Sain huomautuksen?

Muihin ryhmiin sopimaton keskustelu, eli ns. Off-Topic, tänne. Täällä voit myös tehdä äänestyksiä.

Valvoja: Moderaattorit

kalmar
Junior Member
Junior Member
Viestit: 127
Liittynyt: 14:06, 30.11.2011
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Sain huomautuksen?

Viesti Kirjoittaja kalmar »

Tuli huomautus jostain, jota en ihan heti ymmärrä, enkä niele sovinnolla. Omia myynti-ilmoituksia taisi olla pari kolme kertaa, kun muuttelin ilmoituksen sisältöä myynnistä johtuneiden tarpeiden mukaan, joten käsittääkseni ne ei ole huomautuksen arvoisia, jos vertaan myyntiosastolla olevia up! viestien määrää, joita en itse laittanut yhtään?

Jos taas on kyse siitä, että olen kiittänyt myyjää/ lahjoittajaa saamastani tavarasta? Niin pidän asiaa enemmän kuin paljon outona, minut kun on opetettu kiittämään kun joku asia sujuu hyvin? Se että kielletään vastaamasta myyjälle, tai että ei saa kertoa lähettäneensä yv. niin on merkillistä, koska välillä tuntuu, että osa kirjoittajista ei kovin tarkkaan seuraa sähköpostiaan. Samalla kun kiitän myyjää, niin hänen myyjänä oleminen saa plus pisteitä, koska joku on kiittänyt häntä asiasta.

Tämä voi moderaattoreita nyt ärsyttää, koska tuon tämän asian esiin näin, mutta vaadin perustelut huomautukselle.

Minä kyllä opin tästä ja jätän kiitokset sitten tästä lähin julkaisematta. Täällä se ei ole kielletty https://www.facebook.com/groups/314731595212678/

Tässä huomautus kokonaisuudessaan;

AW:n kauppaosastosta

Lähetetty: 02:39, 03.01.2012
Lähettäjä: Lisa
Vastaanottaja: kalmar
Tervehdys kalmar!

Foorumin yhtenä moderaattorina minun täytyy nyt muistuttaa, että kauppaosaston ilmoituksiin vastaaminen tapahtuu yksityisviestillä (tai esim. sähköpostilla, jos ilmoittaja niin toivoo), ei kirjoittamalla itse ketjuun.

Kauppaosaston toimintaohjeisiin kannattaa tutustua muutenkin:

1. Ilmoittaja saa lisätä kerran vuorokaudessa tarvittaessa tietoa myymästään/haussa olevasta tuotteesta, nämä moderaadot tulevat muokkaamaan alkuperäiseen ilmoitukseen.
2. Varsinaiset viestin etusivulle nostot vasta kun välissä on vähintään viikko, eli 7 vuorokautta. Joten jos laittaa ilmoituksen maanantaina sen saa hyväksytysti nostaa etusivulle vasta seuraavan viikon maanantaina.
3. Kaikki kysymykset/tarjoukset/sun muut yksityisviesteitse, kauppapalsta ei ole keskustelua varten!
4. Turhat viestit, kuten "laitoin sulle YV:n" "UP" tms. poistetaan armotta.
5. Ilmoituksensa saa poistettua tarvittaessa ilmoittamalla viestistä ylläpidolle huutomerkki-nappia klikkaamalla tai laittamalla ilmoitukseen viestin "saa poistaa" (Huom! Lisäämällä uuden viestin nostat samalla ilmoituksesi etusivulle aktiivisten ilmoitusten kärkeen).
6. Huuto.netissä myynnissä olevien tuotteiden myyminen samanaikaisesti edelleen kiellettyä!
7. MUIDEN kuin akvaarioon tai veteen liittyvien ELÄINTEN kauppaaminen palstalla on kielletty.
8. Kirjoitusohjeet koskevat myös kauppapalstoja.

Jos ilmoitusta uusii/nostelee säännöistä huolimatta turhan usein tai rikkoo muuten kauppapalstan sääntöjä toistuvasti ja tarkoituksella, seuraa varoitus.


Terveisin Lisa + muu ylläpito
Ei koskaan ole liian myöhäistä opetella hymyilemään myös itselleen.

http://www.fotopiironki.fi/palsta/index.php
http://www.malmilandia.fi/kuvagalleria/main.php
Kuvagalleria Fotopiirongin jäsenille valmis
shays
Katalysaattori
Katalysaattori
Viestit: 581
Liittynyt: 20:34, 06.07.2005
Sukupuoli: Nainen

Re: Sain huomautuksen?

Viesti Kirjoittaja shays »

No mikä siinä sitten on niin erikoista? Jos säännöissä lukee, että vastaaminen tapahtuu yv:llä niin miksei sitä kiitosta voi laittaa yv:llä? Niille kiitoksillehan on se oma ketjunsa jossain. Muutenkin kun vanhat ilmoitukset poistetaan, niin sehän on ihan yhtä tyhjän kanssa onko se sinun kiitos siellä vai ei, ei se mitään "lisäpisteitä" myyjälle anna. Ärsyttää vain sellaiset turhat nostot.
Fisutar10
Elite Member
Elite Member
Viestit: 6209
Liittynyt: 20:10, 25.01.2011
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Sain huomautuksen?

Viesti Kirjoittaja Fisutar10 »

Kiitoksillehan on oma ketju:). No, meistä mokaa eikä jaksa lukea kaikkia ohjeita itse kukin. Toivoisin kuitenkin, että oman ilmon voisi poistaa, en itse löytänyt sellaista kohtaa, vaikka väitettiin, paitsi hyvin nopeasti kun ilmo jätetty. Imoitus, "saa poistaa", pitäisi mielestäni hoitaa suoraan moderaattorille, eikä kerjun päähän kun myy esim. jotain. Jos esim. minulla on täppi kohdassa, että "lähetä myynti-ilmot sähköpostiini", minusta on ihan turha lukea ilmoa "saa poistaa". Arvonsa toki silläkin, jos olen ostamassa jotain. Myös kyseinen ilmo nousee ketjun alkuun ja minusta melko turha homma... mutta ehkä asiaa on pohdittu ja päädytty tähän ratkaisuun.
Akvat: 3x450l, 350l, 240l, 180l, 126l, 2x110 l,64l. Myydään: helmipallo-, sokkelo-, enkeli- ja monte dourado -plekoja, maatiais-, albiino- ja super red -partiksia, hammaskarppeja, Synodontis lucipinnis -ripsimonneja. http://www.fisutar.fi
shays
Katalysaattori
Katalysaattori
Viestit: 581
Liittynyt: 20:34, 06.07.2005
Sukupuoli: Nainen

Re: Sain huomautuksen?

Viesti Kirjoittaja shays »

Joo, sen poiston voi hoitaa kivasti "ilmiantamalla" se ketju ja pyytämällä poistoa siten. Ihan yhtä turhaa ilmoitella niitä "myyty, saa poistaa" kun kiitoksia tms sinne perään, ihan turhaa nostelua.
tpraut
Senior Member
Senior Member
Viestit: 812
Liittynyt: 00:00, 05.11.2010
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Espoo

Re: Sain huomautuksen?

Viesti Kirjoittaja tpraut »

Ilmoituksen voi postaa painamalla tuota huutomerkkiä viestin oikeassa ylälaidassa. ''Ilmoituksen poistopyyntö kauppapalstalta''. Koitappas. :)

Siis heti se ei poistu vaan jättää poistamispyynnön moderaattorille ilman että viesti nousee...

Edit: Shays ehti ensin...
Fisutar10
Elite Member
Elite Member
Viestit: 6209
Liittynyt: 20:10, 25.01.2011
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Sain huomautuksen?

Viesti Kirjoittaja Fisutar10 »

shays kirjoitti:Joo, sen poiston voi hoitaa kivasti "ilmiantamalla" se ketju ja pyytämällä poistoa siten. Ihan yhtä turhaa ilmoitella niitä "myyty, saa poistaa" kun kiitoksia tms sinne perään, ihan turhaa nostelua.
Kiitos kummallekin tiedosta, hyvä idis :D . Ja kilpailijan ilmon postopyyntö - tai sitten ei :mrgreen: .
Akvat: 3x450l, 350l, 240l, 180l, 126l, 2x110 l,64l. Myydään: helmipallo-, sokkelo-, enkeli- ja monte dourado -plekoja, maatiais-, albiino- ja super red -partiksia, hammaskarppeja, Synodontis lucipinnis -ripsimonneja. http://www.fisutar.fi
Lisa
Katalysaattori
Katalysaattori
Viestit: 7365
Liittynyt: 17:01, 03.10.2001
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Sain huomautuksen?

Viesti Kirjoittaja Lisa »

kalmar kirjoitti:Omia myynti-ilmoituksia taisi olla pari kolme kertaa, kun muuttelin ilmoituksen sisältöä myynnistä johtuneiden tarpeiden mukaan, joten käsittääkseni ne ei ole huomautuksen arvoisia
Omia ilmoituksia saa ja kannattaakin muokata, jos tulee tarvetta. :)
kalmar kirjoitti:Jos taas on kyse siitä, että olen kiittänyt myyjää/ lahjoittajaa saamastani tavarasta? Niin pidän asiaa enemmän kuin paljon outona, minut kun on opetettu kiittämään kun joku asia sujuu hyvin? Se että kielletään vastaamasta myyjälle, tai että ei saa kertoa lähettäneensä yv. niin on merkillistä, koska välillä tuntuu, että osa kirjoittajista ei kovin tarkkaan seuraa sähköpostiaan.
Kirjoittamalla ketjuun pudotat muiden ilmoituksia (herätti joskus paljonkin närää palstalaisten keskuudessa). Kyllä ne kiitokset menee perille yksärillä (tai sähköpostilla tms.) ja aina voi pistää palautetta tuonne Foorumin luotettavat kauppakumppanit -ketjuun. Sähköpostin löperö seuraaminen on, no... jokaisen oma häpeä? :|
Kun syö kylliksensä, ajattelee sivistyneesti ja ihmeen hienosti monesta asiasta.
kalmar
Junior Member
Junior Member
Viestit: 127
Liittynyt: 14:06, 30.11.2011
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Sain huomautuksen?

Viesti Kirjoittaja kalmar »

Nyt kun luen viestisi, niin mietin, mikä vaiva olisi ollut kertoa tuo, ettei katsota hyväksi kiittää ketjussa, vaan joko yksityisviestillä, tai sitten tuonne Foorumin luotettavat kauppakumppanit -ketjuun, jota taas pidän itse aika huonona nimikkeenä, sillä se ei todellakaan kerro, onko kyseessä "luotettava" kauppakumppani? Henkilökohtaisesti olen hyvinkin skeptinen antamaan yhdestä, tai jopa kahden kauppakerran jälkeen kenellekään mitään luotettavuus statusta.
Ei koskaan ole liian myöhäistä opetella hymyilemään myös itselleen.

http://www.fotopiironki.fi/palsta/index.php
http://www.malmilandia.fi/kuvagalleria/main.php
Kuvagalleria Fotopiirongin jäsenille valmis
Aqualung
Katalysaattori
Katalysaattori
Viestit: 5530
Liittynyt: 13:54, 06.04.2007
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Lieto

Re: Sain huomautuksen?

Viesti Kirjoittaja Aqualung »

Eli kaikki siis lähti siitä että myynti- tai ostoilmoituksessa toivotun kaupan toteuduttua kiitit kauppakumppaneita kaupoista?
Ei siinä mitään, kyllä ne VOI POISTAA yms käy helposti ihmisten näpeille siellä, mutta meinasitko tosiaan että viesti ketjussa joka poistuu moden sen huomatessaan saavuttaisi kohteensa YV:tä tai sähköpostia paremmin? Oikeasti? :roll:
My word's but a whisper - your deafness a SHOUT.
I may make you feel, but I can't make you think.

Liikkuvaa ja liikutettua kuvaa riutastani YouTubessa
kalmar
Junior Member
Junior Member
Viestit: 127
Liittynyt: 14:06, 30.11.2011
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Sain huomautuksen?

Viesti Kirjoittaja kalmar »

Aqualung kirjoitti:Eli kaikki siis lähti siitä että myynti- tai ostoilmoituksessa toivotun kaupan toteuduttua kiitit kauppakumppaneita kaupoista?
Ei siinä mitään, kyllä ne VOI POISTAA yms käy helposti ihmisten näpeille siellä, mutta meinasitko tosiaan että viesti ketjussa joka poistuu moden sen huomatessaan saavuttaisi kohteensa YV:tä tai sähköpostia paremmin? Oikeasti? :roll:
En huomannut tuota kielletyksi silloin, kun kirjoitin kiitokset ja huomautuksen tullessa, jouduin kelaamaan koko rotlan läpi, miettien, mitä hittoa olen tehnyt väärin? Niin kuin pahempikin spämmeri? Nyt kun katselen näitä myynti-ilmoituksia, niin tuntuu muutamilla olevan herätyskello soittamassa, koska saa upata, ilman huomautusta ja minä onneton kun satuin mokamaan kiitoksella foorumin sääntöjä? On muuten ensimmäinen foorumi, jossa on näin tiukka kuri, missä kirjoittelen ja pidän kyllä tästä edes varani, etten mokaa uudestaan, mutta plus pisteitä en tästä anna foorumille.
Ei koskaan ole liian myöhäistä opetella hymyilemään myös itselleen.

http://www.fotopiironki.fi/palsta/index.php
http://www.malmilandia.fi/kuvagalleria/main.php
Kuvagalleria Fotopiirongin jäsenille valmis
millia
Katalysaattori
Katalysaattori
Viestit: 5666
Liittynyt: 16:10, 10.11.2001
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Hämeenlinna
Viesti:

Re: Sain huomautuksen?

Viesti Kirjoittaja millia »

Fisutar10 kirjoitti:
shays kirjoitti:Joo, sen poiston voi hoitaa kivasti "ilmiantamalla" se ketju ja pyytämällä poistoa siten. Ihan yhtä turhaa ilmoitella niitä "myyty, saa poistaa" kun kiitoksia tms sinne perään, ihan turhaa nostelua.
Kiitos kummallekin tiedosta, hyvä idis :D . Ja kilpailijan ilmon postopyyntö - tai sitten ei :mrgreen: .
Viestistä ilmoituksessa näkyy mm. kuka ilmoituksen on lähettänyt ja kenen kirjoittamasta viestisä. Aika pahasti saa olla modella silmät ristissä jos ei huomaa että poistattelet "vahingossa" kilpailijoiden ilmoja. [;)]

Suosittelen kyllä käyttämään kyseistä toimintoa. Se on modelle ihan tositosi paljon helpompi ja kivempi kuin käydä sivu tolkulla kauppapalstaa läpi ja yrittää sieltä bongailla poistettavia. Poistolmoituksia kannattaa tosin laittaa ainoastaan omista ilmoituksista, ei toisten sohvanmyynti-ilmoituksista, niistä kilpailijoiden ilmoituksista tai sellaisista ilmoituksista missä on itse ollut asiakkaana vaikka se olisi olevinaan hirmu kiva idea (tällain 3. osapuolena on kovin hankala päätellä onko sen yhden kaupan jälkeen ilmoitus enää aiheellinen vai ei).
Ai niin, ja jos haluatte poistettavaksi vanhoista ilmoituksistanne upituksia välistä venyttämästä ketjua, niin niistä saa myös ilmoitella. [;)] Muistakaa siinä tapauksessa kirjoittaa lisätietoja-kenttään että ihan koko ketjua ei tulisi toimittaa bittien helvettiin.
cercer
Member
Member
Viestit: 414
Liittynyt: 01:54, 16.04.2011
Akvaarioseurat: TAS

Re: Sain huomautuksen?

Viesti Kirjoittaja cercer »

Tuon kauppapalstan täytyisi olla lukittu niin ettei aloitusviestin lisäksi sinne pysty kirjoittamaan koska jatkuvasti joku sääntöjä lukematon puusilmä, enkä puhu kalmar sinusta vaan tuli tässä nyt aasinsiltana mieleeni, kyselee siellä kysymyksiä ja jakelee tarjouksia. Ilmoituksen kirjoittajalla tulisi olla loputon muokkaus/poistomahdollisuus ja koskemattomien ilmoitusten poistua 3kk välein. Ei mulla muuta :D Sehän ei ole teknisesti ihan noin helppo toteuttaa ja todennäköisesti sen vuoksi se nyt nykyisellään on, aiheuttamassa harvoille moderaattoreille jatkuvaa turhaa hommaa ja anteeksi muttet ole lukenut sääntöjä -viestien kirjoittelua.
kalmar
Junior Member
Junior Member
Viestit: 127
Liittynyt: 14:06, 30.11.2011
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Sain huomautuksen?

Viesti Kirjoittaja kalmar »

Minulle tämä oli oikeastaan hauska kokemus, jonka johdosta tiedustelinkin omalla foorumilla, että miten on laitetaanko tännekin tällaiset säännöt? Tuli muilta ylläpidossa ehdoton ei, ja pitkä nauru, sain näin yhden huumoripläjäyksen aikaiseksi ;)
Ei koskaan ole liian myöhäistä opetella hymyilemään myös itselleen.

http://www.fotopiironki.fi/palsta/index.php
http://www.malmilandia.fi/kuvagalleria/main.php
Kuvagalleria Fotopiirongin jäsenille valmis
urppis
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1321
Liittynyt: 18:50, 08.01.2011
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Pohjanmaa

Re: Sain huomautuksen?

Viesti Kirjoittaja urppis »

cercer kirjoitti:Tuon kauppapalstan täytyisi olla lukittu niin ettei aloitusviestin lisäksi sinne pysty kirjoittamaan koska jatkuvasti joku sääntöjä lukematon puusilmä, enkä puhu kalmar sinusta vaan tuli tässä nyt aasinsiltana mieleeni, kyselee siellä kysymyksiä ja jakelee tarjouksia. Ilmoituksen kirjoittajalla tulisi olla loputon muokkaus/poistomahdollisuus ja koskemattomien ilmoitusten poistua 3kk välein. Ei mulla muuta :D Sehän ei ole teknisesti ihan noin helppo toteuttaa ja todennäköisesti sen vuoksi se nyt nykyisellään on, aiheuttamassa harvoille moderaattoreille jatkuvaa turhaa hommaa ja anteeksi muttet ole lukenut sääntöjä -viestien kirjoittelua.
Juu nimen omaan lukittu!!! Nyt tuli mieleeni sellainen huippu nolo kokemus...
Muistaakseni kasveja, varmaankin etsimääni poimupatsulia tässä taannoin oli kaupan... Innoissani rätkäisin "yyveetä" ja odottelin vastausta. Mitään ei kuulunut, ja ajattelin, että kasvit on mennyt ja myyjä ei ilmoita jokaiselle halukkaalle, että kasvit on varattuja...
Jostain syystä viikkojen päästä törmäsin ilmoon uudelleen, varmaankin hakua käyttäessäni ja hitto! Mun viestini loisti siellä kaikkien luettavana! Hävetti, sillä hyvä ettei puhelinnumerot ja osoitteet siel ollut kaikkien retosteltavana ja yleiseen jakoon laitettavana (mulla on periaate, etten julkisesti ilmoita tällaisia, sillä noita puhelin häiriköitä ja muitakin höpönassuja on liikkeellä pilvin pimein) Äkkiä ylläpidolle poistopyyntö!
Juu että jossain ajatus katkesi ja vastasin viestiin sen sijaan, että laitoin yv:tä. Kannatan lukitusta ja muokkausmahdollisuus ainoastaan myyjälle. Ihan kiva noissa ilmoituksissa on sekin, että usean tavaran myyjä ilmoittaa, mitä on vielä vapaana taikka mahdollisesti mitä on jo myyty. Se on myyjällekin hyvä siinä mielessä, että se yksärien määrä vähenee huomattavasti, kun jokaista tavaraa ei tarvitse enää kysellä niiden ollessa myytyjä...
Ja mun mielestä oman yksityiseksi tarkoitetun viestin ollessa sittenkin julkinen on tosi noloa, vaikka viesti ei sisältäisi mitään noloa, mutta just kun se on TARKOITETTU yksityiseksi... -jos ymmärrätte mitä tarkoitan-
1000 litraa vesivahinkoa
-riff-
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1299
Liittynyt: 18:04, 15.05.2005
Akvaarioseurat: TAS, HAS, Ciklidistit
Paikkakunta: Tampere

Re: Sain huomautuksen?

Viesti Kirjoittaja -riff- »

kalmar kirjoitti:On muuten ensimmäinen foorumi, jossa on näin tiukka kuri, missä kirjoittelen...
Vastaaviahan on netti täynnä, mutta tämä on itselle tutuin: http://hopeinenomena.net/

Alkaa AW:n kauppaosasto tuntua melkoisen vapaalta paikalta.
cercer
Member
Member
Viestit: 414
Liittynyt: 01:54, 16.04.2011
Akvaarioseurat: TAS

Re: Sain huomautuksen?

Viesti Kirjoittaja cercer »

Vastaavasti taas minun vakifoorumiini verraten täällä saa olla, kirjoittaa, aukoa päätään ja aloittaa samasta aiheesta useita ketjuja hallitsemattomasti joihin on ilmiöinä haastavaa yrittää suhtautua normaalina, tai lähinnä hallita itseään ettei valittaisi ilman oikeuksia, kun on aikanaan tottunut siihen että esimerkiksi ketjujen yhdistely ja aloitusten poisto ilman erillistä ilmoitusta on enemmän kuin jokapäiväistä ja oppinut sen olevan ainoa tapa pitää julkinen foorumi luettavana. Yhteisenä tekijänä on kuitenkin aina se että 99% käyttäjistä ei ikinä ole lukenut niitä käyttämänsä foorumin sääntöjä.
kalmar
Junior Member
Junior Member
Viestit: 127
Liittynyt: 14:06, 30.11.2011
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Sain huomautuksen?

Viesti Kirjoittaja kalmar »

cercer kirjoitti:Vastaavasti taas minun vakifoorumiini verraten täällä saa olla, kirjoittaa, aukoa päätään ja aloittaa samasta aiheesta useita ketjuja hallitsemattomasti joihin on ilmiöinä haastavaa yrittää suhtautua normaalina, tai lähinnä hallita itseään ettei valittaisi ilman oikeuksia, kun on aikanaan tottunut siihen että esimerkiksi ketjujen yhdistely ja aloitusten poisto ilman erillistä ilmoitusta on enemmän kuin jokapäiväistä ja oppinut sen olevan ainoa tapa pitää julkinen foorumi luettavana. Yhteisenä tekijänä on kuitenkin aina se että 99% käyttäjistä ei ikinä ole lukenut niitä käyttämänsä foorumin sääntöjä.
Minä luin säännöt, mutta luultavasti huonosti? Voi olla, että jossain on tiukemmat säännöt, kuin täällä, mutta noista minun kokemuksista, niin tämä on tiukin ja esm http://www.martat.fi/keskustelu/ pohjanoteeraus aikuisten keskusteluryhmistä. Hopeista omenaa en seuraa, joten en osaa sanoa, kahta Linux ryhmää kylläkin, ne tosin on kirjoitustenkin suhteen melkoisia pyhäkouluja, ei pahemmin riidellä, mitä nyt joskus tulee yhteen ottoja distroista ;)
Ei koskaan ole liian myöhäistä opetella hymyilemään myös itselleen.

http://www.fotopiironki.fi/palsta/index.php
http://www.malmilandia.fi/kuvagalleria/main.php
Kuvagalleria Fotopiirongin jäsenille valmis
ÄmHoo

Re: Sain huomautuksen?

Viesti Kirjoittaja ÄmHoo »

Kannattaako sitä nyt mokomasta niin mieltänsä pahoittaa? Ihan kauniin sävyisestihän moderaattori Lisa oli kirjoittanut. Eihän se nyt henkilökohtainen loukkaus ollut.

M.
kalmar
Junior Member
Junior Member
Viestit: 127
Liittynyt: 14:06, 30.11.2011
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Sain huomautuksen?

Viesti Kirjoittaja kalmar »

ÄmHoo kirjoitti:Kannattaako sitä nyt mokomasta niin mieltänsä pahoittaa? Ihan kauniin sävyisestihän moderaattori Lisa oli kirjoittanut. Eihän se nyt henkilökohtainen loukkaus ollut.

M.
En ole siis mieltäni pahoittanut, ainoa mikä ärsytti, oli se, että jouduin sitten kelaamaan koko tuon listan lävitse, ennen kuin tajusin, että olin tehnyt huomautuksen arvoisen rikoksen, kun olin kiittänyt myyjää/ lahjoittajaa?
Ei koskaan ole liian myöhäistä opetella hymyilemään myös itselleen.

http://www.fotopiironki.fi/palsta/index.php
http://www.malmilandia.fi/kuvagalleria/main.php
Kuvagalleria Fotopiirongin jäsenille valmis
ÄmHoo

Re: Sain huomautuksen?

Viesti Kirjoittaja ÄmHoo »

Toi Kalmarin allekirjoitus on kyl hyvä!

M.
kalmar
Junior Member
Junior Member
Viestit: 127
Liittynyt: 14:06, 30.11.2011
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Re: Sain huomautuksen?

Viesti Kirjoittaja kalmar »

ÄmHoo kirjoitti:Toi Kalmarin allekirjoitus on kyl hyvä!

M.
Kiitos tuosta [;)]
Ei koskaan ole liian myöhäistä opetella hymyilemään myös itselleen.

http://www.fotopiironki.fi/palsta/index.php
http://www.malmilandia.fi/kuvagalleria/main.php
Kuvagalleria Fotopiirongin jäsenille valmis
millia
Katalysaattori
Katalysaattori
Viestit: 5666
Liittynyt: 16:10, 10.11.2001
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Hämeenlinna
Viesti:

Re: Sain huomautuksen?

Viesti Kirjoittaja millia »

cercer kirjoitti:Tuon kauppapalstan täytyisi olla lukittu niin ettei aloitusviestin lisäksi sinne pysty kirjoittamaan koska jatkuvasti joku sääntöjä lukematon puusilmä, enkä puhu kalmar sinusta vaan tuli tässä nyt aasinsiltana mieleeni, kyselee siellä kysymyksiä ja jakelee tarjouksia. Ilmoituksen kirjoittajalla tulisi olla loputon muokkaus/poistomahdollisuus ja koskemattomien ilmoitusten poistua 3kk välein. Ei mulla muuta :D Sehän ei ole teknisesti ihan noin helppo toteuttaa ja todennäköisesti sen vuoksi se nyt nykyisellään on, aiheuttamassa harvoille moderaattoreille jatkuvaa turhaa hommaa ja anteeksi muttet ole lukenut sääntöjä -viestien kirjoittelua.
http://www.aqua-web.fi/forum/viewtopic. ... 0&t=145931

Tosi kauan sitten kauppapalsta oli täällä sellainen että sinne sai ihan vapaasti vastailla ja keskustella. Siinä vaan oli se huono puoli, että samalla kun ilmoituksia poistettiin, häipyivät myös ne keskustelut. Toinen huono puoli siinä oli se että huonosti tehdystä ilmoituksesta "palkittiin" sillä että ilmoituksen sai keikkumaan etusivulle kun porukka kyseli lisätietoja.
Tuon jälkeen kauppapalsta oli pitkään sellainen mitä cercer toivoi, eli että ilmoituksen laittaja pystyi poistamaan ketjun, muokkaamaan ja vastaamaan ketjuunsa, mutta ei kukaan muu (hämärä muistikuva). Nykyisellä foorumilla vastaavaa ei ole jostain syystä saatu toteutettua.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “"Off-Topic" ja äänestykset”