Pumpuista..

Valaisimet, suodattimet, lämmittimet ym.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
fopa
Junior Member
Junior Member
Viestit: 102
Liittynyt: 23:40, 25.07.2015
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Kouvola

Pumpuista..

Viesti Kirjoittaja fopa »

Onkohan kellään kokemusta tämmöisestä http://www.ebay.com/itm/JEBAO-JECOD-DCS ... c_xzZHODuw


Sitten löytyisi myös http://www.ebay.com/itm/Jebao-Jecod-RW4 ... 2083025498

Tekeekö noilla mitään?
Fisutar10
Elite Member
Elite Member
Viestit: 6209
Liittynyt: 20:10, 25.01.2011
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Pumpuista..

Viesti Kirjoittaja Fisutar10 »

Hyvä valottaa myös mihin tarkoitukseen etsit pumppua....eli tekeekö sillä mitään liittyy paljon käyttötarkoitukseen. Esim. Ladalla voi tehdä joku paljonkin, useimmat eivät mitään . :P
Akvat: 3x450l, 350l, 240l, 180l, 126l, 2x110 l,64l. Myydään: helmipallo-, sokkelo-, enkeli- ja monte dourado -plekoja, maatiais-, albiino- ja super red -partiksia, hammaskarppeja, Synodontis lucipinnis -ripsimonneja. http://www.fisutar.fi
fopa
Junior Member
Junior Member
Viestit: 102
Liittynyt: 23:40, 25.07.2015
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Kouvola

Re: Pumpuista..

Viesti Kirjoittaja fopa »

Hahaa :D Eiköhän noitten käyttötarkoitus ole juurikin se, mihin nuo on tehty.
Eli toinenhan on kiertovesipumppu ja toinen linkki on streami ja niihin mä niitä käyttäisinkin :)

Ladallakin pääsee paikasta toiseen(joskus), joten ajaako nuo asiansa, vai pitääkö unohtaa saman tien.
7Pete
Member
Member
Viestit: 316
Liittynyt: 19:50, 07.02.2013
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Rovaniemi

Re: Pumpuista..

Viesti Kirjoittaja 7Pete »

"Nostopumput" ainakin ovat toimiva kamppeita, mutta saattaa niissä huonolla tuurilla sattua maanantaikappalekin. Mulla on tätä nykyä kaksi nuita DC9000 ja DC4000. Isompi nostanut ala-altaasta vettä puolella teholla puolitoista vuotta ilman ongelmia. Tosi hiljainen kun ei täydellä teholla pidä, eli osta hieman reilun kokoinen, energiatehokkaampaakin.

Streameista en tiedä, on nuita tullut katseltua silloin tällöin, mutta ei ole ollut tarvetta uusille.
SKMake
Junior Member
Junior Member
Viestit: 239
Liittynyt: 21:33, 04.05.2012
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: New York

Re: Pumpuista..

Viesti Kirjoittaja SKMake »

Jos vesimassaa haluaa liikkeelle saada niin streamillä se parhaiten onnistuu. Ihan hyvää palautetta nuo Jebaon vehkeet on saaneet. Koossa ja säätömahdollisuuksissa löytyy. Jos isompaa akvaariota laittaisin, olisi Jebaot mullakin käytössä.
Fluval Sea 20L
fopa
Junior Member
Junior Member
Viestit: 102
Liittynyt: 23:40, 25.07.2015
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Kouvola

Re: Pumpuista..

Viesti Kirjoittaja fopa »

No minulla nyt sitten pöhisee Jebaon stremit sekä nostopumppu.
Tietysti vertauskohtaa noilla stremeillä minulla ei ole mihinkään, joten kaikki on hyvää, kun ei paremmasta tiedä.
Mutta itse olen kyllä tyytyväinen (vielä). Saa toisen säädettyä orjaksi, niin riittää että toista säätelee, niin toinenkin tekee samat peliliikkeet.

Tosin, eipä noita tarvitse vissiin paljon säädellä. Minulla nyt tällä hetkellä ne tekee sellaista epämääräisen toistuvaa heiausta 30%-100% välissä.
Saa hyvinkin altaan veden liikkumaan kivasti.
Kuten sanoin, vertauskohtaa minulla ei ole, mutta kun on talo aivan hiljanen, niin sitten kuulee äänen, kun stremissä kierrokset muuttuvat.
Itse pidän siis näitä hiljaisina.

Nostopumpusta minulla on aiempaa kokemusta Eihemin tuotteesta ja siihen verrattuna tämä ei kyllä häviä yhtään(vielä).
Jebaon eduksi nousee vielä kaksi asiaa.
+ Säädettävyys
+ Erittäin hiljainen käynti.
SKMake
Junior Member
Junior Member
Viestit: 239
Liittynyt: 21:33, 04.05.2012
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: New York

Re: Pumpuista..

Viesti Kirjoittaja SKMake »

Hiljenevät entisestään, kunhan aikaa vähän kuluu...
Fluval Sea 20L
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tekniikka”