Se eka kerta ;)

Pidä päiväkirjaa akvaariostasi, tai dokumentoi akvaarioprojektisi etenemistä täällä
arho
Junior Member
Junior Member
Viestit: 65
Liittynyt: 14:45, 08.01.2009
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: Se eka kerta ;)

Viesti Kirjoittaja arho »

Tämä taas näyttäisi pikkaisen punertavalta, ja voisi ollakkin hailakaa kirsikka. Toisin kuin taustalla oleva, vaikka onhan niitä vihreitäkin :roll: Ota näistä selvää ;) Sorry huono kännykkä foto!
Liitteet
2016-04-12 21.58.00.jpg
2016-04-12 21.58.00.jpg (117.48 KiB) Katsottu 6759 kertaa
Ass, grass or gas. Nobody rides free!
arho
Junior Member
Junior Member
Viestit: 65
Liittynyt: 14:45, 08.01.2009
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: Se eka kerta ;)

Viesti Kirjoittaja arho »

Pikku vinkki jos on roskakotiloita ;) Mulla on tommoinen akryyli lautanen sukarapujen sapuskaa varten ja siihen kun laittaa yhen ryynin sapuskaa, niin roskakotilot kerääntyy syömään sitä. Siitä on päivän päätteeksi kiva kaadella kolmisenkymmenta kotiloa vessan pönttöön ;)
Liitteet
2016-05-06 21.46.37.jpg
Ass, grass or gas. Nobody rides free!
arho
Junior Member
Junior Member
Viestit: 65
Liittynyt: 14:45, 08.01.2009
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: Se eka kerta ;)

Viesti Kirjoittaja arho »

Mä olen hämmästynyt kuinka suurta veden haihtuminen on noinkin pienessä nanossa (30L). Noin 30 senttinen puhallin on puhaltamassa pintaan jäädytyksenä ettei lämmöt nouse kovin suureksi ja se edes auttaa tota haihtumista. Laskin että 5 litraa lähtee viikon vedenvaihto välin aikana! Aika huimaa!
Ass, grass or gas. Nobody rides free!
arho
Junior Member
Junior Member
Viestit: 65
Liittynyt: 14:45, 08.01.2009
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Hyvinkää

Re: Se eka kerta ;)

Viesti Kirjoittaja arho »

Kuinkas nopeasti uusisuodatin kypsyy? Ajattelin laittaa alkuperäisen suodattimen takaisin koska tuommois tubla "sponge"filterin vedenkierto on liian vähäinen ilmalla kun toimii. Ollut uusi filltteri nyt viikon tuon spongen kanssa nanossa (30L) ja tulee pikkasen ahdasta.
Ass, grass or gas. Nobody rides free!
Zooseppi
Junior Member
Junior Member
Viestit: 58
Liittynyt: 21:32, 23.09.2011

Re: Se eka kerta ;)

Viesti Kirjoittaja Zooseppi »

Hulluuksissani minäkin ostin 30l Diversa nanon. Sukarapuja ja jos jotain spesiaalia löytyy niin muutakin inessiiviin. Tilasin Tsekeistä. Löysin eritäin hyvän kaupan, jossa homma toimi. Tampereella kyseinen kaukalo maksoi 99e, tuolla 48e. Lähetys maksoi 19e. Pidin halpana. Samalla tilasin kaikki nesteet mitä muutenkin olin vailla sekä ruuat. Tulivat samoilla lähetyskustannuksilla. Pikkuriskillä ostin yhden pienen sikahalvan kasvin, mutta Suomen arvaamaton sää taisi vaikuttaa sen kestävyyteen.

Nyt pitäis seuraavaksi askarella 120 litraseen ledivalot, vaikkakin ne tuolla Tsekeissä ol melko halpoja nekin. Tosin Ebayssa oli vielä halvempia...
Jyrkkä ehkä..
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Akvaariopäiväkirjat ja projektit”