Mitä kaloja....

Akvaarioharrastuksen alkeisiin liittyvät ongelmat, kalojen yhteensopivuus ja mikä tahansa muu tärkeältä tuntuva asia.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
n/a

Mitä kaloja....

Viesti Kirjoittaja n/a »

Kuinka iso akvaario teillä on ja mitä kaloja teillä on siellä oon itte oon vasta tänään käyny täällä ja olen melko pihalla tämän sivun asioista mulla on 2 akvaariota 200 ja 80 litraset ootte oikees siinä asiassa että tää on paaaaaaljon parempi keskustelu paikka ku suomi24 ja tää on paljon nopeampi mun lempi kalat on sateenkaariahven ja palettikala on nääs ittelläki semmoset


Edit: Siirretty '2.05. Kalat; Muut' - alueelta tänne

Muokattu - Pehis on 12/10/2001 20:04:01
Taika-Jim
Senior Member
Senior Member
Viestit: 792
Liittynyt: 22:07, 09.08.2001

Viesti Kirjoittaja Taika-Jim »

Tässä samassa alueessa (yleistä keskustelua) on viesti "Minkälaisia akvaarioita" jossa on juttua jäsenten akvaarioista...löytyy siis toiselta sivulta.
Siellä on aika paljon juttua.

email: knu@dlc.fi
email: knu@luukku.com
ICQ: 108723494
pehis
Imperaattori
Imperaattori
Viestit: 1010
Liittynyt: 15:24, 19.06.2001
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja pehis »

Hyvä että olet mieltynyt tähän foorumiin, olen kanssasi samaa mieltä, että tämä on paras.

Tänne on kohta tulossa yleiset "järjestyssäännöt", netiketti ym. jossa puututaan esim. viestien kirjoitusasuun. Kukaan ei halua tietenkään kuulostaa miltään tiukkapipo äidinkielenopettajalta, mutta tosiasia on, että jos kiinnittää vähän huomiota viestin ulkoasuun, on se huomattavan paljon paremmin kaikkien luettavissa ja viestin sisältämä asiakin tulee paljon paremmin sisäistettyä.

Eli pyydänkin kiinnittämään huomiota kirjoitusasuusi. Sulta puuttuu kokonaan esim. välimerkit ja huomioi, että lauseet alkaa aina isolla kirjaimella. Tuollaista yhteen pötköön kirjoitettua on todella vaikea lukea...
Viestisi yläpuolella olevaa - nappia painamalla voit editoida viestisi paremmin luettavaan muotoon.

Itseasiassa tästäkin aiheesta on keskulteltu aikaisemmin, mutta antaa sen nyt ainakin vielä olla, ellei toisin haluta.
Eli käyttäkää ylhäällä olevaa 'Hae' - toimintoa ennen topikin postausta, jottei samoja aiheita tulisi liikaa. Kukaan ei halua olla vastailemassa koko ajan samoihin kysymyksiin.
Lisäksi kun vanhaan aiheeseen joku vastaa, niin se pomppaa automaattisesti aihelistan alkuun kaikkien nähtäville.

__________________
Luuletko tietäväsi vai tiedätkö luulevasi

Muokattu - Pehis on 12/10/2001 20:16:30
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Alkeet”