Foorumin luotettavat kauppakumppanit

Muihin ryhmiin sopimaton keskustelu, eli ns. Off-Topic, tänne. Täällä voit myös tehdä äänestyksiä.

Valvoja: Moderaattorit

Heli69
Junior Member
Junior Member
Viestit: 77
Liittynyt: 11:32, 28.07.2004
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Heli69 »

Mä olen tainnut enemmän olla myyjänä/antavana osapuolena (ja miten niin herkkänahkaisena panin merkille ettei kukaan minua maininnut :? ), mutta viimemmäksi olen ostajana/saajana onnistuneita kauppoja tehnyt ainakin seuraavien kanssa:
Raisu
Ajatros
Reppuli
Johannavee
Thomas29Hki
Mymmeli81
Netta
HillyBilly

Ja Anna-Marjatta tietysti!

Lisäksi Timantille erityiskiitos hyvin hoidetusta kenttäsirkkojen kimppatilauksesta ja Samille aquaristic.netin tilauksista!

Lapsuksia on itsellekin sattunut. Myin Limnophila aromaticaa Eusteralis stellatana (jona sen itse olin ostanut! seliseli... :roll: ) ennen kuin Angelfish minua ystävällisesti oikaisi.
YV:llä tavoittaa tai heli(ät)styrkka(piste)fi
Varmimmin/nopeiten FB:n kautta yksärillä https://www.facebook.com/heli69
villimilli
Member
Member
Viestit: 432
Liittynyt: 19:28, 27.04.2002
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Iisalmi

Viesti Kirjoittaja villimilli »

Hyvää sanaa otoksistani voin sanoa

dimmi:stä, intianvesitähdikkiä tuli runsas erä hyvässä kunnossa. Nyt sitä on mukava pompsi altaassa :)

Tuilu
:lta taas ostin postitse punaisen lumpeen ja ricciaa. Kaupasta kiitokset hänelle, lumme on aivan mahtava ja ricciakin jo kivessä siimoitettuna!

kultaturbo:lta hankin kauniita ja terveitä Crystal Red -rapusia.

Ja mainittakoon tietysti myös ninniw81, jolta hankin nykyisen isomman altaani. Oikein hyvin onnistunut kauppa, ja keinot löydettiin kun autostani ei takaluukku suostunut aukeamaan ja pitkää tavaraa oli _paljon_. [;)] Kiitokset pitkäjänteisyydestänne ninniw81 ja herrasmies matkassasi!

Myyntisuuntaan taas voisin mainita useita rehellisiä henkilöitä. Sanotaanko vaikka näin, että kaikki ovat maksaneet ajallaan eikä mitään ongelmia ole koskaan tullut. Näitäkin on niin vaikea muistaa kun monet yhteilevät spostin/puhelimen välityksellä, eikä aina tiedä ovatko he foorumin henkilöitä vaiko joitakin muita.

111na:n mielipiteeseen yhdyn vielä: huutonetin kaltainen palautesivu kasattuna henkilön kanssa asioineiden kommenteista on mahtava idea, voi sieltä sitten katsoa mitä muut ovat olleet mieltä mikäli on jotain hommaamassa. Ja näkee myös sitten miten on omat kaupat onnistuneet vastaanottajan/toisenosapuolen kannalta. Eikun vain hommiin ja sellainen kehiin, tuskin siitä kenellekkään haittaa olisi?
450l seuraponttö, saksanpaimentaja, belgianpaimentaja versiota malinois & LV-ruuna :)
Tallulah
Senior Member
Senior Member
Viestit: 637
Liittynyt: 14:59, 01.07.2005
Akvaarioseurat: Akvaarioharrastajien nettiseura
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Tallulah »

Aika vähän olen tätä kautta mitään ostanut, mutta tuli mieleeni kuitenkin muutama nimi (sorry, sattaa tuosta joku unohtuakin):

- medu
- Miikku
- Samara
- Vauhtimamma

Sitten on vielä kaveri, joka myi meille viime kesänä - muistaakseni :roll: - L-mallisen altaan. Hän varmaan tunnistaa itsensä kuvauksesta. Onnistuneet kaupat tehtiin myös saumakirjoista kevättalvella, mutta kun en henkilön nimeä muista.
400 litraa vettä, 2x saksanpaimennin, 2x jättiläistuhatjalkainen, 1x viljakäärme, mies ja poika
Teho
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1164
Liittynyt: 19:21, 27.02.2005
Paikkakunta: Kotka

Viesti Kirjoittaja Teho »

No ainakin

Mymmeli81 -ubersitoutunut harrastaja.
Adrianna
ay.paananen
kiltsi
timantti
+monet muut joita en muista

----------------------------------------------------------------

Vloppuna onnistuneita kauppoja:

Kasen
SeijaKK - Yli odotusten
- 88% testanneista naisista vakuuttui Tehosta.
qasimodo
Starting Member
Starting Member
Viestit: 43
Liittynyt: 21:16, 18.04.2003

Viesti Kirjoittaja qasimodo »

Vuosien mittaan on yksi jos toinenkin kasvi, kala, lamppu, akvaario jne. kiertänyt tätä kautta uudelle omistajalle ja päin vastoin. Törmännyt olen vain ja ainoastaan rehellisiin ja mukaviin ihmisiin.
Kaikkien nimiä en enää muista ja siksi niitä en luettelo, koska kuitenkin joku tärkeä jäisi pois. Yksi kaikista tulee mieleen kuitenkin aivan valtavan kasvilähetyksen kanssa. Tuola ne ovat vieläkin voimissaan ja on niistä monelle tälläkin palstalla riittänyt jaettavaa, se oli iekku Kuopiosta :mrgreen: .
Liinanen
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1273
Liittynyt: 18:18, 26.08.2004
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Liinanen »

Valtaan tämän ketjun lähipäivinä ihan täysin :mrgreen: On meinaan muutama kala ja muu myynnissä. Toivottavasti muistan kaikki, ampukaa jos unohdan jonkun

Eilen tein nopeat ja mutkattomat kaupat murmeliotuksen kanssa valaisimesta postitse. Sain juuri tiedon että oli mennyt perille ehjänä.

Kiitokset mukavasta rupattelusta ja kaupoista myös Palosalle ja malawille!
------------------------------------------

Tänään (ja aiemminkin) Timantin kanssa hyvät kaupat :D
Tuilulle kiitokset myös, lähetti hatturuohoa ihan ilmaiseksi.

--------------------------------------------------------------

Frank jälleen, aina kiva tehdä kauppoja :D

---------------------------------------------------------------

Kiitokset Jezzielle ja Tytille hyvistä kaupoista :D

-----------------------------------------------------------------

Kiitokset kuuluvat tällä kertaa Alinille ja Kossille taas :D

--------------------------------------------------------------

Bertalle kiitokset kasveista :D

-----------------------------------------------

Olen lahjoitellut omppuja, ostanut ruokaa ja lannotteita sekä ostanut ja myynyt kasveja. Tässä kaikki viimeaikaiset, kiitokset heille!

Keijusto
Rakle
BEA
Kyluis2002
Marip
Kerry74
Rain-
Peltsi92
Kati71

---------------------------------------------

Kauranne, kiitos :)

---------------------------------------

Kerry74 ja Vazkitsa, kiitokset!

-------------------------------------------

Tämänpäiväisistä kasvikaupoista kiitän Viivistä ja Ruuta!
viivis
Senior Member
Senior Member
Viestit: 774
Liittynyt: 12:04, 16.08.2005
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Sipoo

Viesti Kirjoittaja viivis »

rullarapu kirjoitti:Monien kanssa olen käynyt AW:n kautta kauppaa, mutten kuitenkaan muista kaikkien nimimerkkejä joten laitan nyt vaan kiitokseni kaikille tasapuolisesti :D Joka tapauksessa, en ole epärehellisiin tyyppeihin tällä foorumilla törmännyt. [;)]
Rullarapu "vei sanat suustani". Onnettomalla nimimuistilla varustettuna en muista "harvinaisempien" foorumilla olioiden nimimerkkejä ( siis olevien, ei tarkoita olioita..öh..kuulostaapa hölmöltä ).

Muutamat mitkä muistan; Rain-, Kylpyankka, Johanna, Thomas29Hki, Timantti, Anna-Marjatta,P.A.L.L.O.K.A.L.A., 111na, Anselmi71, Silkkitassu.. muutama jäi kyllä puuttumaan, esimerkiksi ne, joilta olen nuo kaksi allasta ostanut :roll: Varhaisdementia kukkii. Kiitokset kuitenkin kaikille, joiden kanssa on ollut ilo tehdä onnistuneita kauppoja!
Onnelliset ihmiset ovat odottaneet elämältä vähemmän. -Brana Crncevic-
helzy
Junior Member
Junior Member
Viestit: 239
Liittynyt: 00:08, 18.04.2005
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Porvoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja helzy »

Olen jos montakin kertaa ostanut/myynyt/vaihtanut aw:n kautta vaikka mitä ja aina on ollut rehellisiä/onnistuneita kauppoja! Plus, että ihmiset ovat olleet todella mukavia! Tämä palsta on kyllä todellakin pysynyt onnistuneena huolimatta suuresta osanottajakannasta ym. :)
~200 litraa tetroja, kaksi Shetlantilaista "lammas"koiraa ja Belgianpaimenkoira Malinois. :)
http://sinisetotukset.blogspot.com/
akirpap
Member
Member
Viestit: 414
Liittynyt: 16:33, 26.01.2003
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Tornio

Viesti Kirjoittaja akirpap »

Lista on pitkä, ja osa varmasti puuttuu (yksityisviesteistä vanhemmasta päästä poistuvat kun laatikko on täynnä). Muutaman listallaolevan kanssa eivät kaupat ole menneet loppuun asti, mutta muuten hyvin toimivaa kaupankäyntiä.


- Angelfish - tepy - Sinikaarina - Katya83 - Binny - Ainolii - gixxer750 - Vampberry - suvi 80 - palpi - tiger - Nomeni - cube122 - patu - rain- - sammari - Koss- killitys - 111na - Majqua - Tamus - Nora - kimali - jeba - AMS - Pöhkis - ay.paananen - miilia - -riff- - fisuli - Luppis - Ilyena - kultafisu - herttis - Esmeralda - Taru - amh - lammaskala - Netta - artturi - Voda - iina2 - pippari - pallokala84 - Hansuli - Kirsey napne - mönkiäinen - lasipusu - clairas - Yucca - amaterasu - utopiaq - John D - Thomas29Hki - Juni - rsy - ReimaR

Kiitokset kaikille. :D

----------------------------------------------------

Viimeisimmät: Jessu, silvo, allablaze, Essi Luhtaniemi. :)

---------------------------------------------------


- Star
- piiku
- sardelli
- jafar
- TWallius
------------------------------------------

- Maaliskyy
- Mörrikkä
- -Tassu-

-----------------------

- MariP
- Angelfish
- tomite
- aquamarina
ritalli
Junior Member
Junior Member
Viestit: 106
Liittynyt: 13:12, 24.08.2005
Paikkakunta: Kerava
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ritalli »

En kyllä kuollaksenikaan muista kaikkia, nämä nyt ainakin tulee mieleen joiden kanssa kaupat sujunut joustavasti ja ongelmitta, eikä vastaan ole tullut ketään hiujariakaan.
Muffe
Thomas29Hki
mape
-rain
elyise
Minde86
sirpaani
tiinan
lehtis
www.nyx.fi
Ulkoallas ja akvaarioharrastajille->
allaskumit sekä muovit, suihkulähde- ja puropumput, suihkulähdekivet, liuskekivet, koristekivet ja -rouheet
ultimate
Member
Member
Viestit: 310
Liittynyt: 23:19, 11.01.2006
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja ultimate »

Maspe. :)
Kiitost vain ihanasta altaasta. :mrgreen:
Zoo
Berdie
Junior Member
Junior Member
Viestit: 190
Liittynyt: 22:18, 22.07.2005
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Berdie »

Pete28 on henkilö, jolta olen ostanut netistä onnistuneesti. ^u^
Ja ainoa, jolta olen ostanut netistä jotakin, täältä AW:stä. :D
129 litran tankki + kissa + kanit + marsut + akaattikotilot + lehtokotilot + sagriinikotilot + omenakotilo + jättiläistuhatjalkaiset
AnniinaH
Member
Member
Viestit: 322
Liittynyt: 19:14, 14.09.2005
Paikkakunta: Vimpeli/ AAH
Viesti:

Viesti Kirjoittaja AnniinaH »

Hui, ottaen huomioon että aloitin akvaarioharrastuksen vasta vuonna 06- on lista melkoisen pitkä! Tässä on lista kokonaisuudessaan:

beetle
lehtis
nanina
Rääkky
liero
7330
Konna
*Miracle*
opsu7-9
Niiskutti
vuorimies
menninkäinen

Ja vielä joitakin jotka ovat sähköpostin kautta ottaneet yhteyttä mutta en ole aivan varma käyttäjänimestä täällä. Kaupanteko on sujunut hyvin, kiitos! :)
salmix
Junior Member
Junior Member
Viestit: 123
Liittynyt: 23:41, 01.08.2003

Viesti Kirjoittaja salmix »

Muffelle kiitokset rapusista. [;)]
*Vaimoni on tullut hulluksi. Hän on alkanut kasvattaa kaloja altaassa, eikä nykyään enää muusta puhukkaan.*

Ote kirjasta Sinuhe Egyptiläinen
jezzie
Starting Member
Starting Member
Viestit: 39
Liittynyt: 01:04, 20.12.2005
Paikkakunta: Mikkeli

Viesti Kirjoittaja jezzie »

Ainakin seuraavien kanssa on hyvät kaupat tullut tehtyä

Liinanen
pusu
timantti
teekkari
Miralainen
srd
-Tassu-

ja lisäksi löytyisi vielä muutama muu joiden nimerkit ovat hukkuneet yv:den mukana.. :roll:
Kiitän ja kummarran kuitenkin kaikille kauppakumppaneilleni. :D
rain-
Katalysaattori
Katalysaattori
Viestit: 3519
Liittynyt: 02:55, 04.11.2001
Sukupuoli: N/A

Viesti Kirjoittaja rain- »

Olen tosiaan myynyt kasveja, ötökköjä ja muita akvaariojuttuja niin monelle mukavalle foorumilaiselle, että en yksinkertaisesti muista kaikkia, joten olisi epäreilua listata vain ne jotka muistan.

Mutta nyt tuli tehtyä vaihtokauppaa kasvien suhteen ja näin vastaanottavana osapuolena olen suorastaan mykistynyt näistä kaikista saamistani ihanaisista. Tuilu ja Miirula, kiitoksia!
Leeko
Starting Member
Starting Member
Viestit: 38
Liittynyt: 13:04, 24.09.2005
Paikkakunta: Mikkeli

Viesti Kirjoittaja Leeko »

Hanna78:n kanssa tein todella onnistuneet kaupat, sain todella paljon kauniita kasveja (ihan niinkuin oli luvattu), opiskelijallekin sopivaan hintaan ja kaupan päälle vielä ihania rapusia. :)
Ruu
Junior Member
Junior Member
Viestit: 96
Liittynyt: 21:22, 31.10.2004
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Ruu »

Ahtisaarelta muutti meille IHANA monni "Klaus"! :D
**500 + 800 = 1300 Litraa akvaarioita ja omppukotiloita tuijottava nakukekkuli harjakoira**
froggie
Junior Member
Junior Member
Viestit: 87
Liittynyt: 00:16, 29.06.2006
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja froggie »

Kovin paljoa en ole kauppaa kerinnyt täällä käydä, mutta tässä näin aluksi:

Pete28
Mörrikkä
ultimate
Saikkuli
Koss
Riikka
Pallokala
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1700
Liittynyt: 00:31, 02.07.2002
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Pallokala »

Itse olen tainnut myydä tavaraa paljon enemmäin kuin olen ostanut, ja monista kaupoista n syntynyt myös ystävyyssuhteita. AW:n kautta tehtyjen ostojen lisäksi olen ollut iloinen HAS:n ja TAS:n huutokaupasta saamieni elävien sekä tavaroiden laatuun, joten kiitos myös huutokauppamyyjille!

Useimpia nimiä en enää muista mutta tässä ne jotka ensimmäisinä tulevat luotettavista kauppakumppaneista mieleen: mjalava, mymmeli81, Teuski, rain-, Cai sekä Teemu Salonen. Kiitos :)

Tälläkin hetkellä on kaupat kesken, joten taidan jatkaa listaa jatkossa.
P.A.L.L.O.K.A.L.A
Patalaiska Ahmatti, Lempeän Lattajalkainen Oliivinpoimija ja Kengurunkesyttäjä sekä Arvaamattoman Levoton Auringonpalvoja
Emmuh
Junior Member
Junior Member
Viestit: 59
Liittynyt: 16:08, 17.10.2005
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Nurmijärvi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Emmuh »

Minäkin olen muutamia kauppoja tehnyt, tässä hieman listaa. Jos joku muistaa asioineeni kanssani, mutta nimi ei ole listassa, älähdä yksityisviestitse! Nimet eivät ole paremmuusjärjestyksessä.

timantti
Thomas29Hki
lafe
kylpyankka
rain-
pampadam
:: 360l ::
Miikku
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1156
Liittynyt: 17:18, 18.02.2004
Paikkakunta: Jyväskylä, JAS

Viesti Kirjoittaja Miikku »

Hmmm... Ei kyllä ehkä ihan kaikkia muista, mutta ainakin seuraavien kanssa on sujunut:

VesiEläin
JaBlo
Tallulah
Skare
karikin
helunia

... ja siihenkö se nimimuisti loppuikin :roll:

joka tapauksessa em. henkilöiden lisäksi on vielä liuta muita, joilta olen ostanut mm. kaksi allasta kamppeineen, valaisimen, kaloja ja kasveja, sekä myynyt/lahjoittanut kasveja ja kierteisiä.

Kiitoksia vaan kaikille :D
maketzu
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 2408
Liittynyt: 09:35, 26.09.2001
Akvaarioseurat: TAS
Paikkakunta: Loppi, Kormu City
Viesti:

Viesti Kirjoittaja maketzu »

Seuraavien kanssa on tullut kauppoja:

Skare
millian
Okiwan kenobi
kiltsi
ay.paananen
riikkaaaltonen

Ja sitten oli jokunen muukin vielä.

----------------------------------


Viimeksi sakosan kanssa kasvikauppoja.
Makevaario Tuossa uudistettua sivustoa. Käykääpä äänestämässä galluppiin ja laittamassa palautettakin :) Toivottavasti olet vakiokävijä. Käy vastaamassa kyselyyn.
Makevaario esittää Youtube-kanavani, jossa akvaariovideoitani. Käy katsomassa.
Lapinakka
Senior Member
Senior Member
Viestit: 669
Liittynyt: 15:35, 14.04.2006
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Lapinakka »

Laitanpas minäkin hyviä kauppakumppaneita, siis ne jotka muistan.

AnniinaH
Kivi
medu
Kastanya
SeijaKK
puolukka
Haisuliini
opsu7-9, vaikkei sen kummemmin kauppaa ole käytykään, on osoittautunut muuten luotettavaksi.

Toivottavasti saan listani pitenemään. Tähän mennessä yksi on osoittautunut epärehelliseksi, mutta häntä en varmaankaan saa mainita :roll:
jaba
Member
Member
Viestit: 302
Liittynyt: 20:23, 12.01.2005
Paikkakunta: Kerava

Viesti Kirjoittaja jaba »

Tässä pitäisi olla ainakin suurinosa niistä jotka ovat osoittautuneet luotettaviksi kauppakumppaneiksi... voi olla, että joku on unohtunut :D
Muffe
lehtis
Voldemortti
Anna-Marjatta
paul
-Silli-
JanneH
jjantti
Save
annereke
sartsa
Jousimies
tiger
Miirula
tanyate
upa
Törökala
rain-
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “"Off-Topic" ja äänestykset”