Kirsikkasukarapu päiväkirja

Pidä päiväkirjaa akvaariostasi, tai dokumentoi akvaarioprojektisi etenemistä täällä
tulisukarapu
Starting Member
Starting Member
Viestit: 19
Liittynyt: 11:07, 01.10.2016

Kirsikkasukarapu päiväkirja

Viesti Kirjoittaja tulisukarapu »

Moikka! Ajattelin alottaa tänään tämmöisen "päiväkirjan", koska saan omia kirsikkasukarapuja 5-6 kpl. Jotkut saattaa tunnistaa mut http://aqua-web.fi/forum/viewtopic.php?f=41&t=238936 tuolta keskustelusta (sinne saa mennä vastailemaan, kun siellä tulee multa aika paljon kysymyksiä lisää). Mutta ei karata aiheesta sen enempää. :D Eli eilen mulle tilattiin: biOrbin 15 litranen nanoakvaario, lappo käsipumpulla ja green balls kasveja. Vielä pitäs ostaa: lämpömittari, vesitestit, ruoat, vedenparannusaine, sukkahousu suodattimeen, jaavansammalta, hiekkaa ja kypsytyksen jälkeen ravut (sanokaa jos unohdin jotain tärkeetä) [;)] . Lämmitintä en aatellut ostaa heti, koska meillä ei ole kylmä talossa eikä liian kuuma. Saatan jossain vaiheessa ostaa. Siinä oli semmonen pieni info näin alkuun. :D Oon alkanu jo miettii nimiä niille ravuille (saa ehottaa jos tulee mieleen.) Musta tuntuu siltä, että oon ainut joka antaa ravulle nimen. :D Mutta tässä ois tää eka "osa" ja jos on kysymyksiä liittyen tähän mun projektiin kysykää pois, vastaan parhaani mukaan :)
tulisukarapu
Starting Member
Starting Member
Viestit: 19
Liittynyt: 11:07, 01.10.2016

Re: Kirsikkasukarapu päiväkirja

Viesti Kirjoittaja tulisukarapu »

Kävi niin, että olenkin allerginen rapujen ruoalle pahasti ja en halua ottaariskiä, että saisin päivittäin allergiaa vaan keksin akvaarioon jotain muuta :roll:
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Akvaariopäiväkirjat ja projektit”