Aloittelijan taka-alan kasveihin liittyvä kysymys! :)

Kasvien hoito, ongelmat ja sisustus.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
jennali
Senior Member
Senior Member
Viestit: 687
Liittynyt: 22:46, 31.01.2014
Sukupuoli: Nainen

Aloittelijan taka-alan kasveihin liittyvä kysymys! :)

Viesti Kirjoittaja jennali »

Eli tälläistä mietin, että kun taka-alan kasveja istutetaan, niin kuinka lähelle takalasia ne saisi laittaa ja jos pitää jättää väli, niin millaisen välin olette itse jättäneet..? 8O Minä olen juuri rupeamassa istuttelemaan omia taka-alan kasveja paremmin paikoilleen, (kuparimonniset remuaa kasvien pistokkaiden keskellä ja ne sitten meinaavat karata pintaan! :roll: ) ja siitäpä tämä kysymys sitten mieleeni juolahti! :D
Karim
Junior Member
Junior Member
Viestit: 237
Liittynyt: 20:42, 24.12.2013
Sukupuoli: Mies

Re: Aloittelijan taka-alan kasveihin liittyvä kysymys! :)

Viesti Kirjoittaja Karim »

Minähän se kasviasiantuntija olenkin :D mutta kun vauhtiin pääsin niin...Riippuu vallan kasviksesta. Vallisneriaa voi pistää aivan takalasiin kiinni. Kyllä se sieltä hakeutuu myöhemmin minne huvittaa. Mutta esim. miekan lehdet eivät näytä hyvältä jos ne nojaavat lasiin. Tahi siten lumme joka "tukka suorana" yrittää pyristellä virtausta vastaan. Eli kokeile ja katso mikä silmää miellyttää.
jennali
Senior Member
Senior Member
Viestit: 687
Liittynyt: 22:46, 31.01.2014
Sukupuoli: Nainen

Re: Aloittelijan taka-alan kasveihin liittyvä kysymys! :)

Viesti Kirjoittaja jennali »

Karim kirjoitti:Minähän se kasviasiantuntija olenkin :D mutta kun vauhtiin pääsin niin...Riippuu vallan kasviksesta. Vallisneriaa voi pistää aivan takalasiin kiinni. Kyllä se sieltä hakeutuu myöhemmin minne huvittaa. Mutta esim. miekan lehdet eivät näytä hyvältä jos ne nojaavat lasiin. Tahi siten lumme joka "tukka suorana" yrittää pyristellä virtausta vastaan. Eli kokeile ja katso mikä silmää miellyttää.
Juu, minua huoletti eniten tuo karttulehti, että pitääkö sille nyt sitten sinne taakse jättää jonkin verran tuota tilaa.. :? No Kaipa tuo tuosta kasvaa miten kasvaa.. Parit sentit jätin väliä taakse, vaikka kyllähän sekin tietty nopeesti kasvaa umpeen...! :roll: Sitä ajattelin että se ei siis ole haitallista kasville, vaikka nyt sattuis istuttamaan kasvin liian lähelle tota takaseinää..? Että eivät rupea märkänemään tai juuria kuolettamaan..? Mutta kaipa tuon nyt tosiaan huomaa, jos kasvi alkaa näyttää kärsivälle! :D
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Kasvit ja sisustus”