Seuraatko nyrkkeilyä?

Muihin ryhmiin sopimaton keskustelu, eli ns. Off-Topic, tänne. Täällä voit myös tehdä äänestyksiä.

Valvoja: Moderaattorit

Johannes Kastaja
Starting Member
Starting Member
Viestit: 14
Liittynyt: 18:03, 25.10.2011
Sukupuoli: Mies

Seuraatko nyrkkeilyä?

Viesti Kirjoittaja Johannes Kastaja »

Jep! Tiedän tämän aiheen olevan melko epäsuosittu akvaristien parissa, mutta kysynpä silti. Tänään esim. Ricky Hattonin comeback sekä Guerrero-Berto!

PS. Jos aihe ei kiinnosta, niin älä vastaa!
Vle1ko
Junior Member
Junior Member
Viestit: 222
Liittynyt: 23:25, 27.07.2011
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Helsinki

Re: Seuraatko nyrkkeilyä?

Viesti Kirjoittaja Vle1ko »

Jonkin verran, itekkin kun tuon harrastuksen parissa tuli jokunen aika vietettyä.
Altaassa uiskennellut Serrasalmus rhombeus, Serrasalmus sanchezi, ja tällä hetkellä Serrasalmus manueli, sekä Pygocentrus nattererit.
http://www.opefe.com/ Paljon piraijainfoa
Kiksu
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1301
Liittynyt: 21:38, 02.07.2011
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Espoo

Re: Seuraatko nyrkkeilyä?

Viesti Kirjoittaja Kiksu »

Laji sinänsä kiinnostaa koska isoisäni oli moninkertainen nyrkkeilymestari, mutta en varsinaisesti aktiivisesti seuraa lajia. Hengessä kuitenkin mukana. :)
Kultakalat
cassie_86
Senior Member
Senior Member
Viestit: 547
Liittynyt: 13:57, 28.05.2008
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Iisalmi

Re: Seuraatko nyrkkeilyä?

Viesti Kirjoittaja cassie_86 »

Ehdottomasti! Kiinnostaa muutenkin ja ystäväpiirissä on entisiä nyrkkeilijöitä ja nyrkkeilyvalmentaja.. Aina tulee seurattua jos mahdollisuus on :D
Altaat:165l seura-akvaario, 120l platyjä ja molleja (aina poikasia myynnissä),317l: 1x L201,2xL66,L015,L340,5xhaarniska,kongot ja lehtispari, 80l monnisten kasvattamona. Saksanpaimenkoira, malinois ja am.bulli ja tietenkin aviomies.
Johannes Kastaja
Starting Member
Starting Member
Viestit: 14
Liittynyt: 18:03, 25.10.2011
Sukupuoli: Mies

Re: Seuraatko nyrkkeilyä?

Viesti Kirjoittaja Johannes Kastaja »

Olen itsekkin joskus nyrkkeilyä harrastanut sekä muita kamppailulajeja.

Ammattinyrkkeilystä olen ollut kiinnostunut aina l. jo Tysonin, Holyfieldin ja kumppaneiden aikaan kultaisella 80-luvulla, mutta vasta viimeisen vuoden aikana olen ihan tosissani alkanut ottamaan selvää, missä nykyään ammattinyrkkeilyssä mennään. Kaikki alkoi oikeastaan vuosi sitten Helenius-Chisora matsin jälkihuumassa. Pikkuhiljaa aloin seuraamaan eri nyrkkeilyfoorumeita ja eritoten The Ring Magazinen nettisivua. Sieltä saa ajankohtaista tietoa tulevista otteluista, nyrkkeilijöiden haastatteluita, ratingseja ym. kaikki tarpeellinen.

The Ringin sivuilta tulee seurattua, koska ottelut käydään ja sitten eri sivustojen (vipbox, wigizig) kautta tulee katsottua matsit suorana tai seuraavana päivänä muilta sivustoilta (esim. allbest fights) nauhotuksena.

Päähuomioni lajista tällähetkellä on se, kaikki mielenkiintoisimmat ottelut käydään alemmissa painoluokissa, ei suinkaan raskaassa sarjassa, kuten ennen. Esim. välisarjan kaksi suurinta, Floyd Mayweather ja Manny Pacquiao ovat samalla tämän aikakauden suurinta nyrkkeilijää, Pound for pound- listan kärkinimet, joiden välistä ottelua on odotettu kuin Ali vs Frazier matsia aikoinaan.

Suosittelen jokaiselle nyrkkeilyn ystävälle seuraamaan lajia netistä. Itse ainakin olen saanut uuden mielenkiintoisen harrastuksen entisten lisäksi!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “"Off-Topic" ja äänestykset”