www.akvaarioon.fi

Kaupastamme löydät Suomen monipuolisimman valikoiman akvaariotuotteita sekä makeaan että meriveteen. Valikoimassamme on paitsi tutut, hyväksi havaitut akvaariotuotteet, myös harvinaisempia laatumerkkejä.
http://www.akvaarioon.fi/

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
vauhkis
Starting Member
Starting Member
Viestit: 6
Liittynyt: 17:02, 04.12.2005

www.akvaarioon.fi

Viesti Kirjoittaja vauhkis »

Selailin netistä akvaario liikkeitä ja törmäsin kyseiseen nettikauppaan.
Onko teillä kokemuksia kyseisesta liikkeestä?
Mielestäni vaikuttaa ainakin asialliselta ja selkeältä.

T. Mika
maspe
Senior Member
Senior Member
Viestit: 969
Liittynyt: 15:17, 18.08.2003
Paikkakunta: Oulu, Uleåborg

Viesti Kirjoittaja maspe »

Kokeile! [;)]

Melko tuore yritys näyttää olevan, joten ei varmaan vielä kovinkaan laajaa kokemusta ole asiakkailla tuosta yrityksestä.
kalafriikki
Junior Member
Junior Member
Viestit: 155
Liittynyt: 12:45, 03.12.2002
Paikkakunta: Lammi

Viesti Kirjoittaja kalafriikki »

Minä olen ehtinyt jo tuolta(kin) tavaraa tilaamaan ja hienosti se onnistui. Toimitus oli tosi nopea ja hinnatkin halvemmat kuin paikallisissa liikkeissä. Mielestäni varsin kilpailukykyinen vaihtoehto saksalaisille nettikaupoille.
Suosittelen! :mrgreen:
"If there are no dogs in Heaven, then when I die I want to go where they went."
– Will Rogers
tomduud
Junior Member
Junior Member
Viestit: 88
Liittynyt: 08:53, 10.05.2004
Paikkakunta: Siilinjärvi

Viesti Kirjoittaja tomduud »

Hinnat näyttävät kyllä houkuttelevilta. Lisäksi valikoimassa tuotteita joita ei muualla ole näkynyt. Tosiaankin hyvä vaihtoehto saksalaisille kaupoille.
vauhkis
Starting Member
Starting Member
Viestit: 6
Liittynyt: 17:02, 04.12.2005

Tilaus

Viesti Kirjoittaja vauhkis »

www.akvaarioon.fi

Tilasin Kasallisen tavaraa alkuviikosta ja nopeasti tuli perille.
Tarvikkeet olivat asiallisesti pakattu ja toimitus nopea!
Helpompi tapa tilata tavaraa kuin ulkomaalaisista liikkeistä
ja vielä ihan suomeksi :)

Joko muut ovat koittaneet kyseistä liikettä?

T. Mika
kendau
Senior Member
Senior Member
Viestit: 838
Liittynyt: 11:34, 12.02.2003
Paikkakunta: Häme

Viesti Kirjoittaja kendau »

Sattuuko kukaan tietämään, että kenen liike tuo on?
Chili
Starting Member
Starting Member
Viestit: 36
Liittynyt: 16:31, 18.08.2004
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Chili »

Näyttäisi olevan kuopiolaisen Aapelin akvaarion nettikauppa. Yritysesittely täällä.


Edit: linkki lisätty.
Höpötys
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1008
Liittynyt: 15:47, 23.07.2005
Paikkakunta: vsa

Viesti Kirjoittaja Höpötys »

Kokeilin minäkin tuota, ihan halpaa oli ainakin ruoat.

Tilasin tuotteet ma 5.12, maksoin ti 6.12 myöhään illalla. To 8.12 tuli viesti kännykkään, jossa kerrottiin tilauksen olevan postitettuna, sekä koodi, jolla voi seurata postin matkaa ja hakea paketin heti, kun on perillä, hain paketin sitten pe 9.12. eli nopeaa toimintaa hitaasta maksustani ja pyhäpäivästä huolimatta.
Adrianna
Elite Member
Elite Member
Viestit: 6704
Liittynyt: 01:32, 06.06.2004
Akvaarioseurat: LAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Karhula (Kotka)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Adrianna »

Ei näyttänyt olevan mitään niin edullisesti että kannattaisi tilata (ainakaan minun tämänhetkinen tarve ei vaadi :mrgreen:) . Miinuksena puuttuva NLS valikoima, plussana Hikarit.
1-2-3 sydäntä särkyy , vielä löytyy se joka ehjänä säilyy
ehdin myöhemmin viettää aamuni jonkun kylkiluuhun kasvaneena.
Kun herään laivat on lähteneet, kortti kuivuu ja junia ei mee.
Laiturilta tuuli vie pois nekin jotka ei kelvanneet
@nsku
Junior Member
Junior Member
Viestit: 174
Liittynyt: 10:45, 20.04.2005
Paikkakunta: Lapua

akvaarioon.fi

Viesti Kirjoittaja @nsku »

Mielestäni oli kannattava vaihtoehto. Toimitus oli nopea, tilasin ja maksoin keskiviikkona, tavarat olisi olleet noudettavissa postista lähetyskoodilla jo seuraavana päivänä.
Ja hinnatkin oli edulliset, vaikka toki päälle tuli toimituskulut olikohan se 7,95e.
esim. eheimin suodatuslevyt maksoi paikallisessa liikkeessä 13,5 ja tuolla 8,55e. Joten tuommoisilla hintaeroilla tulee postituskulutkin nopeasti tienattua.
Voin suositella.
Tappis
Starting Member
Starting Member
Viestit: 41
Liittynyt: 15:46, 14.06.2005
Paikkakunta: Länsi-Vantaa

Viesti Kirjoittaja Tappis »

Tavarat tuli nopeasti siitä heille kiitos, mutta muuten minulla meni heidän kanssaan sukset ristiin. En käytä itse heidän palvelujaan, mutta jokainenhan tekee itse ostopäätöksensä.
Kaizu
Imperaattori
Imperaattori
Viestit: 2881
Liittynyt: 16:42, 21.10.2001
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Kuopio
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kaizu »

Tappis kirjoitti:Tavarat tuli nopeasti siitä heille kiitos, mutta muuten minulla meni heidän kanssaan sukset ristiin. En käytä itse heidän palvelujaan, mutta jokainenhan tekee itse ostopäätöksensä.
Väärää tavaraa, rikkinäistä tavaraa, risaista tavaraa, käytettyä tavaraa, väärä hinta? Eli miksi meni sukset ristiin, minusta kannattaa kertoa myös syy, ettei mene arvailuksi. ;)
There are no facts, only interpretations. -- Friedrich Nietzsche
Tappis
Starting Member
Starting Member
Viestit: 41
Liittynyt: 15:46, 14.06.2005
Paikkakunta: Länsi-Vantaa

Viesti Kirjoittaja Tappis »

Muutama akvaariokoriste menetti värinsä ja niistä tuli valkoisia. Kun tiedustelin heiltä asiaa että mistäköhän tuo mahtaa johtua niin he epäilivät että monnit ovat hinkanneet ne. Ilmoitin että ei ole mahdollista, niin toinen vaihtoehto oli että ammoniakki tai joku vastaava olisi syövyttänyt maalit pois. Vesiarvot on aina olleet kohdaallan joten siitäkään se ei voinut johtua. Joka tapuksessa emme päässeet sopuun mitä niiden suhteen tehdään, tai oikeastaa heidän mielestään vika ei voi olla tavaroissa. Asia jäi sikseen ja lupasin heille olla tilaamatta heiltä mitään.

Mutta kuten huomaa, muilla on posiitiivisia kokemuksia.
Liinanen
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1273
Liittynyt: 18:18, 26.08.2004
Paikkakunta: Vantaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Liinanen »

Näyttää ainakin lämmittimet ja mattosuodatinmatto olevan ihan edullisia.
Mandinka
Member
Member
Viestit: 492
Liittynyt: 15:34, 24.11.2004
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Kauniainen

Viesti Kirjoittaja Mandinka »

Minä tilasin mattosuodattimeen tarvittavat kamat tuolta, nopeaa oli ja informaatio pelas siitä miten tilaus edistyy. Ei valittamista.
"Mä luin jostain..."
Kaizu
Imperaattori
Imperaattori
Viestit: 2881
Liittynyt: 16:42, 21.10.2001
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Kuopio
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kaizu »

Tappis kirjoitti:Muutama akvaariokoriste menetti värinsä ja niistä tuli valkoisia.
Hetkonen, tuolla sivuilla ei mielestäni ole sen kummempia akvaariokoristeita kuin kookosluolia ja mangrovejuurakoita. Oletko aivan varma että olet asioinut juuri tuon www.akvaarioon.fi -liikkeen kanssa?
There are no facts, only interpretations. -- Friedrich Nietzsche
Jerns
Junior Member
Junior Member
Viestit: 56
Liittynyt: 18:38, 23.08.2005
Paikkakunta: Sastamala
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jerns »

Omasta puolestani voin sanoa, että palvelu oli erinomaista. Tavarat tuli todella nopeasti ja hinnatkin suht edulliset. Tuskinpa tulee enää Saksasta tavaraa tilattua. Tuotepuoli on tietyiltä osin tietysti hivenen suppea, mutta toivottavasti laajenee tuosta kunhan pääsee vauhtiin kunnolla.
Libo
Starting Member
Starting Member
Viestit: 12
Liittynyt: 16:55, 03.12.2005
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja Libo »

Tilasin sieltä myös mattosuodatimeen tarvikkeet ja lämmittimen. Palvelu oli tosi hyvää ja nopeaa. Täällä Kuopiossa tuovat vielä omalle ovelle asti, eikä tarvitse maksaa postituskuluja!
jartzu65
Koi-Jari
Koi-Jari
Viestit: 3790
Liittynyt: 14:50, 09.11.2001
Paikkakunta: Suonenjoki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jartzu65 »

Libo kirjoitti: Täällä Kuopiossa tuovat vielä omalle ovelle asti, eikä tarvitse maksaa postituskuluja!
Oho, ompas hyvää palvelua :o
" Silikonirinnat ovat kuin jalopuuratti Ladassa: Kiva hivellä mutta kyyti ei parane"

http://koiruuksiajakissankujeita.kotisivukone.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
JaBlo
Junior Member
Junior Member
Viestit: 175
Liittynyt: 20:46, 02.10.2001
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Nilsiä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JaBlo »

Eilen tein tilauksen ja äsken tuotiin kotiovelle.10 pojoa :mrgreen:
Tappis
Starting Member
Starting Member
Viestit: 41
Liittynyt: 15:46, 14.06.2005
Paikkakunta: Länsi-Vantaa

Viesti Kirjoittaja Tappis »

Kaizu kirjoitti:
Tappis kirjoitti:Muutama akvaariokoriste menetti värinsä ja niistä tuli valkoisia.
Hetkonen, tuolla sivuilla ei mielestäni ole sen kummempia akvaariokoristeita kuin kookosluolia ja mangrovejuurakoita. Oletko aivan varma että olet asioinut juuri tuon www.akvaarioon.fi -liikkeen kanssa?
PO-019 antiikkiruukku
PO-028 silta

Mutta kuten sanoin, mun sanomisilla tuskin on merkitystä kun muilla on vain hyviä kokemuksia.
crisse_83
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 4720
Liittynyt: 04:42, 17.04.2005
Akvaarioseurat: TAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Kullaa, altaita vielä Harjavallassa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja crisse_83 »

Minä en ainakaan löydä noita PO-019 antiikkiruukku ja PO-028 silta, tuolta ko. sivuilta vaikka miten hakua käyttäisin ja selaisin sivuja... :|
Ketuttaa kuin pikkuoravaa pakkasella. Käpy on jäässä, hammas katki ja oksakin niin himskatin liukas. (Siistitty versio.)
jartzu65
Koi-Jari
Koi-Jari
Viestit: 3790
Liittynyt: 14:50, 09.11.2001
Paikkakunta: Suonenjoki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jartzu65 »

JaBlo kirjoitti:Eilen tein tilauksen ja äsken tuotiin kotiovelle.10 pojoa :mrgreen:
Ompa tosiaan kätevää, ei tarvitse enää ahteriaan kotiovea etemmäs siirtää jos tarvii ruokia ym.. :mrgreen:
" Silikonirinnat ovat kuin jalopuuratti Ladassa: Kiva hivellä mutta kyyti ei parane"

http://koiruuksiajakissankujeita.kotisivukone.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
tomduud
Junior Member
Junior Member
Viestit: 88
Liittynyt: 08:53, 10.05.2004
Paikkakunta: Siilinjärvi

Viesti Kirjoittaja tomduud »

Taisi mennä Tappik:sella akvaariokaupat sekaisin:). www.akvaario.com:sta löytyy tuo ruukku

http://www.akvaario.com/kauppa/products.php?p=333709
ja
http://www.akvaario.com/kauppa/products.php?p=937e49

mutta kyseessähän on aivan eri nettikauppa kuin keskustelussa oleva www.akvaarioon.fi, josta monella näyttää olevan hyviä kokemuksia.

:)
Tappis
Starting Member
Starting Member
Viestit: 41
Liittynyt: 15:46, 14.06.2005
Paikkakunta: Länsi-Vantaa

Viesti Kirjoittaja Tappis »

Jep, huomasin juuri saman, mun moka.... Sisälukutaidossa taitaapi olla ihan jonkun verran parannettavaa. Eli siis mun viestit voi vaikka pyyhkiä pois, nehän ei millään tavoin kuulu asiaan.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Aapelin Akvaario - Akvaarioon.fi”