Aksun akvaariopäiväkirja videoituna

Pidä päiväkirjaa akvaariostasi, tai dokumentoi akvaarioprojektisi etenemistä täällä
MrAFCMagic
Katalysaattori
Katalysaattori
Viestit: 1722
Liittynyt: 20:52, 31.03.2009
Akvaarioseurat: TAS
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Aksun akvaariopäiväkirja videoituna

Viesti Kirjoittaja MrAFCMagic »

Laitetaampas tällainen kuulumis-ketju pystyyn ilman mitään sen suurempaa projektia. Projektikin tästä saattaa syntyä, muttei ihan vielä. Videoiden kuvaamista ja editointia olen harrastanut jo hetken aikaa ja nyt tein pieniä sijoituksia - mm. uuden kameran ja uuden softan jolla editoida. Valitettavasti uutta softaa en ole vielä päässyt kokeilemaan, mutta osa 4. on kuvattu jo uudella kameralla, GoPro Hero3.
www.akvala.fi akvaariokauppa| Kalanruoat ja akvaariotarvikkeet edullisesti netistä
Fisutar10
Elite Member
Elite Member
Viestit: 6209
Liittynyt: 20:10, 25.01.2011
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Aksun akvaariopäiväkirja videoituna

Viesti Kirjoittaja Fisutar10 »

Oikein hyvä idea ja virkistävää katsomista:). Muuten seuraava akvaariohankintani lienee Juwel Rio 450l:). Rohkea tekokin, ettei vain nimimerkin takaa kirkoittele niitä näitä:). Jatka samaan malliin:). Kalaesittelyitä odotellaan:). Pistin kanavan fanilistalle tilaukseen :mrgreen: .
Akvat: 3x450l, 350l, 240l, 180l, 126l, 2x110 l,64l. Myydään: helmipallo-, sokkelo-, enkeli- ja monte dourado -plekoja, maatiais-, albiino- ja super red -partiksia, hammaskarppeja, Synodontis lucipinnis -ripsimonneja. http://www.fisutar.fi
MrAFCMagic
Katalysaattori
Katalysaattori
Viestit: 1722
Liittynyt: 20:52, 31.03.2009
Akvaarioseurat: TAS
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Aksun akvaariopäiväkirja videoituna

Viesti Kirjoittaja MrAFCMagic »

Kiitos kiitos! Olen ollut tyytyväinen Rioon, joten mielestäni hyvä valinta! Kalaesittelyt, hieno idea! Täytyypä jotain alkaa kirjoittelemaan kalasista ylös niin on esiteltävää ja luennoitavaa omaa kokemusta.
www.akvala.fi akvaariokauppa| Kalanruoat ja akvaariotarvikkeet edullisesti netistä
MA7xGE
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 2208
Liittynyt: 12:24, 27.02.2011
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Aksun akvaariopäiväkirja videoituna

Viesti Kirjoittaja MA7xGE »

MrAFCMagic kirjoitti:Kiitos kiitos! Olen ollut tyytyväinen Rioon, joten mielestäni hyvä valinta! Kalaesittelyt, hieno idea! Täytyypä jotain alkaa kirjoittelemaan kalasista ylös niin on esiteltävää ja luennoitavaa omaa kokemusta.
8O
Jäi tuohon ensimmäisen videon ensimmäiseen minuuttiin... En vain pysty katsomaan, sun murtaa "r" IHAN samalla tavalla kun mulla videoissa. :mrgreen: Meni muutenkin koko huomio tohon sun ääneen, uskomattoman samanlainen kuin om, kun sitä harvoin kuulee videolta. 8O


Pitää katsoa koeviikon jälkeen... Volyymit nollassa... [:I] :roll:
!\/!. /\. /. x. ('';. €.
Fisutar10
Elite Member
Elite Member
Viestit: 6209
Liittynyt: 20:10, 25.01.2011
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Aksun akvaariopäiväkirja videoituna

Viesti Kirjoittaja Fisutar10 »

MrAFCMagic kirjoitti:Kiitos kiitos! Olen ollut tyytyväinen Rioon, joten mielestäni hyvä valinta! Kalaesittelyt, hieno idea! Täytyypä jotain alkaa kirjoittelemaan kalasista ylös niin on esiteltävää ja luennoitavaa omaa kokemusta.
Omat kokemukset juuri niitä kiinnostavia:). Ja videossa pääsee oikeuksiin kalan käyttäytyminen kuvaa enempi. Ehkä pohtisin ensin esittelyn rakennetta, eli mihin kysymyksiin hyvä vastata. Tulisi selkeä rakenne ja tiivis paketti. Ainakin itseäni kiinnostaisi toki vesiarvot (jotka tosin näkee monen sivustoltakin), joissa pidät fisut. Käyttäytyminen (onko rohkea, päivä-/yöaktiivinen, aggressiivisuus), hyvät seuralaiset (joiden kanssa tulee hyvin toimeen), mahdollinen kudettaminen ja poikasten kasvatus. Onko helppo/vaikea hoidokki, millaiseen akvaarioon suosittelet, akvan minimikoko. Hintaluokka/saatavuus about...ainakin jotain noista voisi käsitellä:).
Akvat: 3x450l, 350l, 240l, 180l, 126l, 2x110 l,64l. Myydään: helmipallo-, sokkelo-, enkeli- ja monte dourado -plekoja, maatiais-, albiino- ja super red -partiksia, hammaskarppeja, Synodontis lucipinnis -ripsimonneja. http://www.fisutar.fi
MrAFCMagic
Katalysaattori
Katalysaattori
Viestit: 1722
Liittynyt: 20:52, 31.03.2009
Akvaarioseurat: TAS
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Aksun akvaariopäiväkirja videoituna

Viesti Kirjoittaja MrAFCMagic »

MA7xGE kirjoitti:
MrAFCMagic kirjoitti:Kiitos kiitos! Olen ollut tyytyväinen Rioon, joten mielestäni hyvä valinta! Kalaesittelyt, hieno idea! Täytyypä jotain alkaa kirjoittelemaan kalasista ylös niin on esiteltävää ja luennoitavaa omaa kokemusta.
8O
Jäi tuohon ensimmäisen videon ensimmäiseen minuuttiin... En vain pysty katsomaan, sun murtaa "r" IHAN samalla tavalla kun mulla videoissa. :mrgreen: Meni muutenkin koko huomio tohon sun ääneen, uskomattoman samanlainen kuin om, kun sitä harvoin kuulee videolta. 8O


Pitää katsoa koeviikon jälkeen... Volyymit nollassa... [:I] :roll:
Myönnän, vähän lukossa olin tuossa tilanteessa kun päätin alkaa videota tekemään. Vieras tilanne puhua kameralle. Toivottavasti "r" laantuu tulevaisuudessa! :) P.s. vihaan ääntäni. :mrgreen:
www.akvala.fi akvaariokauppa| Kalanruoat ja akvaariotarvikkeet edullisesti netistä
Aqualung
Katalysaattori
Katalysaattori
Viestit: 5530
Liittynyt: 13:54, 06.04.2007
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Lieto

Re: Aksun akvaariopäiväkirja videoituna

Viesti Kirjoittaja Aqualung »

Aika päräyttävä tuo sun vedenalainen beatleskulkine! :D
My word's but a whisper - your deafness a SHOUT.
I may make you feel, but I can't make you think.

Liikkuvaa ja liikutettua kuvaa riutastani YouTubessa
MA7xGE
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 2208
Liittynyt: 12:24, 27.02.2011
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Aksun akvaariopäiväkirja videoituna

Viesti Kirjoittaja MA7xGE »

MrAFCMagic kirjoitti:P.s. vihaan ääntäni. :mrgreen:
Meitä on kaksi, velipoika... :roll:
!\/!. /\. /. x. ('';. €.
MrAFCMagic
Katalysaattori
Katalysaattori
Viestit: 1722
Liittynyt: 20:52, 31.03.2009
Akvaarioseurat: TAS
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Aksun akvaariopäiväkirja videoituna

Viesti Kirjoittaja MrAFCMagic »

Aqualung kirjoitti:Aika päräyttävä tuo sun vedenalainen beatleskulkine! :D
Hankkiessani sen lupasin, että laitan siihen GoPron kiinni (-> olisi valitettavasti vajonnut vain pohjaan, mutta mutta... :roll: ). Nyt on beatleskulkine myyty ja GoPro kypärässä kiinni, joten jäipä tuo lupaus toteuttamatta. Toivottavasti HAS huutokauppa tarjoaa jotain yhtä mahtavaa!
www.akvala.fi akvaariokauppa| Kalanruoat ja akvaariotarvikkeet edullisesti netistä
Fisutar10
Elite Member
Elite Member
Viestit: 6209
Liittynyt: 20:10, 25.01.2011
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Aksun akvaariopäiväkirja videoituna

Viesti Kirjoittaja Fisutar10 »

MrAFCMagic kirjoitti:
Aqualung kirjoitti:Aika päräyttävä tuo sun vedenalainen beatleskulkine! :D
Toivottavasti HAS huutokauppa tarjoaa jotain yhtä mahtavaa!
Härvelit ja pärinä ei innosta, aito eliö sen pitää olla :P 8O :twisted: .

Jos menet HAS:in huutokauppaan, niin pikku videopätkä voisi olla poikaa ja hyvää mainostakin huutikselle. Tosin se lienee yksityistilaisuus ja luvat pitäisi olla kunnossa, ennen kuin filmiä Youtubeen pukkaa. Joskus ainakin kuvauksen kohteiltakin, jos tunnistettavia pitäisi kysyä lupa...mutta ainakin järjestäjiltä:).

Minua ei sitten kuvata, jos satun vilahtamaan maisemissa :mrgreen: :P :mrgreen: .
Akvat: 3x450l, 350l, 240l, 180l, 126l, 2x110 l,64l. Myydään: helmipallo-, sokkelo-, enkeli- ja monte dourado -plekoja, maatiais-, albiino- ja super red -partiksia, hammaskarppeja, Synodontis lucipinnis -ripsimonneja. http://www.fisutar.fi
MrAFCMagic
Katalysaattori
Katalysaattori
Viestit: 1722
Liittynyt: 20:52, 31.03.2009
Akvaarioseurat: TAS
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: Aksun akvaariopäiväkirja videoituna

Viesti Kirjoittaja MrAFCMagic »

Olen päättänyt jättää kameran kotiin. Eli en aio kuvata huutiksesta mitään, kun se pitää itse kokea! :)
www.akvala.fi akvaariokauppa| Kalanruoat ja akvaariotarvikkeet edullisesti netistä
Fisutar10
Elite Member
Elite Member
Viestit: 6209
Liittynyt: 20:10, 25.01.2011
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Aksun akvaariopäiväkirja videoituna

Viesti Kirjoittaja Fisutar10 »

MrAFCMagic kirjoitti:Olen päättänyt jättää kameran kotiin. Eli en aio kuvata huutiksesta mitään, kun se pitää itse kokea! :)
Useimmat asiat pitäisi itse kokea [;)] . Video ei aina auta. Tosin ikävät asiat jättäisin kokematta.

Mites olisi suora lähetys suoraan huutiksesta:). Yleisöennätys katsomassa lähetystä AW:ssä:).
Akvat: 3x450l, 350l, 240l, 180l, 126l, 2x110 l,64l. Myydään: helmipallo-, sokkelo-, enkeli- ja monte dourado -plekoja, maatiais-, albiino- ja super red -partiksia, hammaskarppeja, Synodontis lucipinnis -ripsimonneja. http://www.fisutar.fi
Melanie
Member
Member
Viestit: 268
Liittynyt: 22:21, 16.11.2012
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Helsinki

Re: Aksun akvaariopäiväkirja videoituna

Viesti Kirjoittaja Melanie »

Fisutar10 kirjoitti:
MrAFCMagic kirjoitti:Olen päättänyt jättää kameran kotiin. Eli en aio kuvata huutiksesta mitään, kun se pitää itse kokea! :)
Useimmat asiat pitäisi itse kokea [;)] . Video ei aina auta. Tosin ikävät asiat jättäisin kokematta.

Mites olisi suora lähetys suoraan huutiksesta:). Yleisöennätys katsomassa lähetystä AW:ssä:).
Nettihuutokauppa next? Livenä tietty! :D
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Akvaariopäiväkirjat ja projektit”