Omien ilmoitusten tilannekatsaus?

Tänne ilmoituksia mahdollisista (todennäköisistä) bugeista ym. häiriöistä.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Fisutar10
Elite Member
Elite Member
Viestit: 6209
Liittynyt: 20:10, 25.01.2011
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Omien ilmoitusten tilannekatsaus?

Viesti Kirjoittaja Fisutar10 »

Kuinka paljon täällä voi tehdä omien ilmoitusten ns. tilannekatsausta? Niillähän saa kätevästi nostettua omaa ilmoitusta nopeasti kärkeen. Tuntuu, että jotkut päivittävät omia ilmoituksia jatkuvasti ja kertovat kun yksi kala on myyty tai jokin ostettava tuote on osittain saatu jne.

Tuntuisi hiven epäreilulle, jos itse alkaisin päivittää esim. partamonni-ilmoitusta niin, että nyt 99 jäljellä 100:sta. Pieni meni, isoja jäljellä, naaraita 5, uroksia 4 jne....

Nämähän voi kertoa, kun joku lähettää yv:n.
Akvat: 3x450l, 350l, 240l, 180l, 126l, 2x110 l,64l. Myydään: helmipallo-, sokkelo-, enkeli- ja monte dourado -plekoja, maatiais-, albiino- ja super red -partiksia, hammaskarppeja, Synodontis lucipinnis -ripsimonneja. http://www.fisutar.fi
Hedelmiina
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1291
Liittynyt: 09:55, 18.04.2012
Akvaarioseurat: HAS, Ciklidistit
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Lohja

Re: Omien ilmoitusten tilannekatsaus?

Viesti Kirjoittaja Hedelmiina »

Hei. Olen pahoillani, että olen syyllistynyt moiseen malawien kohdalla. Olen kertonut, mikäli joku laji on loppunut välttääkseni turhaa viestivaihtoa kertomalla asian päivityksen yhteydessä. Malaweja ostetaan pääsääntöisesti n.5-10 kalan ryhminä, niin olen myös määriä kertonut, jotta saa suoraan tiedon, että saako mun kautta kaikki yksilöt vai vaan osan. En kuitenkaan yksittäisiä kalojen myyntejä kerro, päivitän niinkuin kuuluukin kerran viikkoon kyllä normisti.

Samoin mulla tuli äkillinen ruokinta-automaattien tarve, joten huutelin vahingossa toistamiseeen. Pahoitteluni. En tee enää niin. Ja mikäli on väärin päivittää kokonaan loppuneet lajit saman tien kun loppuu niin otan sitten vaan yksäreitä vastaan enemmän. Kiitos ja anteeksi.
Harrastus vähän katkolla, 30l ja 400l.
Fisutar10
Elite Member
Elite Member
Viestit: 6209
Liittynyt: 20:10, 25.01.2011
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Omien ilmoitusten tilannekatsaus?

Viesti Kirjoittaja Fisutar10 »

Enpä tätä kehenkään henkilökohtaisesti kohdistanut. Se oli lähinnä kysymys yhtenäisestä linjasta....

Sinäänsä mitä suuremman sarjan kasaa yhteen ilmoon, sen suurempi mahdollisuus on, että tuotteet menevät eri tahtiin ja pitää päivittää tietoja, jos joku tuote on myyty. Jos taas laittaa joka tuotteen eri ilmoon, joskus se on järkevää, joskus ei.

Myöskään tapa, että ilmoitetaan julkisella, että myyty, saa joillekin turhia katsomisia ja viestejä emailiin seurannalla. Jos taas ilmoaa huutomerkillä suoraan modelle, voi kestää poisto melkoisenkin ajan ja ilmo killua....

Kiire sinäänsä on itse aiheutettu useimmiten ja oma ongelma, johon on helppo vedota - (katsoo myös itseään peilistä) [}:)] .
Akvat: 3x450l, 350l, 240l, 180l, 126l, 2x110 l,64l. Myydään: helmipallo-, sokkelo-, enkeli- ja monte dourado -plekoja, maatiais-, albiino- ja super red -partiksia, hammaskarppeja, Synodontis lucipinnis -ripsimonneja. http://www.fisutar.fi
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Bugit ym. ongelmat”