Tetratec EX1200

Valaisimet, suodattimet, lämmittimet ym.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
outi
Member
Member
Viestit: 270
Liittynyt: 14:01, 12.04.2004
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Rovaniemi

Tetratec EX1200

Viesti Kirjoittaja outi »

Tälläinen ulkosuodatin ollut käytössä nyt vähän yli viikon.
Pakko kehua, koska hinta-laatusuhde mielestäni kohillaan
Altaassa myös eheim proffa 2, tetratecin suodatin on äänetön eheimiin verrattuna.
Tähän mennessä olen ollut tosi tyytyväinen
Tuo tetran suodatin siirtyy kesäkuun alussa uuteen 400 litraiseen, katsotaan miten jaksaa pyörittää ainoana ulkosuodattimena(toki sisäsuodatinkin tulee)
Muilla kokemuksia?
540 litrainen kasviallas
300 litrainen
250 litrainen
180 litrainen
180 litraa miljoonakalojen valtakuntaa
100 litrainen taistola
Suomu
Junior Member
Junior Member
Viestit: 131
Liittynyt: 09:55, 30.10.2006
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Kotka

Viesti Kirjoittaja Suomu »

Mulla myös TetraTecit useammassa altaassa, ovat nyt olleet minulla vähän yli vuoden. Ainakin tähän asti ovat olleet hiljaisia, varmatoimisia ja helppohoitoisia. Uusimmassa altaassani on nyt ulkosuodattimena Eheimin versio, tuli akvaarion mukana. Eheimistä en vielä osaa mielipidettä muodostaa kun se on ollut toiminnassa vasta viikon verran, joten vertailu näiden kahden merkin kanssa on vielä vaikeaa.
Juhawl
Starting Member
Starting Member
Viestit: 46
Liittynyt: 15:05, 07.02.2007

Viesti Kirjoittaja Juhawl »

Tetratecin 600:nen ollut käynnissä puolisen vuotta...
Hyvin on toiminut ja on hiljainenkin!

Kiekkolassa mulla käytössä Eheim, eikä kyllä valittamista siinäkään... Hinta/laatusuhde kyllä kiletämättä kohillaan Tetratecissä! Pikkusen häiritsee kyllä ne läpinäkyvät letkut! Kaikki röppö näkyy niin selvästi... :)
Pipsu
Junior Member
Junior Member
Viestit: 88
Liittynyt: 12:42, 04.01.2007
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja Pipsu »

Just tuollaista olen miekin juuri hankkimassa 400 litraiseen. 180:ssä on ex700 ollut helmikuusta lähtien ja siihen olen kyllä ollut tyytyväinen. Se on tosi hiljainen, Juwelin kaapista ei kuulu mitään ja kaapin oven avattuaan ihan hiljainen hyrinä! Ja helppokäyttöinen...

Se läpinäkyvyys ei mua haittaa, päinvastoin! Näkeepähän, että vois varmaan letkujakin joskus puhdistaa...
Aqualung
Katalysaattori
Katalysaattori
Viestit: 5530
Liittynyt: 13:54, 06.04.2007
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Lieto

Viesti Kirjoittaja Aqualung »

Itsellä myös Tetratecit käytössä ja pelkkää positiivista omalrta osaltani. Vedet pysyy kirkkaina ja laitteet äänettömiä. Itsellä ne letkut nyt kulkee akvan ja seinän välillä niin ei se kakoittuminen näy kuin käytännössä akvaarion huollon aikana ja siitähän tosiaan näkee huoltotarpeen sopivasti. :P
-Tetratar-
Senior Member
Senior Member
Viestit: 564
Liittynyt: 13:26, 23.08.2010
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: Tetratec EX1200

Viesti Kirjoittaja -Tetratar- »

Miltäs kuulostaa, olisikko tetratec 1200 sopiva suodatin 240 altaaseen, kaveriksi vettä suodattamaan tulisi
fluval 4 plus?
Lähinnä ajattelin ettei vaan tulisi puhuria liikaa.
Tetratecit mitä meillä on ollut ovat aina paahtaneet täysillä, vaan miten on voiko näitä hanoja ihan vakituisesti säätää pienemmälle ilman että siitä suodattimelle tai liitoksille olisi mitään haittaa?
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tekniikka”