut annettujen neuvojen realistisuudesta.

Liina 8-)
Jyrki
Senior Member
Senior Member
Viestit: 624
Liittynyt: 13:20, 29.01.2003
Paikkakunta: Mikkeli

Viesti Kirjoittaja Jyrki »

Ei kai niitä edes voi poistaa, täällä oli aikaisemmin samantapainen keskustelu aiheesta.

Mutta mitä tulee tuohon nipotukseen niin kyllä täällä suurimmaksi osaksi "ammattilaisten" neuvot ovat asiallisia ja hyviä, joskin vastauksien sävyssä olisi välillä toivomisen varaa. Varmaan kirjoitit viestisi tahallaan yhteen putkeen ilman välimerkkejä ja isoja kirjaimia, siitä en nipota mutta provosointiahan tuo on sinunkin puoleltasi.
Viimeksi muokannut Jyrki, 15:01, 05.01.2004. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Rääkky
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1416
Liittynyt: 01:42, 22.11.2001
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rääkky »

Tuota. Tämä on asia joka astuu tasaisin väliajoin esiin mutta otetaanpa taas asia pöydälle: tunnuksia ei poisteta. Voit itse tehdä tunnuksistasi käyttökelvottoman muuttamalla sähköpostiosoitteesi jolloin tunnus menee lukkoon, mutta me emme niitä poistele sillä keskusteluihin tulee vieras-tunnuksellisia kirjoittelijoita.

Tämä ammattilaiset-ongelma on jokaisella keskustelupalstalla eikä suinkaan ole vain tämän palstan ongelma. En hyväksy itse kiukuttelua mutta en myöskään sellaista että kaikki palaute otetaan negatiivisena. On ihmisiä joiden mukaan kaikenlainen palaute väärästä kalastosta on henkilökohtaisuuksia ja törkeyksiä. Otetaan vastaan-aiheen taisit ymmärtää hieman väärin. Puhuttiin siitä miten lahjoitetaan ja otetaan vastaan ovat täysin ristiriidassa toistensa kanssa. Minusta kirjoitusvirheistä nipottaminen on menneen talven lumia. Jos kutsut sitä kirjoitusvirheistä nipottamiseksi että halutaan yv:llä ilmoittaa että isot kirjaimet ovat kivat niin tahdon esittää eriävän mielipiteemme. Nipottaminen ei ole sitä että tahdotaan pitää viesteissä selkeys.

Minusta on hieman ihmeellistä että ihmiset tekevät suuttumisestaan näin suuren numeron. Eikö yksityisviesti toimisi myös - palaute voisi mennä myös niin perille? Näitä aiheita on aina tasaisin väliajoin ja samat asiat toistuvat ja sitten ihmiset sanovat ettei niitä jaksa edes lukea koska tämä on tarkoitettu akvaariokeskusteluun ja samat asiat tulevat esiin ja ei tässä kuitenkaan mikään taaskaan muutu.

Eikö ole kummallista että monet aloittelijat liittyvät ammattilaisten seuraan käytyään ensin lävitse kalastorempan ja kuunneltuaan heille annettuja ohjeita. Kirjoitettu teksti on valitettavasti sellaista että äänenpainot eivät tule selville ja mikä tahansa lause voi vaikuttaa töykeältä.
Majqua
Senior Member
Senior Member
Viestit: 937
Liittynyt: 00:01, 06.08.2003
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Majqua »

Itse liittyessäni tänne en kokenut minkäänlaista vihaa tai vastarintaa itseäni kohtaa "vaikka olinkin uusi käyttäjä". En ole saanut yhtään töykeää viestiä tai epäystävällistä vastausta kysymyksiini. Kaikki on sujunut mielestäni omalla kohdallani varsin hyvin. :D

En myöskään missään vaiheessa pelästynyt täällä aloittelevien jäsenten saamaa kohtelua, vaikka luin alusta alkaen oikeastaan kaikki täällä aktiivisesti käydyt viestiketjut. Ehkä siinä olikin hyvä idea - lukea aluksi millä tyylillä keskusteluja täällä käydään, ja tutustua ympäristöön ja jo saatavilla olevaan tietoon vanhojen keskustelujen muodossa.

Itselleni on myös alusta asti ollut selvää, että kirjoitan omat viestini selkeällä kirjakielellä, ja toivon sitä myös muilta, koska se on nopeinta lukea ja ymmärtää.

Toki siihen, millaisen vastaanoton täällä saa, vaikuttanee myös se, millaisella asenteella itse lähtee liikkeelle.
Mari Kurki
Elite Member
Elite Member
Viestit: 6450
Liittynyt: 23:09, 10.01.2002
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Espoo, HAS

Viesti Kirjoittaja Mari Kurki »

Minä alan olla enenevässä määrin kyllästynyt näihin jatkuviin päähäntaputuskerjäysviesteihin. "Mulla on liikaa kaloja liian pienessä altaassa, mutta ei se mun vika ole kun kauppias myi... mistäs mä olisin voinu tietää että se vaan haluu mun rahat, ettekä voi sanoa että mun tarvii muuttaa mitään kun mä olen niihin kaloihin jo kiintynyt..."
Samaten nämä "poistakaa tunnukseni, en halua kirjoitella täällä kun en saa kysymyksiini sellaisia vastauksia kuin haluan" viestit ovat alkaneet nyppiä kerta kerralta enemmän.
Kukaan täällä kirjoittavista ihmisistää ei saa tästä palkkaa. Asiantuntijat, joita tällä palstalla useita kirjoittaa eivät ole asiakaspalvelijoita loputtomassa kysymysautomaatissa. Jollei ole ottanut lemmikkinsä vaatimuksista selvää etukäteen, tulee ongelmia ja saa kysyessään oikaisua ei se ole henkilökohtaista haukkumista!
Yleensä ottaen palstalla kirjoitellaan ja vastaillaan erittäin asiallisesti ja mikäli poikkeuksia on (itse en ole havainnut sellaista pitkiin aikoihin), ne yleensä eivät ole vain toisen keskustelijaosapuolen aiheuttamia.

Ei täällä tosiaan ole pakko kirjoittaa (vaikka itse olenkin sitä mieltä että täältä löytyy Suomen paras akvaariotietämys), mutta on lapsellista tehdä lähdöstään iso numero. Sen kun lopettaa sen kirjoittamisen jos siltä kerran tuntuu. Ei siihen tunnuksen poistoa tarvita (mistä siitäkin olisi ollut asiallisempaa keskustella ylläpidon kanssa yksityisesti).

Menee niin hermot tähän saman jankkaamiseen, että kohta vaadin tunnukseni poistettavaksi! [;)]
En käy enää juurikaan foorumilla. Yhteydenotot tärkeissä asioissa: riesale@hotmail.com En vastaile yksityisesti tuleviin kalasto-, tauti- ymv. kyselyihin.
Rääkky
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1416
Liittynyt: 01:42, 22.11.2001
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rääkky »

Nyt sesonkitarjous! Kaksi tunnuksen poistoa yhden hinnalla ja saat kaupan päälle possu-avaimenperän!

:mrgreen: Tämä oli varsin väljähtynyt vitsi mutta sen tuntui hyvältä idealta tähän kireyden keskelle.
dsl
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1387
Liittynyt: 11:41, 22.12.2001
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja dsl »

Rääkky kirjoitti:Nyt sesonkitarjous! Kaksi tunnuksen poistoa yhden hinnalla ja saat kaupan päälle possu-avaimenperän!
Ei asiakastietokaan poista ihmisiä pyynnöistä rekisteristä. Miksi täällä pitäisi?
Jyrki
Senior Member
Senior Member
Viestit: 624
Liittynyt: 13:20, 29.01.2003
Paikkakunta: Mikkeli

Viesti Kirjoittaja Jyrki »

Mari kirjoitti:Ei täällä tosiaan ole pakko kirjoittaa (vaikka itse olenkin sitä mieltä että täältä löytyy Suomen paras akvaariotietämys), mutta on lapsellista tehdä lähdöstään iso numero. Sen kun lopettaa sen kirjoittamisen jos siltä kerran tuntuu. Ei siihen tunnuksen poistoa tarvita (mistä siitäkin olisi ollut asiallisempaa keskustella ylläpidon kanssa yksityisesti).
Aivan, televisiostakin voi vaihtaa kanavaa tai vaikka sulkea sen jos ei kiinnosta.

Mielestäni on hyvä että täällä on puututtu kirjoituksien ulkoasuun ja pidetty todellakin huolta siitä että täällä käyttäydytään kunnolla, kiitos siitä moderaattoreillemme, jotka tekevät tätä hommaa ilmaiseksi. Voihan sitä mennä vaikka suomi24 -palstoille mikäli haluaa että mitään ei valvota ja sanoa saa mitä haluaa.Täällä kannattaa olla eri asenteella, mikäli neuvoja haluaa.
Susamka
Member
Member
Viestit: 339
Liittynyt: 11:13, 24.03.2003
Paikkakunta: Turku/TAY ry

Viesti Kirjoittaja Susamka »

Jyrki kirjoitti:Mielestäni on hyvä että täällä on puututtu kirjoituksien ulkoasuun ja pidetty todellakin huolta siitä että täällä käyttäydytään kunnolla, kiitos siitä moderaattoreillemme, jotka tekevät tätä hommaa ilmaiseksi. Voihan sitä mennä vaikka suomi24 -palstoille mikäli haluaa että mitään ei valvota ja sanoa saa mitä haluaa.Täällä kannattaa olla eri asenteella, mikäli neuvoja haluaa.
Juuri kirjoitusasun selkeyden ja kirosanojen puuttumisen vuoksi on mielestäni ilo lukea tätä foorumia :D En enää jaksa muiden foorumien toisten suoraa haukkumista ja kirosanojen suurta määrää. Lisäksi täällä on todella asiantuntijoita vastaamassa ja neuvoihin voi enimmäkseen luottaa täysin, vaikka itsellä ei hajua asiasta olisikaan.

Kirjoitetun tekstin lukemisessa on se huono puoli, että siitä ei aina kunnolla välity kirjoittajan mieliala ja tekstin sävy. Jos on itse huonolla tuulella ja tuntuu että kaikki on itseä vastaan, saa helposti ystävälliseenkin sävyyn kirjoitetun tekstin tuntumaan kuin se olisi kirjoitettu ilkeään sävyyn. Saman olen huomannut tekstiviesteissä. Jos joku siis tuntuu vastanneen viestiisi ilkeästi, niin luehan viesti vielä uudelleen kun olet itse valmiiksi iloisella ja avoimella mielellä [;)]

Aina oma mielipide ei ole se ainoa oikea ja jokainen voi oppia uutta koko elämänsä ajan. Se on itsensä kehittämistä, että on aina avoin uusille ajatuksille ja ideoille. Sitä varten ainakin minä täällä käyn :P
111na
Elite Member
Elite Member
Viestit: 9127
Liittynyt: 16:21, 27.12.2003

Viesti Kirjoittaja 111na »

Xendy kirjoitti: Juuri kirjoitusasun selkeyden ja kirosanojen puuttumisen vuoksi on mielestäni ilo lukea tätä foorumia :D

Aina oma mielipide ei ole se ainoa oikea ja jokainen voi oppia uutta koko elämänsä ajan. Se on itsensä kehittämistä, että on aina avoin uusille ajatuksille ja ideoille. Sitä varten ainakin minä täällä käyn :P
Juuri näin. Kiitän minäkin kaikkia jotka kortensa foorumin puolesta kekoon kantavat!

Liina

"Opettaja on se joka tietää enemmän. Hyvä opettaja on vuoroin oppilas ja hyvä oppilas vuoroin opettaja."
VilleJ
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 4745
Liittynyt: 19:55, 17.02.2002
Paikkakunta: hki

Viesti Kirjoittaja VilleJ »

dsl kirjoitti:
Rääkky kirjoitti:Nyt sesonkitarjous! Kaksi tunnuksen poistoa yhden hinnalla ja saat kaupan päälle possu-avaimenperän!
Ei asiakastietokaan poista ihmisiä pyynnöistä rekisteristä. Miksi täällä pitäisi?
:mrgreen:

Mutta asiakastieto lisää refin haluttaessa...
Korva
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1053
Liittynyt: 07:18, 22.12.2003
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Korva »

Se riippuu ihan omasta asenteesta! :mrgreen: Ei minulla ole ollut mitään ongelmia "kaikki tietävien kanssa". Toisaalta ei aivan naurettavia asioita kannata kysyä, jos taatusti tietää ettei Haikalaa voi ottaa 40-litraiseen 8O <= Keksin itse...
Nipotus kappale jaosta alkaa välillä "kyrsiä." Itsekkin Separaattorit ( mitkä lie) kirjoittavat ns.slangilla/puhekielellä!
" Peurat ovat huomattavasti kookkaampia kuin myyrät.
Silti molemmat mahtuvat samaan metsään ja vielä samaan aikaan.
- Onkohan niillä ikinä kiistoja? "
nomi
Starting Member
Starting Member
Viestit: 8
Liittynyt: 16:59, 25.06.2003

Viesti Kirjoittaja nomi »

Separeita ne on. Kiitos muuten edellisestä ok kamu?
BiGayNegaNomi
Ime Lekaa!
Korva
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1053
Liittynyt: 07:18, 22.12.2003
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Korva »

Nyt en kyllä ihan hiffannut? 8O Moderaattoreita ne taiskin olla....
" Peurat ovat huomattavasti kookkaampia kuin myyrät.
Silti molemmat mahtuvat samaan metsään ja vielä samaan aikaan.
- Onkohan niillä ikinä kiistoja? "
Rääkky
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1416
Liittynyt: 01:42, 22.11.2001
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rääkky »

Kappalejaot ovat tärkein selkeyttä tuova elementti tekstissä yhdessä välimerkkien kanssa. Yhteen pötköön kirjoitettua tekstiä ei pysty sisäistämään - etenkin jos teksti on hieman monimutkaisempaa tai se sisältää runsaasti eri asioista jotka kaikki ovat tärkeitä sisällön ymmärtämiseksi.

Hehe. Tuota. Niin. Käytän silloin tällöin slangia ja murresanoja elävöittääkseni tekstiäni mutta pääasiallisesti kirjoitukseni ovat kirjakieltä ja mikä tärkeintä rakenteen kirjoitan kieliopin mukaan.
Sanoja voidaan vaihtaa mutta rakenne on hyvä pitää kieliopin mukaisena. Sitähän se kielen rikastaminen juuri on että valitaan oma tyyli. Tyyliä ei ole täydellisen puhekielen paukuttaminen - se ei sovi kirjoituksiin ja sitä on hidasta lukea.
Didi
Katalysaattori
Katalysaattori
Viestit: 626
Liittynyt: 16:52, 21.10.2001
Paikkakunta: Talo

Viesti Kirjoittaja Didi »

Korva kirjoitti:Nipotus kappale jaosta alkaa välillä "kyrsiä." Itsekkin Separaattorit ( mitkä lie) kirjoittavat ns.slangilla/puhekielellä!
Ensiksikin: kappalejaot on laadittu selventämään tekstiä. Pidemmissä teksteissä ne kirkastavat kunkin kappaleen ydinasian laajemmasta kokonaisuudesta. Tuolloin teksti on helpompi ymmärtää ensilukemalla.

Toiseksi: puhekielistä tekstiä vielä viitsii lukea, sillä siinäkin pätevät yleiskielen kirjoittamissäännöt. Sen sijaan tahallaan väärin kirjoitettua tai huolimattomasti (tiheään esiintyviä välimerkkivirheitä, caps lockin "jumittumista", jne) kirjoitettua ei kehtaa päntätä. Tuollainen teksti on hyvin helppoa vain jättää lukematta. Ja mitä useammat noin tekevät, sitä vähemmän vastineita kyseinen viesti saa. Yksinkertaista - tajusitpa, tai et.
Korva
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1053
Liittynyt: 07:18, 22.12.2003
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Korva »

Tehän nyt veditte oikeen kunnolla herneen nenään 8O , pääsitte oikeen omaan mieliaiheeseenne, miksi sitten pitäis kirjoittaa koko "paska" yhteen ? Jos...
Nyt alko hatuttaa
" Peurat ovat huomattavasti kookkaampia kuin myyrät.
Silti molemmat mahtuvat samaan metsään ja vielä samaan aikaan.
- Onkohan niillä ikinä kiistoja? "
koh-i-nor
Junior Member
Junior Member
Viestit: 248
Liittynyt: 10:04, 12.04.2002
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja koh-i-nor »

Toisaalla, http://members.lycos.co.uk/kesis/viewto ... highlight= ei kirjoitusvirheisiin puututa, ja sen kyllä huomaa. Aika monta kertaa jouduin aloittamaan lukemisen alusta kun keskittyminen herpaantui pötköisen teksin tähden. Kiitos modeille, extrasti Raakylle, joka vierailee unissani ja Didille joka on ihana kielipoliisi.
Rääkky
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1416
Liittynyt: 01:42, 22.11.2001
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rääkky »

Nyt on kyllä herran turha yrittää tunkea herneitä toisten nenään. Meillä on oikeus vastata kommenttiisi. Luultavammin olisimme vastanneet mitä vain niin olisit käsittänyt sen suuttumiseksi vai? :)
Korva
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1053
Liittynyt: 07:18, 22.12.2003
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Korva »

Ihan sama ei kiinosta
" Peurat ovat huomattavasti kookkaampia kuin myyrät.
Silti molemmat mahtuvat samaan metsään ja vielä samaan aikaan.
- Onkohan niillä ikinä kiistoja? "
Lisa
Katalysaattori
Katalysaattori
Viestit: 7365
Liittynyt: 17:01, 03.10.2001
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lisa »

Olisi kiintoisaa tietää, mikä Didin ja/tai Rääkyn viestissä oli herneen vetämistä nenään? 8O
Kun syö kylliksensä, ajattelee sivistyneesti ja ihmeen hienosti monesta asiasta.
VilleJ
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 4745
Liittynyt: 19:55, 17.02.2002
Paikkakunta: hki

Viesti Kirjoittaja VilleJ »

koh-i-nor kirjoitti:Toisaalla, http://members.lycos.co.uk/kesis/viewto ... highlight= ei kirjoitusvirheisiin puututa, ja sen kyllä huomaa.
Eiiiiih! Eihän tuollaista tekstiä jaksa lukea yhtä lausetta pitemmälle!
korva kirjoitti:Nipotus kappale jaosta alkaa välillä "kyrsiä."
Kuinka kauan mahtaisit itse lukea kirjaa, jossa kaikki on kirjoitettu yhteen pötköön?
maspe
Senior Member
Senior Member
Viestit: 969
Liittynyt: 15:17, 18.08.2003
Paikkakunta: Oulu, Uleåborg

Viesti Kirjoittaja maspe »

koh-i-nor kirjoitti:Toisaalla, http://members.lycos.co.uk/kesis/viewto ... highlight= ei kirjoitusvirheisiin puututa, ja sen kyllä huomaa.
Onneksi täällä sentään ymmärtää kirjoitukset, viimeistään korjattuna versiona, kiitokset siitä uutteralle ylläpidolle!

Kunhan kaikki vastarannankiisket ovat kasvaneet riittävästi, niin ehkä alkavat ymmärtää paremmin meitä vanhempia ihmisiä. Eikö ole kaikkien kannalta parempi tehdä asiat kerralla kuntoon, niin kaikilla on mukavampaa.

Jos oikein kovasti harmittaa joku vastaus, niin kannattaa varmaan vilkaista akvaarion suuntaan, sammuttaa kone, ja mennä pihalle ulkoilemaan, sitten tutkia uudelleen akvaariota ja sitten miettiä, että joko on valmiimpi lukemaan uudelleen viestin joka ei ollut mieleinen.

Tuskin täällä kukaan tarkoituksella neuvoo väärin, jos niin käy, niin joku toinen korjaa sen pian. Jokainen neuvoo kykyjensä, kokemuksensa ja tietojensa pohjalta. Jos joku vesiarvojen kyseleminen auttaa rajaamaan eri mahdollisuuksia, niin se on silloin hyvä tietää. Ei sitä minkään yleisen kettuilun vuoksi kysytä.

Itselläni on tapahtunut virheitä akvaarion kanssa, mutta niihin olen saanut neuvoja. Olen tyytyväinen että olen ottanut niistä opiksi, kalanikin voivat paremmin nykyisin kuin vasta aloitellessani akvaarioharrastusta.
NesteHukka
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1892
Liittynyt: 17:48, 20.11.2001
Akvaarioseurat: TAS
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Lempäälä

Re: Käyttäjätunnukseni

Viesti Kirjoittaja NesteHukka »

mirzun kirjoitti:mihin voin ilmoittaa että minun käyttäjätunnukseni voidaan poistaa
haluan poistaa ne sen vuoksi että täällä kaikki on mennyt liian pikkutarkaksi nipottamiseksi kauniisti sanottuna
nipotetaan kirjoitusvirheistä kirjoitustyylistä ja otetaan vastaan ilmoituksista ja kaikesta mitä ammattilainen ei tekisi eikä tämä sovi aloittelijoille koska täällä ei osata vastata asiallisesti jos jollakin on esimerkiksi kultakala 60 litraisessa tai jotain muuta vastaavaa eikä täällä kaikki muutenkaa osaa vastata asiallisesti
minä en ainakaan suosittelisi tätä sivustoa aloittelijalle
nipottakaa ammattilaiset keskenänne
minä vedin samasta aiheesta herneen nenääni jokusen aikaa sitten, ja tulos oli se, että olen käyttäjätunnukseni kanssa ikuisesti naimisissa tähän foorumiin. Nyttemmin en taas enää halua tätä poistettavaksi, mutta toisaalta haluaisin että tulisi joku laki, joka olisi ihmisen turvana tässä asiassa. Ei ole mitään järkeä että voi rekisteröityä johonkin koska vaan, mutta ei mitenkään voi rekisteröityä pois.
Kaikki eivät ehkä tiedä: Ctrl pohjassa vierittää hiiren rullaa, niin saa zoomattua kuvia jos ei muuten. Jean Subuffet: "For me, insanity is super sanity. The normal is psychotic. Normal means lack of imagination, lack of creativity"
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua (akvaario)”