Ohjeita, vinkkejä ja palautetta kuunnellaan kernaasti.
Itse olen värkännyt niin että pesukonehanassa on pikaliitin, ja vastakappaleet pesukoneletkussa ja RO-letkussa. Venkslaa sitten niitä tarpeen mukaan, pesukone ei kuitenkaan pörrää 24/7 joten vettä saa tuotettua ihan mukavalla tahdilla. Oma laite aqua-medicin 190l/vrk ja se tuottaa ihan mukavalla tahdilla vettä - silmämääräinen arvio olisi tyyliin 30%. Jossain vaiheessa pitää mitata paljon se saa tiputettua tunnissa.Mad-Milk kirjoitti:Mysteerinä tuo Picobello...
Mikäli kytken sen pesukoneliitäntään (sillä varauksella, että löydän jostain Y-haaran jossa on sulut) niin eikös tuotto jää aika surkeaksi veden kylmyyden vuoksi. Toisaalta jos kytken puutarhapikaliittimellä hanaan, voisi tuottoa nostaa varovaisesti uppaamalla lämpötilaa. Ongelmana tässä on se, että meidän hanoista tulee aivan järjetön määrä ilmaa! Voiko tästä olla haittaa picobellolle?
Itse käytän tätä taulukkoa, josta löytyy kaikki tarkeimmät vesiarvot ja hiukan muitakin.Mad-Milk kirjoitti:Vielä kun löytyis joku helppo cheatlist, missä olisi lueteltu kaikki tärkeimmät sallitut arvot
Aqua Calculatorissa (http://www.aquacalculator.com/acalc/Home-en.html) on myös ihan hyvät raja-arvot tarjolla, ja samalla voi pitää kirjaa muutoksista helposti (jos on Windows alla).Aurum kirjoitti:Itse käytän tätä taulukkoa, josta löytyy kaikki tarkeimmät vesiarvot ja hiukan muitakin.Mad-Milk kirjoitti:Vielä kun löytyis joku helppo cheatlist, missä olisi lueteltu kaikki tärkeimmät sallitut arvot
Tuo on softan ehdottomasti paras ominaisuus, päiväkirja vesiarvoista on pientä boonusta päälleAurum kirjoitti:Asensin ja testailin tuota Aqua Calculatoria, ja vaikutti oikein kivalta pikku ohjelmalta. Tonne voi syöttää mm. käyttämänsä suolamerkin ja balling järjestelmän ja ohjelma antaa suoraan ohjeita mitä pitää lisätä, että pääsee tavoitearvoihinsa. Mulla oli vain aikaisemmin tehty taulukko testatuista vesiarvoista OpenOfficella.