720 litrainen kasviallas- Toinen tuleminen!

Pidä päiväkirjaa akvaariostasi, tai dokumentoi akvaarioprojektisi etenemistä täällä
[groovehai]
Senior Member
Senior Member
Viestit: 632
Liittynyt: 13:00, 13.08.2009
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Espoo

Re: 720 litrainen kasviallas- Toinen tuleminen!

Viesti Kirjoittaja [groovehai] »

Onhan sen hengitys vähän omituisen näköistä kun on suu lommollaan. Välillä yrittää rykiä jotain. Onko sitten lukossa leuka vai onko törmännyt johonkin ja murtanut koko hoidon, sitä en tiedä. Tämä on siis ongelmalehtis numero kolme.

Se kakkonen, jolla oli silmässä jotain häikkää, on pääaltaassa ja silmä näyttää ookoolle, mutta on kovin ruokahaluton, ja hyvin luultavasti myös täysin sokea. Tosin lääkekuurista ei ole vielä kauaakaan aikaa, joten voi siitä vielä reipastua, tai sitten käy päinvastaisesti. Yritän nyt olla stressaamatta sitä enää lisää siirtelemällä.
Melkein tuhat litraa nature aquarium-yritystä. Täytteenä joitakin kalojakin. Ja joskus mun pää. https://www.facebook.com/Juhan-akvaario ... 227724352/
also in ig @aquariumbyjuha
[groovehai]
Senior Member
Senior Member
Viestit: 632
Liittynyt: 13:00, 13.08.2009
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Espoo

Re: 720 litrainen kasviallas- Toinen tuleminen!

Viesti Kirjoittaja [groovehai] »

Onkos punanoitamonnien kutu millainen tapahtuma, mulla on vähän hämärän peitossa. Mietin vaan kun kaks sellaista on nyt tunkenut itsensä tuollaiseen kivenkoloon niin että toiselta on ihan nahkakin lähtenyt päästä ja heiluttelevat siellä häntiään. Vähän ahtaalta musta vaikuttaa, olisko kututuubi näille mitään? :D

Hoivaako ne kutuaan jotenkin vai onko se sitten oman onnensa nojaan? Miten sattuukin että mulla on just keittiön pöydällä pikkupurkissa neljä pandamonnisen poikasta kasvamassa ja lisäksi joku mysteerikalanpoikanen, jota epäilen vahvasti kuitenkin timanttitetraks. Rakkauden kesä! :P
Melkein tuhat litraa nature aquarium-yritystä. Täytteenä joitakin kalojakin. Ja joskus mun pää. https://www.facebook.com/Juhan-akvaario ... 227724352/
also in ig @aquariumbyjuha
doradi
Junior Member
Junior Member
Viestit: 95
Liittynyt: 10:58, 15.11.2008
Akvaarioseurat: HAS, TAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Kerava

Re: 720 litrainen kasviallas- Toinen tuleminen!

Viesti Kirjoittaja doradi »

Kyllä toi kutupuuhalta kuulostaa. Tykkäävät aika ahtaista koloista, kutuputki ei oikein kelpaa jos halkaisija alkaa lähestyä tuumaa. Isukki hoitaa kutua, jonka kuoriutumiseen menee 26-27 asteessa kymmenkunta päivää, viileämmässä jopa lähes 2 viikkoa. Ihan ekat kudut ei useinkaan ukolta onnistu, vaan tuntuu, että oppii hoitamaan niitä pikku hiljaa ja jotkut ukot on siinä tunnollisempia kuin toiset. Molemmista päistä avoin putki on näille parempi kuin umpikolo, silloin isukki saa veden virtaamaan tuubin läpi kun se tuulettelee kutua. Kuoriuduttuaan lapsukaiset on sitten oman onnensa nojassa. Ruskuaispussi kestää 2-3 pvää, sitten pitäisi alkaa sapuskaa löytyä, ja ovat erittäin huonoja sitä etsimään. Eli melkein takaraivoon saa sapuska kolahtaa että ymmärtävät syödä :roll:

Toivottavasti kutu onnistuu ja saat pandamonnisen poikasille seuraa :D
[groovehai]
Senior Member
Senior Member
Viestit: 632
Liittynyt: 13:00, 13.08.2009
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Espoo

Re: 720 litrainen kasviallas- Toinen tuleminen!

Viesti Kirjoittaja [groovehai] »

Ei näkynyt poikasia tästä saattueesta vielä. Mutta joku sanoi että on melkein mahdotonta saada puniksia lopettamaan kutemista kun ovat alkuun päässeet. Nyt ne ovat löytäneet tuolta toiselta puolelta allasta uuden kivenkolon.

Mahdotonta on myös saada lehtikalanaarasta lopettamaan. Se on nyt jo kaksi kertaa kutenut ihan yksikseen. Mikäs siinä sitten jos siltä tuntuu :D
Melkein tuhat litraa nature aquarium-yritystä. Täytteenä joitakin kalojakin. Ja joskus mun pää. https://www.facebook.com/Juhan-akvaario ... 227724352/
also in ig @aquariumbyjuha
[groovehai]
Senior Member
Senior Member
Viestit: 632
Liittynyt: 13:00, 13.08.2009
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Espoo

Re: 720 litrainen kasviallas- Toinen tuleminen!

Viesti Kirjoittaja [groovehai] »

Niin. Räpsy altaasta, oon vihdoin saanut puut aseteltua jotenkuten. Helpottaa kummasti kun ne eivät enää yritä pintaan heti kun irrottaa niistä painot :P
2406-pieni.jpg
2406-pieni.jpg (75.85 KiB) Katsottu 10581 kertaa
Melkein tuhat litraa nature aquarium-yritystä. Täytteenä joitakin kalojakin. Ja joskus mun pää. https://www.facebook.com/Juhan-akvaario ... 227724352/
also in ig @aquariumbyjuha
Melanie
Member
Member
Viestit: 268
Liittynyt: 22:21, 16.11.2012
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Helsinki

Re: 720 litrainen kasviallas- Toinen tuleminen!

Viesti Kirjoittaja Melanie »

Minä kyllä tykkään tästä versiosta! Kiva kun näkyy taustaa keskellä! Ja nuo puut sopivat mahtavasti,silta varsinkin on todella onnistunut!
[groovehai]
Senior Member
Senior Member
Viestit: 632
Liittynyt: 13:00, 13.08.2009
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Espoo

Re: 720 litrainen kasviallas- Toinen tuleminen!

Viesti Kirjoittaja [groovehai] »

Huhheijaa. Onnekkaat pandamonniset ja yksi timanttivauva ovat vihdoin päässeet sellaiseen kokoon että uskalsin laittaa ne pääaltaaseen. Ei siis enää kelluvaa boksia oikeassa kulmassa, hurraa! Oikeastaan timantti päätti tänään itse että on aika, kun hyppäsi tuolta boksista ulos. Saniaiset on alkanut rehottaa joka suuntaan, täytynee pitää joskus ihan saniaisnyppimispäivä. Lummekaan ei enää oikein tajua kasvaa matalana tuossa keskellä, oon ehkä vähän laiskasti ohjeistanut sitä pysymään matalana viime aikoina :P Oikeassa kulmassa kasvava Echinodorus Red rubin ei myöskään ymmärrä minkälaisen tilan olen sille ohjeistanut. vaan kasvattaa jotain älyttömiä 70 senttisiä lehtiä joka suuntaan. Kaunis on kyllä, ehkä mun all time favourite miekka.

Mutta summa summarum, all good here. KÄnnykkälaadulla kuvaakin yritin ottaa, jotain haloja makuuhuoneesta siihen ilmestyi, mut haitanneeko tuo :)
2808.jpg
2808.jpg (68.19 KiB) Katsottu 10277 kertaa
Melkein tuhat litraa nature aquarium-yritystä. Täytteenä joitakin kalojakin. Ja joskus mun pää. https://www.facebook.com/Juhan-akvaario ... 227724352/
also in ig @aquariumbyjuha
Riippasaarni
Senior Member
Senior Member
Viestit: 991
Liittynyt: 11:28, 23.07.2014
Sukupuoli: Nainen

Re: 720 litrainen kasviallas- Toinen tuleminen!

Viesti Kirjoittaja Riippasaarni »

Tuo palmupuuta muistattava asetelma on hieno. Mikäs kasvi tuo suikealehtinen nyt onkaan? Kyllä, se muoviboksista eroon pääseminen helpottaa, paitsi jos joutuu heti laittamaan uuden muoviboxin. [:I]
Ahvenia ja monneja.
[groovehai]
Senior Member
Senior Member
Viestit: 632
Liittynyt: 13:00, 13.08.2009
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Espoo

Re: 720 litrainen kasviallas- Toinen tuleminen!

Viesti Kirjoittaja [groovehai] »

Palmupuussa kasvaa Jaavansaniaisen Trident-muotoa, jos sitä tarkoitit :) Sitä on vähän ylt ympäriinsä, tuolla nurkissakin johon valo ei osu kuvassa. Oon ihmetellyt kun mulla on myös sitä Jaavansaniaisen narrow-muotoa, mut se ei tykkää ollenkaan olostaan niinkuin tuo toinen vaikka luulis niiden vaatimusten olevan melko samaa tasoa- eli vaatimatonta :D

Yleensähän oon aatellut että ei mitään muovibokseja, antaa luonnon hoitaa hommansa, mut kun tuijottivat mua siivouksen yhteydessä ämpärin pohjalta että, iskä, pelasta meidät.. :P
Melkein tuhat litraa nature aquarium-yritystä. Täytteenä joitakin kalojakin. Ja joskus mun pää. https://www.facebook.com/Juhan-akvaario ... 227724352/
also in ig @aquariumbyjuha
[groovehai]
Senior Member
Senior Member
Viestit: 632
Liittynyt: 13:00, 13.08.2009
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Espoo

Re: 720 litrainen kasviallas- Toinen tuleminen!

Viesti Kirjoittaja [groovehai] »

Kokeilin jotain jännää tässä pari päivää sitten. Otin tuon yli kolme vuotta paikallaan olleen mustan taustan pois ja teippailin tilalle turkoosia. Ja tykkään! Silmällä menee tosi kauan tottua tuohon, mutta varmaan viikon päästä jo tajuan että tuo on ihan ok. Tai onhan se jo nyt. Jännä vaan että kuvassa näyttää turkoosilta mutta paljaalla silmällä näyttää ihan valkoiselta. Liittynee jotenkin valoihin :D Nyt erottaa kalatkin altaasta iltahämärässäkin, not bad.
1209-vaaleap.jpg
1209-vaaleap.jpg (56.54 KiB) Katsottu 9954 kertaa
Melkein tuhat litraa nature aquarium-yritystä. Täytteenä joitakin kalojakin. Ja joskus mun pää. https://www.facebook.com/Juhan-akvaario ... 227724352/
also in ig @aquariumbyjuha
Riippasaarni
Senior Member
Senior Member
Viestit: 991
Liittynyt: 11:28, 23.07.2014
Sukupuoli: Nainen

Re: 720 litrainen kasviallas- Toinen tuleminen!

Viesti Kirjoittaja Riippasaarni »

Näyttää mun silmääni paljon paremmalta, ihan kuin akvaarioon olisi yht äkkiä tullut päivä.
Ahvenia ja monneja.
[groovehai]
Senior Member
Senior Member
Viestit: 632
Liittynyt: 13:00, 13.08.2009
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Espoo

Re: 720 litrainen kasviallas- Toinen tuleminen!

Viesti Kirjoittaja [groovehai] »

Se on totta! Ja huoneeseen yhtäkkiä paljon enemmän valoa. Kyllä se musta söi yllättävän paljon. Hyvä että tuli kokeiltua :)
Melkein tuhat litraa nature aquarium-yritystä. Täytteenä joitakin kalojakin. Ja joskus mun pää. https://www.facebook.com/Juhan-akvaario ... 227724352/
also in ig @aquariumbyjuha
Riippasaarni
Senior Member
Senior Member
Viestit: 991
Liittynyt: 11:28, 23.07.2014
Sukupuoli: Nainen

Re: 720 litrainen kasviallas- Toinen tuleminen!

Viesti Kirjoittaja Riippasaarni »

[groovehai] kirjoitti:Se on totta! Ja huoneeseen yhtäkkiä paljon enemmän valoa. Kyllä se musta söi yllättävän paljon. Hyvä että tuli kokeiltua :)
Selittynee valon taittumisella/heijastumisella eri väreistä ja materiaaleista?
Ahvenia ja monneja.
[groovehai]
Senior Member
Senior Member
Viestit: 632
Liittynyt: 13:00, 13.08.2009
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Espoo

Re: 720 litrainen kasviallas- Toinen tuleminen!

Viesti Kirjoittaja [groovehai] »

Todennäköisesti. Myös veden väreily erottuu ihan eri lailla. Alan jo tottumaan tuohon.. ;)
Melkein tuhat litraa nature aquarium-yritystä. Täytteenä joitakin kalojakin. Ja joskus mun pää. https://www.facebook.com/Juhan-akvaario ... 227724352/
also in ig @aquariumbyjuha
Riippasaarni
Senior Member
Senior Member
Viestit: 991
Liittynyt: 11:28, 23.07.2014
Sukupuoli: Nainen

Re: 720 litrainen kasviallas- Toinen tuleminen!

Viesti Kirjoittaja Riippasaarni »

[groovehai] kirjoitti:Todennäköisesti. Myös veden väreily erottuu ihan eri lailla. Alan jo tottumaan tuohon.. ;)
Joo, nehän tekee nykyään puutarha-altaisiin vesiputouksia joihin yhdistyvät eri väreillä tehdyt vesivirrat. Perustuu juuri siihen miten vesi taittaa eri värejä. (Mä en totu päivän uutisiin.. ei mitään hyvää vain lakkoilua ja turvapaikanhakijoita)
Ahvenia ja monneja.
Riveriana
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1645
Liittynyt: 10:46, 08.11.2010
Akvaarioseurat: HAS, CorydoradinaeFinland
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: 720 litrainen kasviallas- Toinen tuleminen!

Viesti Kirjoittaja Riveriana »

Hyvältä näyttää! Vaalea tausta on kyllä kiva, kasvitkin näyttää sitä vasten ihan erilaisilta.
[groovehai]
Senior Member
Senior Member
Viestit: 632
Liittynyt: 13:00, 13.08.2009
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Espoo

Re: 720 litrainen kasviallas- Toinen tuleminen!

Viesti Kirjoittaja [groovehai] »

Akvaarion kanssa läträtessä onneks lakot ja pakolaisetkin unhoittuu! Hetkeks ainakin :)

Koin tänään elämän ihmeen kun pesin ulkosuodattimen. Kaadoin sieltä loput kuravedet suihkun lattialle ja katselin että ei voi olla totta, sätkiikö siinä joku kala matkalla viemäriin? Onneks haavi oli lähettyvillä niin kauhasin sen nopeasti siihen ja kävin heittämässä altaaseen. Kyseessä oli loppujen lopuksi noin kolmisenttiseksi venynyt timanttitetran alku. Olin että miten ihmeessä se on voinut elää suodattimessa elämänsä? Oli sen verran iso jo, että on se siellä pakosti asustellut vaikka miten kauan, ei tuonne eheimin sisälle nimittäin mikään kovin suuri kala imeydy...

Pimeydessä eläminen on näköjään saanut aikaan myös sen, että se on käytännössä lähestulkoon albiino, siis täysin väritön ollakseen kolmesenttinen timantti. Nyt kysymys kuuluukin, muuttuuko se ajan myötä kavereidensa hohtoiseksi vai jääkö tuollaiseksi outolinnuksi. Jännä juttu, siis ainakin mun mielestä :D
Melkein tuhat litraa nature aquarium-yritystä. Täytteenä joitakin kalojakin. Ja joskus mun pää. https://www.facebook.com/Juhan-akvaario ... 227724352/
also in ig @aquariumbyjuha
Sammakkoprinsessa
Junior Member
Junior Member
Viestit: 127
Liittynyt: 17:17, 05.07.2015
Sukupuoli: Nainen

Re: 720 litrainen kasviallas- Toinen tuleminen!

Viesti Kirjoittaja Sammakkoprinsessa »

No on jännä juttu. Uskomatonta. Toisella olllut vähän traumaattinen lapsuus ;-) Mulla meni tosin ihan lähes aikuinen paratiisikala eheimin sisäsuodattimeen ja siellä eli useamman tunnin kunnes pelastettiin. En keksi sen kohdalla muuta keinoa kuin että on uinut putkea pitkin vastavirtaan?
Vanhan harrastuksen uudelleen lämmittelyä: sateenkaarikaloja sun muita sekä paljon kasveja 240 litraisessa Juwelissa.
Riippasaarni
Senior Member
Senior Member
Viestit: 991
Liittynyt: 11:28, 23.07.2014
Sukupuoli: Nainen

Re: 720 litrainen kasviallas- Toinen tuleminen!

Viesti Kirjoittaja Riippasaarni »

[groovehai] kirjoitti:Akvaarion kanssa läträtessä onneks lakot ja pakolaisetkin unhoittuu! Hetkeks ainakin :)

Koin tänään elämän ihmeen kun pesin ulkosuodattimen. Kaadoin sieltä loput kuravedet suihkun lattialle ja katselin että ei voi olla totta, sätkiikö siinä joku kala matkalla viemäriin? Onneks haavi oli lähettyvillä niin kauhasin sen nopeasti siihen ja kävin heittämässä altaaseen. Kyseessä oli loppujen lopuksi noin kolmisenttiseksi venynyt timanttitetran alku. Olin että miten ihmeessä se on voinut elää suodattimessa elämänsä? Oli sen verran iso jo, että on se siellä pakosti asustellut vaikka miten kauan, ei tuonne eheimin sisälle nimittäin mikään kovin suuri kala imeydy...

Pimeydessä eläminen on näköjään saanut aikaan myös sen, että se on käytännössä lähestulkoon albiino, siis täysin väritön ollakseen kolmesenttinen timantti. Nyt kysymys kuuluukin, muuttuuko se ajan myötä kavereidensa hohtoiseksi vai jääkö tuollaiseksi outolinnuksi. Jännä juttu, siis ainakin mun mielestä :D
Pitää paikkansa, akvaarioiden kanssa läträtessä ei mielessä ole kuin akvaarion kanssa läträys. :mrgreen: Mulla on nuita kalanpoikasia lievästi sanottuna turhankin monessa altaassa. Se estää uusien lajien hankinnan juuri nyt.
Ahvenia ja monneja.
[groovehai]
Senior Member
Senior Member
Viestit: 632
Liittynyt: 13:00, 13.08.2009
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Espoo

Re: 720 litrainen kasviallas- Toinen tuleminen!

Viesti Kirjoittaja [groovehai] »

Oon yhä miettinyt että miten se olisi aikuisempana tuonne päässyt itsensä imaistua, mut en keksi oikein mitään keinoa. No, tänään siihen ilmestyi jo ensimmäinen glitterpiste, että tuskin sentään albiinoksi jää. Sen verran rankkaa on elämä ollut että puolet pyrstöstä on jäänyt johonkin matkalle, varmaan kasvaa sekin takaisin aikanaan :)

No, summasummarum. Olipa kiva et päätin putsata ulkopöntön :D
Melkein tuhat litraa nature aquarium-yritystä. Täytteenä joitakin kalojakin. Ja joskus mun pää. https://www.facebook.com/Juhan-akvaario ... 227724352/
also in ig @aquariumbyjuha
[groovehai]
Senior Member
Senior Member
Viestit: 632
Liittynyt: 13:00, 13.08.2009
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Espoo

Re: 720 litrainen kasviallas- Toinen tuleminen!

Viesti Kirjoittaja [groovehai] »

välillä kalastokuulumisiakin. Kolme uutta lehtikalaa on muuttanut, kaksi Rio Nanayta ja yksi Manacapuru. Tavoitteena on vielä haalia 2-3 villiä lisää (ehkä sitten on tila täynnä) ja mahdollisesti luopua noista parista viljellystä. Jos raaskii. Toistaiseksi oon huomannut että nuo viljellyt ovat luonteeltaan ärhäkämpiä, mutta se voi olla vain sattumaakin.

Sen lisäksi kynäkalojen kokonaislukumäärä on kasvanut n. 65:een. Toki mitä enemmän näitä on, sitä rohkeampia ne ovat ja sitä leveämmälle ne asettuvat altaassa. Muistan aluksi kun minulla oli vajaat 20, miten ne tönöttivät muodostelmassa tietyssä kohtaa allasta.

JA niin, ihan yllättäen. Sain akvaarioliikkeessä ihan salamaidiksen että, hei nuo musta-aavetetrathan voisivat olla SE parvikala, joka oikeasti tuolta altaasta erottuu. Ainakin nyt kun on vaalea tausta. Mulla on timanttitetroja ja lasimonneja mut nehän nyt eivät tunnetusti väreillä koreile ;) Mustikset kyllä erottuvat mutta ai että kun ovat niiin ujoja vielä! Peuhaavat kiltisti lumpeen lehtien välissä. Ovat nyt olleet noin viikon, ehkä ne pikku hiljaa sieltä uskaltautuvat myös avoveteen.

Tämmöistä täällä itä-Helsingissä.
Melkein tuhat litraa nature aquarium-yritystä. Täytteenä joitakin kalojakin. Ja joskus mun pää. https://www.facebook.com/Juhan-akvaario ... 227724352/
also in ig @aquariumbyjuha
[groovehai]
Senior Member
Senior Member
Viestit: 632
Liittynyt: 13:00, 13.08.2009
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Espoo

Re: 720 litrainen kasviallas- Toinen tuleminen!

Viesti Kirjoittaja [groovehai] »

Hoplaa. Vauvauutisia. Ja ehkä hieman vinkkejä kaivataan.

Punanoitikset saivat nyt hoidettua kutunsa siihen malliin että poikaset kuoriutuivat. (11 vrk!). Koska olivat niin nätisti tehneet mätinsä kivenkoloon, siirsin vain koko kiven poikasaltaaseen. Siellä ne nyt on... kymmenkunta näkyvillä, en tiedä paljonko yhteensä. Samaan syssyyn perkuutöissä löysin saniaisen sisältä kaksi pandamonnisen ja yhen timanttitetran (ainakin luultavasti) poikasen, jotka päätyivät samaan poikasboksiin. Melkoinen seurakunta, mutta eihän me olla rasisteja ;)

Kysymys lieneekin nyt ruuasta. Oon kuullut että punanoitikset ei oikein tajua syödä ja mietiskelin että ostin kaupasta jotain "tosi hienoa ja mahtavaa" poikasruokaa, joka on tippapullossa ja sitten sitä vaan lisäillään tippa sinne, toinen tänne ja sen pitäisi auttaa vauvat alkuun. Kyseessä on Interpetin Liquifry no1-pullo. Mitään kokemuksia tästä?

Samaan aikaan toisaalla, uusia lehtikaloja! My love :)
riosaapui.jpg
riosaapui.jpg
Liitteet
riopikkuinen.jpg
Melkein tuhat litraa nature aquarium-yritystä. Täytteenä joitakin kalojakin. Ja joskus mun pää. https://www.facebook.com/Juhan-akvaario ... 227724352/
also in ig @aquariumbyjuha
Hellikka80
Starting Member
Starting Member
Viestit: 39
Liittynyt: 19:33, 19.08.2010
Sukupuoli: Nainen

Re: 720 litrainen kasviallas- Toinen tuleminen!

Viesti Kirjoittaja Hellikka80 »

Olipa kiva bongata tämä allas täältäkin, facesta tätä olen ihaillut. :)
120: pieniä tetroja, albiinopartis, taistelukala
230: safiiri-, musta- ja rubiinitetroja, rusokirjoja, kuparimonnisia, pun. noitamonni
54: kääpiöpallokaloja
60: millejä

http://www.papinpalonakvaristi.blogspot.com
[groovehai]
Senior Member
Senior Member
Viestit: 632
Liittynyt: 13:00, 13.08.2009
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Espoo

Re: 720 litrainen kasviallas- Toinen tuleminen!

Viesti Kirjoittaja [groovehai] »

Hihii! Facessa voi nyt seurailla höpinöitä vähän reaaliaikaisemminkin jos haluaa ;)

https://www.facebook.com/Juhan-akvaario ... 227724352/

Täällä yritetään kuumeisesti pitää punanoitavauvoja hengissä... tai saada lähinnä niitä syömään jotain...
Melkein tuhat litraa nature aquarium-yritystä. Täytteenä joitakin kalojakin. Ja joskus mun pää. https://www.facebook.com/Juhan-akvaario ... 227724352/
also in ig @aquariumbyjuha
Hellikka80
Starting Member
Starting Member
Viestit: 39
Liittynyt: 19:33, 19.08.2010
Sukupuoli: Nainen

Re: 720 litrainen kasviallas- Toinen tuleminen!

Viesti Kirjoittaja Hellikka80 »

Juu on seurailussa :D
120: pieniä tetroja, albiinopartis, taistelukala
230: safiiri-, musta- ja rubiinitetroja, rusokirjoja, kuparimonnisia, pun. noitamonni
54: kääpiöpallokaloja
60: millejä

http://www.papinpalonakvaristi.blogspot.com
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Akvaariopäiväkirjat ja projektit”