JBL Cristal Profi e1501

Valaisimet, suodattimet, lämmittimet ym.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Fisutar10
Elite Member
Elite Member
Viestit: 6209
Liittynyt: 20:10, 25.01.2011
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: JBL Cristal Profi e1501

Viesti Kirjoittaja Fisutar10 »

Aika vähän tainnut olla vuotokokemuksia tai vikaantumisia näiden juttujen perusteella. Itselläni pörrää kotona 6 x1501 ilman ongelmia. Hiven heppoiset suihkuputket, mutta minusta esim. ne liitokset kuitenkin "muovimutterilla" pitää ok. Uusi systeemi sen ihmeellisen tiivisteen paikallekin saatu onneksi. Ei valittamista. Ja tehot säilyy paljon paremmin kuin Eheimin masinoissa kun partiksen persuuksista tulee kurpitsamössöä.

Takuukin 4 v., joten ei ihan surkea lupaus.

http://www.akvaariokauppa.fi/new/produc ... php?p=1721
Ei kun tilaamaan kotimaasta kun hintakin halvempi. :D Ja yleensä tuossa putiikissa aina löytyy hyllystä tai tulee nopeasti tilaus. :P
Akvat: 3x450l, 350l, 240l, 180l, 126l, 2x110 l,64l. Myydään: helmipallo-, sokkelo-, enkeli- ja monte dourado -plekoja, maatiais-, albiino- ja super red -partiksia, hammaskarppeja, Synodontis lucipinnis -ripsimonneja. http://www.fisutar.fi
Debugger
Katalysaattori
Katalysaattori
Viestit: 610
Liittynyt: 18:36, 20.11.2008
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Lahti

Re: JBL Cristal Profi e1501

Viesti Kirjoittaja Debugger »

Pitänee päivittää ketjun aloittajana myös kokemuksia. Eli suodatin on siis käynnistynyt 2/12, tästä voi laskea ajoajan. Kaksi kertaa on avattu, ns. Tutkimuksellinen avaus dokumentoitu aiemmin tässä säikeessä. Toinen ja viimeisin huolto tehty 1/14, edelleen kaikki superlatiivit ovat voimassa mitä aikaisemminkin olen esittänyt. Hiljainen, ei rikkoontuneita osia tms. Ei vuotoja, ei virtauksen hidastumista, yksi huomion arvoinen seikka on, että mustahkot letkut olen puhdistanut vain kerran, eikä silloinkaan mitään ihmeellistä, vain pini skönde klöntti harjan edellä, ei limoittumista, levääntymistä. Altaassa on suuria kirjoahvenia, Helmari pariskunta, Vanneahvenia, siniahven, Turkoosikirjoahvenia, kaksi isoa lehtikalaa ja tosi iso okajuovamonni + kaksi partista. Toisena suodattimena Eheim Classic 2217+JBL ultravioletti suodatin. Toinen suodatin huolletaan kesällä, toinen talvella ja homma toimii, vuoden siis pörisee kumpikin ilman sen suurempaa dramatiikkaa.

Huollolle 1/15 olen ajatellut JBL esisuodatintyynyjen hankintaa, 1/14 avauksessa ei kuitenkaan mitään hälyttävää. Olen edelleen erittäin tyytyväinen, hintaansa nähden supertarjouksesta ostettuna toiminut jo moninkertaisesti ja mikä parasta tämä ei ole mikään muistopuhe, se toimii edelleen.
Minä kerkiän portille 0,8 sekunnissa, entä sinä?
My love: Chiclidae
neon8
Starting Member
Starting Member
Viestit: 8
Liittynyt: 11:51, 17.06.2012
Sukupuoli: Mies

Re: JBL Cristal Profi e1501

Viesti Kirjoittaja neon8 »

Itselläni tuntuu olenvan ongelmia veden kierron kanssa (suodattimen sisällä). Viimeeksi kun avasin suodattimen oli päälinmäinen (keskellä oleva) suodatin matto aivan kakkainen ja alempi oli aivan puhdas, itse olettaisin että jos kaikki toimii niin näin ei pitäisi olla.

Oliko näin että tuohon "uuteen" malliin on vaihtunut tuo sisällä oleva ylin kumi tiiviste? Voinko tähän omaan "vanhaan" malliin asentaa tuon uuden tiiviste tyypin vai olenko tämän pienen ja rimpulan tiivisteen "uhri" =)


Ainoa päivitys minkä suodattimeen olen tehnyt on imu ja suihkuputkien vaihto Eheimin vastaaviin, tämä vain siksi että omat ovat mielestäni liian muovisen ja heppoisen oloiset.
Fisutar10
Elite Member
Elite Member
Viestit: 6209
Liittynyt: 20:10, 25.01.2011
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: JBL Cristal Profi e1501

Viesti Kirjoittaja Fisutar10 »

neon8 kirjoitti:Itselläni tuntuu olenvan ongelmia veden kierron kanssa (suodattimen sisällä). Viimeeksi kun avasin suodattimen oli päälinmäinen (keskellä oleva) suodatin matto aivan kakkainen ja alempi oli aivan puhdas, itse olettaisin että jos kaikki toimii niin näin ei pitäisi olla.

Oliko näin että tuohon "uuteen" malliin on vaihtunut tuo sisällä oleva ylin kumi tiiviste? Voinko tähän omaan "vanhaan" malliin asentaa tuon uuden tiiviste tyypin vai olenko tämän pienen ja rimpulan tiivisteen "uhri" =)


Ainoa päivitys minkä suodattimeen olen tehnyt on imu ja suihkuputkien vaihto Eheimin vastaaviin, tämä vain siksi että omat ovat mielestäni liian muovisen ja heppoisen oloiset.
Luultavasti toimii juuri niin.
http://www.jbl.de/en/fresh-water-aquari ... ng-sealing
Jos oikein ymmärsin,nopeasti voi vaihtaa uuden osan eli convertoida homman uuteen malliin. Ohessa video.
Akvat: 3x450l, 350l, 240l, 180l, 126l, 2x110 l,64l. Myydään: helmipallo-, sokkelo-, enkeli- ja monte dourado -plekoja, maatiais-, albiino- ja super red -partiksia, hammaskarppeja, Synodontis lucipinnis -ripsimonneja. http://www.fisutar.fi
Rockhill
Senior Member
Senior Member
Viestit: 797
Liittynyt: 08:51, 26.08.2013
Akvaarioseurat: -
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: pk-seutu

Re: JBL Cristal Profi e1501

Viesti Kirjoittaja Rockhill »

Mä tein sen! Pesin ulkkarin ekan kerran käyttöönoton jälkeen (9/13). Tehot ei laskeneet missään vaiheessa vaikka kaikki oli paksusti paskassa makaroonikoria lukuunottamatta, pistin 2 ampullia pesun jälkeen varuiksi ettei systeemi järky. Uudelleenkäynnistyksessä pieniä ongelmia, ensin ei imeny suodatinta täyteen ja jäi lorisemaan kun käynnisti. Kokeilin primerilla vetää sinne lisää vettä nostaen imua lähemmäs pintaa niinkuin joku aiemmin tuolla kertoi. Se auttoi, lorina loppui. Kuplia on vielä vähän mutta poistuuko ne itsestään sieltä? Kääntelin ja ravistelin jo selkäni sököksi tuon masiinan kanssa. Onko muita vinkkejä? Jatkossa pesen kahdesti vuodessa.
Then the truth it hit me, got me off my knees. It's my life I'm living, I'll live it as I please. /Twisted Sister
sos
Starting Member
Starting Member
Viestit: 20
Liittynyt: 07:34, 11.05.2008

Re: JBL Cristal Profi e1501

Viesti Kirjoittaja sos »

itsellä harkinnassa kanssa tuo, mutta korkeus mietityttää, mahtuuko tuo laita 56cm korkuiseen tilaan letkujens kanssa?
mallia en tiedä mikä tuo mulla on, mutta teknisten tietojen ja kuvien mukaan voisi olla 1500.
korkeus letkulähtöön noin 57cm ja lähdöt noin 45asteen kulmassa joten ei mahdu letkujen kanssa kaapin alle:(
ja sekin mietityttää, että riittääkö yksi tommonen uusi? allas on hieman yli 600l ja siellä 9kpl isohkoja karppeja.
Fogas
Senior Member
Senior Member
Viestit: 510
Liittynyt: 14:43, 13.02.2013
Sukupuoli: Mies

Re: JBL Cristal Profi e1501

Viesti Kirjoittaja Fogas »

sos kirjoitti:itsellä harkinnassa kanssa tuo, mutta korkeus mietityttää, mahtuuko tuo laita 56cm korkuiseen tilaan letkujens kanssa?
mallia en tiedä mikä tuo mulla on, mutta teknisten tietojen ja kuvien mukaan voisi olla 1500.
korkeus letkulähtöön noin 57cm ja lähdöt noin 45asteen kulmassa joten ei mahdu letkujen kanssa kaapin alle:(
ja sekin mietityttää, että riittääkö yksi tommonen uusi? allas on hieman yli 600l ja siellä 9kpl isohkoja karppeja.
Malli e1501 mahtuu 56 cm korkeaan tilaan letkuineen, mahtuu vähän matalampaankin. Sinulla on siis jokin muu suodatin. CP e1501 ei riittäisi altaaseesi.
Mika Karjalainen
Koomikko
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 2235
Liittynyt: 13:14, 20.04.2012
Akvaarioseurat: Kalasoppa
Sukupuoli: Mies

Re: JBL Cristal Profi e1501

Viesti Kirjoittaja Koomikko »

Mulla kyseinen suodatin on 54cm korkuisessa tilassa ja vielä jää muutama sentti tilaa. Markkinoille saisi tulla matalia tehokkaita suodattimia. Ei noita akvaariota oikein voi hirveä korkealle nostaa kun hoitotoimenpiteet hankaloituu jos akvaario on liian korkealla. Niin se on joka merkillä kun suodattimen teho kasvaa niin samalla suodattimen korkeus kasvaa.
Kirjoituksistani ei pidä loukkaantua.
sos
Starting Member
Starting Member
Viestit: 20
Liittynyt: 07:34, 11.05.2008

Re: JBL Cristal Profi e1501

Viesti Kirjoittaja sos »

kiitos tiedosta eli uskaltaa tilata kyseisen suodattimen.
edittiä: eli nyt tuon vanhemman mallin lisäksi on ulkoaltaasta lainattu pieni säiliösuodatin, jossa erinäisiä kerroksia eri suodatin materiaaleja noin 30litraa ja 9w uv ja sitä pyörittää 3000l/h pumppu, josta osa mene ohikierrtona. eilen sain toimimaan ja jo tänään huomaa eron, aikasemmin oli pelkästään tuon JBL:än varassa koko akva, mutta se on liian korkea, joten nyt se on rumasti kaapin vieressä
hannu
Senior Member
Senior Member
Viestit: 508
Liittynyt: 18:00, 18.02.2002
Akvaarioseurat: Oulun Akvaarioseura, CorydoradinaeFinland
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Oulu

Re: JBL Cristal Profi e1501

Viesti Kirjoittaja hannu »

30l säiliösuodatin kuulostaa hyvältä. JBL:n suodatin on sinulle turha ostos, se ei tule altaaseesi riittämään. Se on ihan hyvä suodatin, mutta 9 karppia on sille ihan liikaa.
sos
Starting Member
Starting Member
Viestit: 20
Liittynyt: 07:34, 11.05.2008

Re: JBL Cristal Profi e1501

Viesti Kirjoittaja sos »

ei taida tossa jbl:ssä olla tuplasulkuja, eli minkä kokoisilla letkuilla se toimitetaan?
Teemu Salonen
Elite Member
Elite Member
Viestit: 5535
Liittynyt: 19:54, 02.10.2005
Akvaarioseurat: Suomen meriakvaarioseura facebook
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Espoo

Re: JBL Cristal Profi e1501

Viesti Kirjoittaja Teemu Salonen »

Mitä tarkoitat tuplasululla?

Jos viittaat eheim classic-malleissa oleviin hanoihin, niin jbl:ssä et niitä tarvitse vaan se hanayksikkö itsessään toimii sulkuna kumpaankin suuntaan.
Koomikko
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 2235
Liittynyt: 13:14, 20.04.2012
Akvaarioseurat: Kalasoppa
Sukupuoli: Mies

Re: JBL Cristal Profi e1501

Viesti Kirjoittaja Koomikko »

Tietääkö kukaan käykö e1900 kansi e1501 alaosaan. Mitat noilla suodattimilla on muuten samat mutta e1501 on 8,9cm matalampi. Kun e1501 korkuista mutta tehokkaampaa suodatinta ei löydy mistään niin tässä on ruvetta suunittelemaan jos suodattimen muutoksilla saisi haluamansa suodattimen. Tehokkaampi suodatin pitäisi saada mutta nykyiset tehokkaat suodattimet ei mahdu akvaarion alle.
Kirjoituksistani ei pidä loukkaantua.
7Pete
Member
Member
Viestit: 316
Liittynyt: 19:50, 07.02.2013
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Rovaniemi

Re: JBL Cristal Profi e1501

Viesti Kirjoittaja 7Pete »

Koomikko kirjoitti:Tietääkö kukaan käykö e1900 kansi e1501 alaosaan. Mitat noilla suodattimilla on muuten samat mutta e1501 on 8,9cm matalampi. Kun e1501 korkuista mutta tehokkaampaa suodatinta ei löydy mistään niin tässä on ruvetta suunittelemaan jos suodattimen muutoksilla saisi haluamansa suodattimen. Tehokkaampi suodatin pitäisi saada mutta nykyiset tehokkaat suodattimet ei mahdu akvaarion alle.
Eiköhän ne käy päikseen. e1901 on vaan "pitempi" koska yksi kori enemmän ja eri pumppu. Mulla on molemmat ja nuita tuossa mittailin niin ei ollut kuin just korkeudessa ero ja tietenkin pitää olla omat letkut ja hanayksikkö swappiin koska e1901:ssa isommat. Mistä tulikin mieleen että laskeppa paljon tämä "swappi" maksaa niin harkitsen jos itsekin tilais tuohon e1501:seen sen tehokkaamman "kannen". Ja myöhemmin voi sitten pienemmässä altaassa käyttää pienempitehoista kantta.
Koomikko
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 2235
Liittynyt: 13:14, 20.04.2012
Akvaarioseurat: Kalasoppa
Sukupuoli: Mies

Re: JBL Cristal Profi e1501

Viesti Kirjoittaja Koomikko »

Mistä e1901:n pelkän kannen ja hanayksikön voi ostaa?
Kirjoituksistani ei pidä loukkaantua.
7Pete
Member
Member
Viestit: 316
Liittynyt: 19:50, 07.02.2013
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Rovaniemi

Re: JBL Cristal Profi e1501

Viesti Kirjoittaja 7Pete »

Tuolta ebay.de puolelta löytyy irto-osia. Ohan tuo pumppu melko arvokas, mutta toisaalta eipä tuossa suodattimessa juuri muuta "kallista" olekaan kuin pumppu, loput on muovia.

http://www.ebay.de/itm/JBL-Ersatzteil-C ... 23382bd08e

Edit. Jumpe nyt ois kyllä halvalla, pitää kyllä kysyä laittavatko tänne asti tulemaan.

http://www.ebay.de/itm/JBL-CristalProfi ... 23436c309c
Teemu Salonen
Elite Member
Elite Member
Viestit: 5535
Liittynyt: 19:54, 02.10.2005
Akvaarioseurat: Suomen meriakvaarioseura facebook
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Espoo

Re: JBL Cristal Profi e1501

Viesti Kirjoittaja Teemu Salonen »

Koomikko kirjoitti:Mistä e1901:n pelkän kannen ja hanayksikön voi ostaa?
Niitä myydään myös lähes jokaisessa akvaarioliikkeessä. Asioinnissa riittää suomenkieli :)
Koomikko
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 2235
Liittynyt: 13:14, 20.04.2012
Akvaarioseurat: Kalasoppa
Sukupuoli: Mies

Re: JBL Cristal Profi e1501

Viesti Kirjoittaja Koomikko »

Teemu Salonen kirjoitti:Niitä myydään myös lähes jokaisessa akvaarioliikkeessä. Asioinnissa riittää suomenkieli :)
Nyt tekisi mieli sanoa että tur...a kiinni Salonen mutta empä sano.

Etkö sinä Salonen tajua ettei kehä kolmosen ulkopuolella akvaarioliikkeissä juurikaan ole mitään tarjontaa. Enkä usko että tuota löytyy mistään liikkeestä Suomesta. Eikä se tuotevalikoima siellä kehä kolmosen sisäpuolellakaan kummoinen ole. Tästä asiasta sinun kanssa on väitellyt useampi henkilö 1001 kertaa. En tiedä missä maailmassa sinä elät mutta et ainakaan siellä missä me muut akvaarioharrastajat. Alkaa menemään hermo kun aina kommentoit että jokaisesta Suomen eläinkaupasta löytyy kaikki akvaarioharrastukseen liittyvä. Montaa tuotetta olen etsinyt useammasta liikkeestä useammasta kaupungista. Ei niitä tuotteita vaan löydy eikä saa edes tilaamalla. Selvitetään tämäkin asia. Käyn huomenna kysymässä meidän kaupungin kolmesta eläinkaupasta ja soitan vielä Kotkan ja Lahden liikkeet läpi ja ilmoitan sinulle löytyykö tuon ulkosuodattimen kantta ja hanayksikköä kyseisistä liikkeistä. Ilmoittelen sinulle huomenna tänne monesta liikkeestä tuo löytyi. Itse jo tiedän ettei yhdestäkään.
Kirjoituksistani ei pidä loukkaantua.
Teemu Salonen
Elite Member
Elite Member
Viestit: 5535
Liittynyt: 19:54, 02.10.2005
Akvaarioseurat: Suomen meriakvaarioseura facebook
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Espoo

Re: JBL Cristal Profi e1501

Viesti Kirjoittaja Teemu Salonen »

Olen todella pahoillani, että loukkasin tunteitasi.

Ymmärrän hyvin, jos tunteet on pinnassa koska selkeästi sinua ei ole palveltu samalla tavoin kuin esimerkiksi minua ovat suomalaiset alan liikkeet palvelleet jo muutaman kymmenen vuotta.

Ikävää, että tälläistä epätasa-arvoisuutta vielä nykyaikanakin ilmenee.
Kalakaverit
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 2102
Liittynyt: 11:59, 01.09.2006
Akvaarioseurat: HAS, SMAS, @#merivesi.fi
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Espoo

Re: JBL Cristal Profi e1501

Viesti Kirjoittaja Kalakaverit »

Komppaan sen verran Koomikkoa, että tuskin löytyy varaosiksi luokiteltua pelkkää moottoriosaa tai hanayksikköä mistään liikkeestä Suomesta. Maahantuojallakin niitä on varastossa rajoitetusti, koska niille ei ole ollut kysyntää / tarvetta. Tilaamalla niitä kyllä saa ja sen onnistuminen riippuu sitten siitä liikkeen henkilökunnan aktiivisuudesta ja asiakkaan mahdollisuuksista odottaa tilausajan.
Fogas
Senior Member
Senior Member
Viestit: 510
Liittynyt: 14:43, 13.02.2013
Sukupuoli: Mies

Re: JBL Cristal Profi e1501

Viesti Kirjoittaja Fogas »

Koomikko kirjoitti: Etkö sinä Salonen tajua ettei kehä kolmosen ulkopuolella akvaarioliikkeissä juurikaan ole mitään tarjontaa.
Minun akvaarioharrastukseni ainakin perustuu suurimmaksi osaksi nettiin ja nettikauppaan. Lähimmästä kivijalkakaupasta (sellainen tavanomainen lemmikkieläinliike) ei löydy sen enempää tarvitsemaani välineistöä, kaloja kuin asiantuntemustakaan. Kalat tilaan parin tunnin ajomatkan päässä olevaan akvaarioliikkeeseen ja noudan sieltä. Jos harrastaisin marsuja, lähimmästä kaupasta kyllä löytyisi varmaan marsulleni vaikka kumisaappaat ja sadetakki.
Mika Karjalainen
Koomikko
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 2235
Liittynyt: 13:14, 20.04.2012
Akvaarioseurat: Kalasoppa
Sukupuoli: Mies

Re: JBL Cristal Profi e1501

Viesti Kirjoittaja Koomikko »

Teemu Salonen kirjoitti:Olen todella pahoillani, että loukkasin tunteitasi.

Ymmärrän hyvin, jos tunteet on pinnassa koska selkeästi sinua ei ole palveltu samalla tavoin kuin esimerkiksi minua ovat suomalaiset alan liikkeet palvelleet jo muutaman kymmenen vuotta.

Ikävää, että tälläistä epätasa-arvoisuutta vielä nykyaikanakin ilmenee.
Hieman loukkasit mutta enköhän minä kestä sen. Ei minun tunteet ole kauppiaiden palvelun takia pinnassa vaan sinun kirjoitusten takia. Aina kun joku kysyy mistä jotain tuotetta saa vastaat että jokaisesta eläinkaupasta joka myy akvaariotarvikkeita. Luuletko Salonen oikeasti että minä ja muut valehdellaan sinulle kun kerromme ettei tuotteita löydy kaupoista ja ettei niitä aina saa edes tilaamalla. Jos saa tilaamalla niin hinta on 2-3 kolminkertainen ja toimitus aika viikosta kuukauteen jopa niille tippatestille joita ei kaupasta löydy ainuttakaan. Viimeksi tässä etsittiin ja kyseltiin Fluvalin FX6 ulkosuodatinta jota ei myöskään löytynyt koko Suomesta tilaamalla olisi saanut 2-5 viikossa tuplahinnalla. Kai meidän sitten pitää kinastella tästä samasta asiasta niin kauan kuin me täällä Aqua-Webissä ollaan. En vaan ymmärrä miksi et usko meitä muita arvaariharrastajia tässä asiassa vaan luulet että me piruuttaan valehdellaan sinulle.

Kohta lähden kauppakierrokselle kyselemään tuota e1901 kantta ja hanayksikkö. Jos ja kun ei löydy niin soitetaan liikkeitä läpi ja kysytään löytyykö muista kaupungeista ja soitetaan vielä muutamaan pk seudun akvaariokauppaankin josko heiltä löytyisi.
Kirjoituksistani ei pidä loukkaantua.
Koomikko
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 2235
Liittynyt: 13:14, 20.04.2012
Akvaarioseurat: Kalasoppa
Sukupuoli: Mies

Re: JBL Cristal Profi e1501

Viesti Kirjoittaja Koomikko »

Seitsemästä kaupasta kysytty tuota kantta ja hanayksikköä. Yhdestäkään liikkeestä ei noita löytynyt eikä edes kokonaista suodatinta. Yksi liike lupasi ilmoitella saako kantta ja hanayksikköä tilaamalla tai saako kokonaista suodatinta ja mihin hintaan. Eli ei taida löytyä koko Suomesta. En tiedä miksi pitää edes nähdä tämä vaiva Suomalaisten kauppojen kanssa kun ulkomailta saa hiiren likkauksella suodattimen edullisesti kotiovelle. Ei tämä tilanne minua yllättänyt yhtään. Tätähän tämä on aina mutta kun eräs henkilö ei vaan usko millainen tilanne Suomalaisissa lemmikki/akvaariokaupoissa on. Eikä varmasti tule uskomaan koskaan niin kauan tästä samasta aiheesta on väännetty.
Kirjoituksistani ei pidä loukkaantua.
Teemu Salonen
Elite Member
Elite Member
Viestit: 5535
Liittynyt: 19:54, 02.10.2005
Akvaarioseurat: Suomen meriakvaarioseura facebook
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Espoo

Re: JBL Cristal Profi e1501

Viesti Kirjoittaja Teemu Salonen »

Tein kanssa vastaavan tyyppisen tutkimuksen. Tosin vain yhdessä kaupassa. Samalla kun kävin koiranruokaa ostamassa niin kysyin samaa asiaa.

Kiireellisessä tilanteessa olisin saanut tarvittavat osat jo seuraavaksi päiväksi.
Koomikko
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 2235
Liittynyt: 13:14, 20.04.2012
Akvaarioseurat: Kalasoppa
Sukupuoli: Mies

Re: JBL Cristal Profi e1501

Viesti Kirjoittaja Koomikko »

Teitkö tutkimuksesi siellä kehä kolmosen sisäpuolella? Mielellään tuon Suomesta ostaisi jos kerran Suomesta löytyy. Hinta tietenkin pitää olla kilpailukykyinen. En taida kuitenkaan jatkaa etsintöjäni vaan tilaan hiirtä likkaamalla ulkomailta niin pääsen itse paljon helpommalla. Ai niin eikä mulla ollut mikään tutkimus menossa vaan ostoyritys.
Viimeksi muokannut Koomikko, 22:39, 03.11.2014. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kirjoituksistani ei pidä loukkaantua.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tekniikka”