AW:n moderointi bugi :)

Tänne ilmoituksia mahdollisista (todennäköisistä) bugeista ym. häiriöistä.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
VilleJ
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 4745
Liittynyt: 19:55, 17.02.2002
Paikkakunta: hki

AW:n moderointi bugi :)

Viesti Kirjoittaja VilleJ »

Tiedän, että keskustelu kauppapalstoilla on kielletty. Mutta jos myyjä itse kertoo, että "tuotetta X ei enää saa saksalaisesta nettikaupasta Y ja siksi hinta on korkeampi" ja minä sitten kysyn, että "miksi ne myyvät tuotetta edelleen sivuillansa, jos sitä ei kerran toimiteta", niin kysymys poistetaan. Se kun ei kuulemma kuulu kauppapalstalle. Toisin sanoen myyjät saavat väittää ihan mitä tahansa siellä..

Onko tuo turhaa keskustelua kauppapalstalla? Ei minusta lainkaan. Se liittyy olennaisesti asiaan, jonka myyjä itse aloitti kertomalla, että tuotetta ei enää liikkestä X saa. Mutta koska moderaattorit katsovat kaikki keskustelut siellä turhaksi, niin laitetaan kysymys sitten tänne:

http://www.aqua-web.org/forum/viewtopic ... 67#3529967

(off topic: Ps. välillä en käsitä moderaattoreiden ajatuksenjuoksua sitten lainkaan /off topic)
Rääkky
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1416
Liittynyt: 01:42, 22.11.2001
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rääkky »

Itseasiassa. Tämä keskustelu jaettiin omaan aiheeseensa toisaalle ja ennenkuin ehdittiin postaamaan perään "loppuhöpöttelyt omassa aiheessaan" - viestiä kirjoittaja ehtikin poistaa omat viestinsä. Lopusta ei tajunnut enää mitään kun alkuperäistä ei ollut olemassa - loppupääkin päätettiin poistaa turhana sitten.
iekku
Katalysaattori
Katalysaattori
Viestit: 1313
Liittynyt: 12:38, 06.11.2001
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja iekku »

Minä kuumeisilla aivoillani vähän hitaanlaisesti ja hankalasti tosiaan splittasin tuota ketjua, ja kesken viestien muokkauksen huomattiin että koko ketjun ensimmäinen viesti oli hävinnyt. Ensimmäisen viestin kirjoittaja oli joko onnistunut poistamaan viestinsä itse (koska se nyt oli minun ansiostani jäänyt ketjun ainokaiseksi) tai sitten joku ystävällinen ylläpidon edustaja poisti sen bittiavaruuteen eikä tuonne Poistetut -kansioon minne ne oikeasti pitäisi poistaa.

Lopuilla viesteillä ei sitten ollut oikein päätä eikä häntää kun alkuperäistä viestiä johon niissä viitattiin ei ollut missään luettavissa. Tästä syystä koko ketju poistettiin.

Pahoittelen aiheuttamaani päänvaivaa.
VilleJ
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 4745
Liittynyt: 19:55, 17.02.2002
Paikkakunta: hki

Viesti Kirjoittaja VilleJ »

Eikös olis helpompi vain poistaa "ne turhat löpinät"?

Siis on toki totta, että ei ole kohteliasta alkaa tekemään galluppia eri liikkeiden kesken siitä, millä kukin sitä myy ja v****a myyjälle, että "Miksi mä sitä sulta ostaisin, kun..."

Mutta jos myyjä menee itse sanomaan tyyliin "tätä et enää sieltä saa", niin kyllä myyjän pitää se selvittää, miksi tuollaista sanoo. En itse lukenut ketjua sen jälkeen, kun myyjälle esitin tuon kysymyksen, joten en osaa sanoa, mikä oli turhaa läppää ja mikä ei.
Kaizu
Imperaattori
Imperaattori
Viestit: 2881
Liittynyt: 16:42, 21.10.2001
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Kuopio
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kaizu »

aqua2002 kirjoitti:Eikös olis helpompi vain poistaa "ne turhat löpinät"?
Niinhän sitä kuvittelisi, mutta kun joku alkaa kyselemään poistetun viestinsä perään, on hyvä olla jotain "kättä pidempää".

Itse en nähnyt koko myynti-ilmoitusta, mutta jos sitä ei kerran enää ole, lienee tämä keskustelukin jo sangen turhaa ja turhauttavaa. Jos myyjä "yrittää kusettaa" on keksitty tuo Ilmoita -nappi jota voi painiskella ja antaa ylläpidon hoitaa palstan ylläpito, eikös vaan ;)
There are no facts, only interpretations. -- Friedrich Nietzsche
VilleJ
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 4745
Liittynyt: 19:55, 17.02.2002
Paikkakunta: hki

Viesti Kirjoittaja VilleJ »

Ilmoita nappia on turha painaa tilanteessa, jossa itse ei tiedä vastausta. Onhan tunnettua, että A-shop ei ole kovin asiakaslähtöinen firma, joten myyjän esittämä "... tuotetta ei pystytä toimittamaan..." voi hyvinkin pitää paikkaansa.
lienee tämä keskustelukin jo sangen turhaa ja turhauttavaa.
Niin, että jatkossakin toimitaan vaan samoin? Suoraan delliä kehiin ajattelematta ensin mitä ollaan tekemässä [}:)] No, onhan kerrassaan hienoa moderointia jatkossakin luvassa.

Pointtihan oli, että onko se muka turhaa vaatia myyjää esittämään faktaa väitteidensä tueksi.
Rääkky
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1416
Liittynyt: 01:42, 22.11.2001
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rääkky »

Saithan sinä vastauksen tälläkin kertaa että kyseessä oli jotain muuta mitä oli suunniteltu mutta silti haukutaan niin en voi vähimmässäkään määrin sanoa että olisi hirveän miellyttävää hoitaa moderointitehtäviä. Omaa käyttömukavuuttasihan minä ajattelen - kuitenkin jos koskaan ei tyydytä meno niin onhan se ikävä täällä ollakaan. :cry:
Viimeksi muokannut Rääkky, 21:01, 07.01.2005. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kaizu
Imperaattori
Imperaattori
Viestit: 2881
Liittynyt: 16:42, 21.10.2001
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Kuopio
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kaizu »

aqua2002 kirjoitti:Niin, että jatkossakin toimitaan vaan samoin? Suoraan delliä kehiin ajattelematta ensin mitä ollaan tekemässä [}:)] No, onhan kerrassaan hienoa moderointia jatkossakin luvassa.

Pointtihan oli, että onko se muka turhaa vaatia myyjää esittämään faktaa väitteidensä tueksi.
On luvassa vastaisuudessakin moderointia, jos käyttäjät eivät pysy sääntöjen puitteissa. Myyjältä saa pyytää ja tiedustella todisteita väitöksistään, mutta on turha aloittaa mitään metsästysretkeä. Jos myynti-ilmoitus on epäilyttävä, niin se Ilmoita -nappi toimii ihan loistavasti.

Poistin tuossa turhia henkilökohtaisuuksia viesteistä samalla, mutta aqua2002 näyttää jo lähteneen ns. ovet paukkuen. Kukin tietenkin tekee miten tahtoo jos tuntee itsensä kohdellun väärin, aqua2002 teki nyt sitten näin, toivottavasti muut keksivät hienostuneempia tapoja.
There are no facts, only interpretations. -- Friedrich Nietzsche
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Bugit ym. ongelmat”