Parhaat nettisivut sukarapujen, kasvien yms. ostamiseen?

Akvaarioharrastuksen alkeisiin liittyvät ongelmat, kalojen yhteensopivuus ja mikä tahansa muu tärkeältä tuntuva asia.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Mayrite
Starting Member
Starting Member
Viestit: 2
Liittynyt: 17:48, 08.01.2017
Sukupuoli: N/A

Parhaat nettisivut sukarapujen, kasvien yms. ostamiseen?

Viesti Kirjoittaja Mayrite »

Eli suositelkaa erilaisia nettisivuja joista voi tilata Suomeen. Olen etsinyt netistä enkä ole nyt varma mikä olisi paras.

Ja onko myös joitain sivustoja jossa esimerkiksi yli 100€ ostoksilla saa ilmaisen postituksen?
vallumaarit
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1601
Liittynyt: 14:45, 26.03.2007
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Helsinki

Re: Parhaat nettisivut sukarapujen, kasvien yms. ostamiseen?

Viesti Kirjoittaja vallumaarit »

Hei
En ole törmännyt missään ilmaiseen toimitukseen elävien kohdalla. Sukiksia voi tilata keväämmällä, kun ilmat lämpenevät, esim. Rendo-Shrimp.de. Kimppatilauksia tehdään usein Helsingin, Turun ja Treen suunnallakin. Missä asut?
Mayrite
Starting Member
Starting Member
Viestit: 2
Liittynyt: 17:48, 08.01.2017
Sukupuoli: N/A

Re: Parhaat nettisivut sukarapujen, kasvien yms. ostamiseen?

Viesti Kirjoittaja Mayrite »

vallumaarit kirjoitti:Hei
En ole törmännyt missään ilmaiseen toimitukseen elävien kohdalla. Sukiksia voi tilata keväämmällä, kun ilmat lämpenevät, esim. Rendo-Shrimp.de. Kimppatilauksia tehdään usein Helsingin, Turun ja Treen suunnallakin. Missä asut?
Siis itse tulen hankkimaan rapuakvaarion keväällä aikaisintaan, halusin vain katsella erilaisia rapuja, kasveja ja hintoja.
Itse asun Oulussa, mutta olen kuullut että sukulaiseni on tehnyt joitain kimppatilauksia.
Kiitos vielä nettisivusta, iso valikoima siellä kyllä on. :D
viipottaja
Starting Member
Starting Member
Viestit: 10
Liittynyt: 17:40, 05.12.2016
Sukupuoli: Nainen

Re: Parhaat nettisivut sukarapujen, kasvien yms. ostamiseen?

Viesti Kirjoittaja viipottaja »

Mayrite kirjoitti:Eli suositelkaa erilaisia nettisivuja joista voi tilata Suomeen. Olen etsinyt netistä enkä ole nyt varma mikä olisi paras.

Ja onko myös joitain sivustoja jossa esimerkiksi yli 100€ ostoksilla saa ilmaisen postituksen?
Moikka!

Ite tilasin sukarapuja Garneliosta. Siinä kyllä oli toimituskulut ja piti maksaa lämpölaatikosta. Tilasin ne muutama viikko takaperin ja kaikki selvis hengissä pakkasista huolimatta. :)
15L nano♡
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Alkeet”