Uusi akvaario

Valaisimet, suodattimet, lämmittimet ym.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
tili
Starting Member
Starting Member
Viestit: 10
Liittynyt: 09:10, 26.10.2015
Akvaarioseurat: TAS
Sukupuoli: Nainen

Uusi akvaario

Viesti Kirjoittaja tili »

Haaveilen uudesta akvaariosta, noin 200-250 litraisesta. Onko merkkisuosituksia tai suosituksia, mistä allas kannattaisi ostaa? Toiveissa olisi laadukas allas, joka kestää käytössä vuosia. Millaisissa hinnoissa akvaariot pyörivät? Käytettyjäkin olen katsellut, mutta uuden haluaisin. :D
120 l + 43 l lt
-Tetratar-
Senior Member
Senior Member
Viestit: 564
Liittynyt: 13:26, 23.08.2010
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: Uusi akvaario

Viesti Kirjoittaja -Tetratar- »

Itelläni on ollut juwel allas vajaan parinkymmen vuoden ajan. Altaan koko on tuona aikana kerennyt vaihtua, merkki ei:). Tällä hetkellä on juwel rio 240, sen ostin käytettynä ja alkuperäinen sisäsuodatin oli siitä jo irrotettu. Ne juwelit jotka olen uutena ostanut, tai ne käytetyt joissa se suodatin on ollut paikoillaan olen näpertelyt irti ja korvannut toisella sisäsuodattimella ja yli 200 litraisiin hankkinut lisäksi myös ulkosuodattimen. Tekniikkaa voi onneksi muokata mieleisekseen, vaan itse altaaseen jalustoineen ja valaisinkansineen olen ollut todella tyytyväinen. Akvaarioliikkeiden nettisivuilta voi kätevästi tutkailla erilaisia akvaariota ja niiden hintoja.
Monnifan
Junior Member
Junior Member
Viestit: 245
Liittynyt: 19:35, 06.11.2011
Sukupuoli: Nainen

Re: Uusi akvaario

Viesti Kirjoittaja Monnifan »

Juweleita myös täällä. Kauniita ja toimivia, varsinkin oman jalustan kanssa. Kissataloudessa kiinteä kansi myös turvallinen. Suodatinta moititaan. Minulla yhdessä akvassa pärjätty ihan Juwelin omallakin, kun kalasto maltillinen.
Nurkkamalli on todella tyylikäs ja kiva sisustaa. Olohuoneen nurkkaa kaunistanut jo kymmenen vuotta.
tili
Starting Member
Starting Member
Viestit: 10
Liittynyt: 09:10, 26.10.2015
Akvaarioseurat: TAS
Sukupuoli: Nainen

Re: Uusi akvaario

Viesti Kirjoittaja tili »

Kiitos kommenteista.
Pitkällisen pähkäilyn jälkeen päädyin tilaamaan JuTa akvaarion.
Nyt sitten on mietinnässä tekniikka. Ehkä kaksi sisäsuodatinta ja jokin led-valaisin.
120 l + 43 l lt
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tekniikka”