Half moon akvaarioita Suomessa

Tänne havainnot harvinaisemmista kala- ja kasvilajeista ja kyselyt havainnoista.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
HalfMoon
Starting Member
Starting Member
Viestit: 44
Liittynyt: 09:46, 02.02.2015
Sukupuoli: Nainen

Half moon akvaarioita Suomessa

Viesti Kirjoittaja HalfMoon »

Tänään bongattu sekä 30 että 60 litran Tertran aqua art half moon tankit Helsingin Akvaariokeskuksessa ! Tätä tankkia metsästin itse vaikka mistä ja jouduin sen sitten tilaamaan ulkomailta. Mutta nyt tämä kaunis uutuus on siis rantautunut myös tänne :D

Oma half moon ollut pari viikkoa käynnissä ja hyvältä näyttää. Tilan puutteen vuoksi oli ainut mahdollinen malli, halusin enemmän kuin 20-30 l vettä mutta silti pieneen tilaan.
Fluval Edge 23 l ja Tetra AquaArt Explorer Half Moon 60 l
Rockhill
Senior Member
Senior Member
Viestit: 797
Liittynyt: 08:51, 26.08.2013
Akvaarioseurat: -
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: pk-seutu

Re: Half moon akvaarioita Suomessa

Viesti Kirjoittaja Rockhill »

Mihin hintaan oli? *utelias*

Jos Akvaariokeskus oli ne ottanu suomalaiselta tukkurilta, ehkä minunkin altaastani tulee kohta saa noutaa - viesti!!!
Then the truth it hit me, got me off my knees. It's my life I'm living, I'll live it as I please. /Twisted Sister
HalfMoon
Starting Member
Starting Member
Viestit: 44
Liittynyt: 09:46, 02.02.2015
Sukupuoli: Nainen

Re: Half moon akvaarioita Suomessa

Viesti Kirjoittaja HalfMoon »

Hinta jäi kysymättä . Vissiin Ruotsista tulleet, yritin aiemmin tilata heidän kauttaan tankkia, Viskari lupasi selvittää , sai selville että Ruotsin kautta saa tukkurilta ehkä jos tilaa koko lavan. Silloin olin itse jo tullut päätökseen ettei half moonia tule meille, mutta se tilattiinkin sitten minulle yllätyksenä.. Ja olihan se sitten kuitenkin juuri se mitä halusin. Ja todellakin pidän peukkuja että altaasi saapuu pian, odottavan aika on niiiin pitkä!
Fluval Edge 23 l ja Tetra AquaArt Explorer Half Moon 60 l
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Bongauksia”