Hienoja omia kuvia taistoista

Rihmakalat, kiipijäkalat, pusukalat, taistelukalat jne.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
mirauria
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1051
Liittynyt: 18:06, 17.03.2014
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Hienoja omia kuvia taistoista

Viesti Kirjoittaja mirauria »

Riippasaarni kirjoitti:Mikäli se yhtään lohduttaa eipä noita halfmoonejakaan ole näkynyt. Sensijaan odotan mielenkiinnolla minkä värisiä noista kamputsealaisnaaraan jälkeläisistä tulee. Ne ovat jo neontetran kokoisia ja silti edelleen osa täysin valkoisia, yhdellä valkoisella on hailakkaa sinistä evissä, muttei yhtään punaista. (Toivon sormet ja varpaat ristissä että siitä tulisi valkoinen sinisillä evillä)
Mulla olis yks red-dragon hm ukkeli :mrgreen: Ei kylläkään varsinaisesti mikään nuori kaveri enää, kun melkein vuosi sitten ostettu. Eli oliskohan sillä joku 1,5v ikää tällä hetkellä. Tosin ihan pirteä tyyppi. Itselle löytyis kyllä kauppiaan listalta ct ja pk ukkoja, mutta tuo ctpk pitäis itse jalostaa niistä tai tilata ulkomailta. :roll:
720l, 2 * 40l, taistorivari || tyhjänä: nano, 54l
Lisäksi 2 koiraa ja 3 kania
Riippasaarni
Senior Member
Senior Member
Viestit: 991
Liittynyt: 11:28, 23.07.2014
Sukupuoli: Nainen

Re: Hienoja omia kuvia taistoista

Viesti Kirjoittaja Riippasaarni »

mirauria kirjoitti:
Riippasaarni kirjoitti:Mikäli se yhtään lohduttaa eipä noita halfmoonejakaan ole näkynyt. Sensijaan odotan mielenkiinnolla minkä värisiä noista kamputsealaisnaaraan jälkeläisistä tulee. Ne ovat jo neontetran kokoisia ja silti edelleen osa täysin valkoisia, yhdellä valkoisella on hailakkaa sinistä evissä, muttei yhtään punaista. (Toivon sormet ja varpaat ristissä että siitä tulisi valkoinen sinisillä evillä)
Mulla olis yks red-dragon hm ukkeli :mrgreen: Ei kylläkään varsinaisesti mikään nuori kaveri enää, kun melkein vuosi sitten ostettu. Eli oliskohan sillä joku 1,5v ikää tällä hetkellä. Tosin ihan pirteä tyyppi. Itselle löytyis kyllä kauppiaan listalta ct ja pk ukkoja, mutta tuo ctpk pitäis itse jalostaa niistä tai tilata ulkomailta. :roll:
Niin, juu nyt kun mainitsit niin punaisia ja punakirjavia on näkynyt. Yritän vain päästä juuri punaisesta eroon (mikä on osoittautunut äärimmäisen hankalaksi tehtäväksi). Käytännössä jalostaminen (kuten lienet huomannut) on äärimmäisen aikaa vievää, mutta pitkässä juoksussa järkevää.
Ulkomaan tuonneissa ei koskaan lopulta tiedä mitä taustalla on, joten fenotyypiltään upeat yksilöt voivat jättää ihan erinäköisiä yksilöitä.
Ahvenia ja monneja.
mirauria
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1051
Liittynyt: 18:06, 17.03.2014
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Hienoja omia kuvia taistoista

Viesti Kirjoittaja mirauria »

Riippasaarni kirjoitti:
mirauria kirjoitti:
Riippasaarni kirjoitti:Mikäli se yhtään lohduttaa eipä noita halfmoonejakaan ole näkynyt. Sensijaan odotan mielenkiinnolla minkä värisiä noista kamputsealaisnaaraan jälkeläisistä tulee. Ne ovat jo neontetran kokoisia ja silti edelleen osa täysin valkoisia, yhdellä valkoisella on hailakkaa sinistä evissä, muttei yhtään punaista. (Toivon sormet ja varpaat ristissä että siitä tulisi valkoinen sinisillä evillä)
Mulla olis yks red-dragon hm ukkeli :mrgreen: Ei kylläkään varsinaisesti mikään nuori kaveri enää, kun melkein vuosi sitten ostettu. Eli oliskohan sillä joku 1,5v ikää tällä hetkellä. Tosin ihan pirteä tyyppi. Itselle löytyis kyllä kauppiaan listalta ct ja pk ukkoja, mutta tuo ctpk pitäis itse jalostaa niistä tai tilata ulkomailta. :roll:
Niin, juu nyt kun mainitsit niin punaisia ja punakirjavia on näkynyt. Yritän vain päästä juuri punaisesta eroon (mikä on osoittautunut äärimmäisen hankalaksi tehtäväksi). Käytännössä jalostaminen (kuten lienet huomannut) on äärimmäisen aikaa vievää, mutta pitkässä juoksussa järkevää.
Ulkomaan tuonneissa ei koskaan lopulta tiedä mitä taustalla on, joten fenotyypiltään upeat yksilöt voivat jättää ihan erinäköisiä yksilöitä.
No sitten se red dragon ei oikein sovi :D
Riippuu, mistä tilaa. Mutta joka tapauksessa nopeammin pääsisi alkuun ctpk parilla, kuin lähtemällä ct:stä ja pk:sta tekemään. Mutta joo. Melkoinen projekti joka tapauksessa. Eikä mulla nyt ole tosiaan aikaa/voimia siihen. Täytyy katsella asiaa uudestaan, kun oma elo selkiytyy. Mutta tää ei ehdottomasti ole ikiajoiksi haudattu projekti :P
720l, 2 * 40l, taistorivari || tyhjänä: nano, 54l
Lisäksi 2 koiraa ja 3 kania
nastamuumio
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1113
Liittynyt: 23:03, 31.07.2009
Akvaarioseurat: TASHAS
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Helsinki & Seinäjoki

Re: Hienoja omia kuvia taistoista

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

CTPK vaatii useamman sukupolven jos lähtökohta on esim CT+PK.
Mitä tulee tuohon punaiseen, se on hyvä että huomaatte käytännössä kuinka vaikeaa siitä on päästä eroon (en ihan turhaan sitä ole koittanut tuoda julki aina kun mahdollista). Puhtaiden värien osalta kasvattajalta hankitut (siis esim ulkomaa) on aika turvallisia, koska niitä viljellään linjassa ja pyritään tuottamaan samankaltaisia poikueita. Toki sitten kun aina joutuu crossaamaan ulos linjasta niin riski siihen että jotain muuta geeniä tulee on aina olemassa.
Dragon on hankala, siis sellaisena että värit olisivat hyvät. Koko poikue ei yleensä täytä vaateita ja risteytys ei dragon geeniliseen taasen heikentää dragonin määrää. Punainen ja kupari pakkaa aina näytellä osaa dragonien kanssa säätäessä, black dragonillakin.
mirauria
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1051
Liittynyt: 18:06, 17.03.2014
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Hienoja omia kuvia taistoista

Viesti Kirjoittaja mirauria »

nastamuumio kirjoitti:CTPK vaatii useamman sukupolven jos lähtökohta on esim CT+PK.

nips nips

Dragon on hankala, siis sellaisena että värit olisivat hyvät. Koko poikue ei yleensä täytä vaateita ja risteytys ei dragon geeniliseen taasen heikentää dragonin määrää. Punainen ja kupari pakkaa aina näytellä osaa dragonien kanssa säätäessä, black dragonillakin.
Joo. Näin mä olen ymmärtänyt ja itsekin arvannut. Silti olen sitä valmis harrastamaan tilanteen niin vaatiessa. Tosin mielummin lähtisin valmiilla kaloilla liikkeelle, mutta jos se ei ole mahdollista, niin...

Heh. Mulla ei kyllä ole tarkoitusta käyttää tuota dragonia mihinkään kun se mun hm red dragon akkakin otti ja hävis. Killukoon nyt tuolla purkissansa ukkeli ja mä keskityn ct ja ctpk osastoon (alkuun väreistä välittämättä, tosin se punainen on kyllä mörkö muuten kuin kokopunaisena), kun sen aika joskus vielä koittaa. :P
720l, 2 * 40l, taistorivari || tyhjänä: nano, 54l
Lisäksi 2 koiraa ja 3 kania
Riippasaarni
Senior Member
Senior Member
Viestit: 991
Liittynyt: 11:28, 23.07.2014
Sukupuoli: Nainen

Re: Hienoja omia kuvia taistoista

Viesti Kirjoittaja Riippasaarni »

nastamuumio kirjoitti:CTPK vaatii useamman sukupolven jos lähtökohta on esim CT+PK.
Mitä tulee tuohon punaiseen, se on hyvä että huomaatte käytännössä kuinka vaikeaa siitä on päästä eroon (en ihan turhaan sitä ole koittanut tuoda julki aina kun mahdollista). Puhtaiden värien osalta kasvattajalta hankitut (siis esim ulkomaa) on aika turvallisia, koska niitä viljellään linjassa ja pyritään tuottamaan samankaltaisia poikueita. Toki sitten kun aina joutuu crossaamaan ulos linjasta niin riski siihen että jotain muuta geeniä tulee on aina olemassa.
Dragon on hankala, siis sellaisena että värit olisivat hyvät. Koko poikue ei yleensä täytä vaateita ja risteytys ei dragon geeniliseen taasen heikentää dragonin määrää. Punainen ja kupari pakkaa aina näytellä osaa dragonien kanssa säätäessä, black dragonillakin.
''Punaisen värin'' -kirous :mrgreen: Kasvattajien kalat lienevätkin ''taattua tavaraa'', sensijaan jos käyttää akvaarioliikkeessä summamutikassa tuotua kalaa - ei fenotyyppi vältämäti kerroa paljoakaan.

Dragon on hankala monellakin tapaa. Itse pysyttelen niistä etäällä, koska sikäli kun olen antanut itselleni kertoa ne ovat uudemman sukupolven hybridejä. http://www.bettaterritory.nl/BT-AABDragons.htm
Ahvenia ja monneja.
mirauria
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1051
Liittynyt: 18:06, 17.03.2014
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Hienoja omia kuvia taistoista

Viesti Kirjoittaja mirauria »

Riippasaarni kirjoitti:Dragon on hankala monellakin tapaa. Itse pysyttelen niistä etäällä, koska sikäli kun olen antanut itselleni kertoa ne ovat uudemman sukupolven hybridejä. http://www.bettaterritory.nl/BT-AABDragons.htm
Jees. Näin itsekin olen ymmärtänyt. Tosin vasta sen jälkeen, kun tuon ukon olin ostanut. Eli varsinaisesti ei ole aikeita niihin enempi sotkeutua. Nättejä kyllä ovat, mutta kun... Noh. Ne mustat/tummat ja se ctpk/ct sitten joskus. Ärsyttää, kun just saanut jotakuinkin tarvittavat roippeet kasvatusta varten haalittua läjään, niin sitten tulee takapakkia muilta osin ja rajoitettava harrastamista [}:)]
720l, 2 * 40l, taistorivari || tyhjänä: nano, 54l
Lisäksi 2 koiraa ja 3 kania
mirauria
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1051
Liittynyt: 18:06, 17.03.2014
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Hienoja omia kuvia taistoista

Viesti Kirjoittaja mirauria »

20160201_210658m.jpg
20160201_210658m.jpg (58.77 KiB) Katsottu 8176 kertaa
Uusin hankinta. Törmäsin siihen Itiksen Megaeläimessä lauantaina ja pakkohan se oli ottaa mukaan. Kuva taattua kännylaatua :mrgreen:
720l, 2 * 40l, taistorivari || tyhjänä: nano, 54l
Lisäksi 2 koiraa ja 3 kania
Sininenmaailma
Starting Member
Starting Member
Viestit: 20
Liittynyt: 13:51, 25.01.2016
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Keminmaa

Re: Hienoja omia kuvia taistoista

Viesti Kirjoittaja Sininenmaailma »

En ainakaan muista, että olisin tänne kuvaa laittanut koskaan. Nopealla selailulla ei löytynyt. Tätä taistoa mulla ei ole enää, mutta tykkäsin paljon :mrgreen: Kaunis ja hyvin utelias.
Liitteet
(Hurjasti nuoria nykyisin "kiellettyjä kotiloita" samassa kuvassa. ^^)
(Hurjasti nuoria nykyisin "kiellettyjä kotiloita" samassa kuvassa. ^^)
Rockhill
Senior Member
Senior Member
Viestit: 797
Liittynyt: 08:51, 26.08.2013
Akvaarioseurat: -
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: pk-seutu

Re: Hienoja omia kuvia taistoista

Viesti Kirjoittaja Rockhill »

tiedä ny sitten onko tuo niin hieno mutta hauskasti jäi just kotiutettu fisu katselemaan itseään peilaavasta takalasista :mrgreen:
Mirror mirror on the wall....

Kuva
Then the truth it hit me, got me off my knees. It's my life I'm living, I'll live it as I please. /Twisted Sister
Riippasaarni
Senior Member
Senior Member
Viestit: 991
Liittynyt: 11:28, 23.07.2014
Sukupuoli: Nainen

Re: Hienoja omia kuvia taistoista

Viesti Kirjoittaja Riippasaarni »

Josko minäkin sitten taas kerran. Tässä viimeisimmän poikueen naaras. Punainen vähenee linjoista pikkuhiljaa ja samalla osalle kaloista on tullut mustaa tilalle.
Liitteet
rb1.jpg
rb1.jpg (9.85 KiB) Katsottu 7981 kertaa
Ahvenia ja monneja.
nastamuumio
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1113
Liittynyt: 23:03, 31.07.2009
Akvaarioseurat: TASHAS
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Helsinki & Seinäjoki

Re: Hienoja omia kuvia taistoista

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

heh, ei ainakaan nälässä ole tarvinnut olla :)
Rockhill
Senior Member
Senior Member
Viestit: 797
Liittynyt: 08:51, 26.08.2013
Akvaarioseurat: -
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: pk-seutu

Re: Hienoja omia kuvia taistoista

Viesti Kirjoittaja Rockhill »

Riippasaarni kirjoitti:Josko minäkin sitten taas kerran. Tässä viimeisimmän poikueen naaras. Punainen vähenee linjoista pikkuhiljaa ja samalla osalle kaloista on tullut mustaa tilalle.
onpas kyllä nätti kala!
Then the truth it hit me, got me off my knees. It's my life I'm living, I'll live it as I please. /Twisted Sister
Riippasaarni
Senior Member
Senior Member
Viestit: 991
Liittynyt: 11:28, 23.07.2014
Sukupuoli: Nainen

Re: Hienoja omia kuvia taistoista

Viesti Kirjoittaja Riippasaarni »

Kiitoksia Rockhill.

(Veikkaileeko joku että ruokinta on kenties hieman runsaanpuoleista..) Täytyyhän nyt kasvavilla neitokaisilla olla ruokahalua ja ruokaa.
Ahvenia ja monneja.
nastamuumio
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1113
Liittynyt: 23:03, 31.07.2009
Akvaarioseurat: TASHAS
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Helsinki & Seinäjoki

Re: Hienoja omia kuvia taistoista

Viesti Kirjoittaja nastamuumio »

Riippasaarni kirjoitti:Kiitoksia Rockhill.

(Veikkaileeko joku että ruokinta on kenties hieman runsaanpuoleista..) Täytyyhän nyt kasvavilla neitokaisilla olla ruokahalua ja ruokaa.
Se on just noin :)
Tiippana
Starting Member
Starting Member
Viestit: 31
Liittynyt: 22:45, 17.02.2016
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Espoo

Re: Hienoja omia kuvia taistoista

Viesti Kirjoittaja Tiippana »

Muutama kuva
Liitteet
Tiuhti pääsi tänään uuteen kotiin.
Tiuhti pääsi tänään uuteen kotiin.
Tiuhti.jpg (170.58 KiB) Katsottu 7670 kertaa
Pieni punainen, hirmu kiltti söpö tyttönen jota uroskin kohteli hyvin.
Pieni punainen, hirmu kiltti söpö tyttönen jota uroskin kohteli hyvin.
pienipunainen.jpg (209.71 KiB) Katsottu 7670 kertaa
240, 54 ja 2x40 litran altaat. 6 taistoa + iso poikue, haarniskamonneja, partamonneja, huntualbbari, kardinaalitetroja ja sukarapusia, kierteisiä ja petoja.
Siltsu
Senior Member
Senior Member
Viestit: 938
Liittynyt: 21:32, 10.02.2012
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Tuusula

Re: Hienoja omia kuvia taistoista

Viesti Kirjoittaja Siltsu »

Kuvan laatu ei ole hieno, mutta taistot on :mrgreen:
Kuva
450L kiipiät, teräkalat, norsukala, L75, L128, L201
180L L199, L-411, tetroja ><((((º> ><((((º> ><((((º>
100L L046, tetroja
Tiippana
Starting Member
Starting Member
Viestit: 31
Liittynyt: 22:45, 17.02.2016
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Espoo

Re: Hienoja omia kuvia taistoista

Viesti Kirjoittaja Tiippana »

Silver saapui taloon päivällä, on vielä aika pieni, josko siitä kasvaa ja miehistyy :D
Liitteet
silver1.jpg
silver1.jpg (195.26 KiB) Katsottu 7558 kertaa
silver.jpg
silver.jpg (222.91 KiB) Katsottu 7558 kertaa
240, 54 ja 2x40 litran altaat. 6 taistoa + iso poikue, haarniskamonneja, partamonneja, huntualbbari, kardinaalitetroja ja sukarapusia, kierteisiä ja petoja.
Siltsu
Senior Member
Senior Member
Viestit: 938
Liittynyt: 21:32, 10.02.2012
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Tuusula

Re: Hienoja omia kuvia taistoista

Viesti Kirjoittaja Siltsu »

Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Olisko näille ct tyttöjen väreille jotain nimiä?
450L kiipiät, teräkalat, norsukala, L75, L128, L201
180L L199, L-411, tetroja ><((((º> ><((((º> ><((((º>
100L L046, tetroja
Fisutar10
Elite Member
Elite Member
Viestit: 6209
Liittynyt: 20:10, 25.01.2011
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Hienoja omia kuvia taistoista

Viesti Kirjoittaja Fisutar10 »

Tiippana kirjoitti:Silver saapui taloon päivällä, on vielä aika pieni, josko siitä kasvaa ja miehistyy :D
Hyvä, että tytöt saivat uuden adoniksen :). Toivottavasti nyt terve poika. Saitko kalan harrastajalta vai kivijalasta? Itse en näistä taistoista ymmärrän paljon mitään - teiniaikoinani oli mieleeni, keski-iässä nössömmät kalat kiinnostavat. :P
Akvat: 3x450l, 350l, 240l, 180l, 126l, 2x110 l,64l. Myydään: helmipallo-, sokkelo-, enkeli- ja monte dourado -plekoja, maatiais-, albiino- ja super red -partiksia, hammaskarppeja, Synodontis lucipinnis -ripsimonneja. http://www.fisutar.fi
Tiippana
Starting Member
Starting Member
Viestit: 31
Liittynyt: 22:45, 17.02.2016
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Espoo

Re: Hienoja omia kuvia taistoista

Viesti Kirjoittaja Tiippana »

Fisutar10 kirjoitti: Hyvä, että tytöt saivat uuden adoniksen :). Toivottavasti nyt terve poika. Saitko kalan harrastajalta vai kivijalasta? Itse en näistä taistoista ymmärrän paljon mitään - teiniaikoinani oli mieleeni, keski-iässä nössömmät kalat kiinnostavat. :P
Etsin harrastelijoita mutta ei silmään sattunut poikasia, kivijalasta sitten bongasin tämän rääpäleen, Ruotsista kuulemma tullut.

Lajia pääkaloiksi etsiessä ihastuin taistelukalan ulkonäköön, enkä tajunnut mitä tuittupäitä oikeasti ovatkaan :D Silver jahtaa naaraita innokkaasti, hyvä näin päin, ettei tarvitse pelätä että naaraat uuvuttaa ukon taas..!
Fisutar10
Elite Member
Elite Member
Viestit: 6209
Liittynyt: 20:10, 25.01.2011
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Hienoja omia kuvia taistoista

Viesti Kirjoittaja Fisutar10 »

Tiippana kirjoitti:
Fisutar10 kirjoitti: Hyvä, että tytöt saivat uuden adoniksen :). Toivottavasti nyt terve poika. Saitko kalan harrastajalta vai kivijalasta? Itse en näistä taistoista ymmärrän paljon mitään - teiniaikoinani oli mieleeni, keski-iässä nössömmät kalat kiinnostavat. :P
Etsin harrastelijoita mutta ei silmään sattunut poikasia, kivijalasta sitten bongasin tämän rääpäleen, Ruotsista kuulemma tullut.

Lajia pääkaloiksi etsiessä ihastuin taistelukalan ulkonäköön, enkä tajunnut mitä tuittupäitä oikeasti ovatkaan :D Silver jahtaa naaraita innokkaasti, hyvä näin päin, ettei tarvitse pelätä että naaraat uuvuttaa ukon taas..!
Hyvä homma. Ja tämä voi olla reippaampi. Näin se jahtaa naaraita. Jos uros heikko tai sairas, kääntyy ehkä tilanne toisin päin. Kalat aistivat nopeasti valtasuhteiden muutoksen ja tilaisuuden niskan päälle. Se taas stressaa entisestään herraa, jonka kuuluisi olla luonnostaan boss.
Akvat: 3x450l, 350l, 240l, 180l, 126l, 2x110 l,64l. Myydään: helmipallo-, sokkelo-, enkeli- ja monte dourado -plekoja, maatiais-, albiino- ja super red -partiksia, hammaskarppeja, Synodontis lucipinnis -ripsimonneja. http://www.fisutar.fi
Riippasaarni
Senior Member
Senior Member
Viestit: 991
Liittynyt: 11:28, 23.07.2014
Sukupuoli: Nainen

Re: Hienoja omia kuvia taistoista

Viesti Kirjoittaja Riippasaarni »

Tässä on viimeisimmän poikueen satoa, kuva otettu päivänvalon katveessa. Ristin tämän Yönsiniseksi ja nimi on oikeutettu.
Liitteet
yonsininen.jpg
yonsininen.jpg (13.04 KiB) Katsottu 7925 kertaa
Ahvenia ja monneja.
Riveriana
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1645
Liittynyt: 10:46, 08.11.2010
Akvaarioseurat: HAS, CorydoradinaeFinland
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: Hienoja omia kuvia taistoista

Viesti Kirjoittaja Riveriana »

Onpa upean värinen! :D
Tiippana
Starting Member
Starting Member
Viestit: 31
Liittynyt: 22:45, 17.02.2016
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Espoo

Re: Hienoja omia kuvia taistoista

Viesti Kirjoittaja Tiippana »

Mun Viuhti on myös tuommoinen nätti yönsininen :) En ole vielä yhtään kuvaa saanut missä väri pääsisi oikeuksiinsa..! Näyttää aina mustalta enemmänkin. Väri kivasti elää ja välkkyy kun Viuhti peilaa itseään ja pyrstö vipattaa :D
Liitteet
2016-03-03_13.58.02.jpg
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Labyrinttikalat”